Boke Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Waarom zat Arno nou steeds over Blind en United te praten? Wat als Blind weg gaat? Blind is een optie voor Manchester United. Heb altijd het gevoel dat hij lekker onrust wil stoken bij de Nederlandse clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mythe87 Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Waarom zat Arno nou steeds over Blind en United te praten? Wat als Blind weg gaat? Blind is een optie voor Manchester United. Heb altijd het gevoel dat hij lekker onrust wil stoken bij de Nederlandse clubs. Ja, want Arno Vermeulen heeft ook zoveel invloed dat Manchester nu ineens tot actie over gaat. Kom op zeg. Laat die gast lekker lullen. Niemand neemt die gast serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Huhu vind het lastig te zeggen maar vond Arno prima. Ook als commentaar doet hij het beter dan eerst :LO: Zelfde ontwikkeling als Waterreus? Aan een tafel met Mulder en Pi-Air heb je wel eens de kans boven jezelf uit te stijgen. Helemaal als die mafkees van een Mulder een tirade gaat geven over hoe het in het voetbal mogelijk moet zijn dat je in de rust de spits van de tegenstander kunt kopen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Haha dat klopt ja, wat ik wel tof vond aan Arno hij is tenminste niet scheinheilig :cab: Zoals dat Ruud Gullit weet je dat nog :-D Vond ik prachtige televisie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Beweerde die Vermeulen gisteren nou dat VI invloedrijker was als de BBC? Was iets over van Gaal, maar heb het niet helemaal gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mythe87 Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Beweerde die Vermeulen gisteren nou dat VI invloedrijker was als de BBC? Was iets over van Gaal, maar heb het niet helemaal gevolgd. Ging over de pers in engeland. Die overleeft van Gaal wel want hij heeft die onzin bij VI ook overleefd. Ik denk dat het een grapje was van onze Arno. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Naja BBC noemt Louis niet gevaarlijk en een pseudo Mussulini he ;c Dus snap hem wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Aah okee, vond het al zo'n rare opmerking van die Vermeulen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Kijk voortaan wel lekker een dag later via internet. Kan ik tenminste de stukjes waarin Mulder begint overslaan, kijkt toch een stuk fijner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mulder zit er ook gewoon puur voor de oude garde. Ik heb ook niks met de beste man, maar mijn opa is het altijd helemaal met hem eens haha. Dat soort mensen zijn een groot gedeelte van het publiek, dus zolang dat zo blijft heb je iemand als Jan ook nodig. En het is net zo'n act als bij vdGijp en Derksen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goh. Volgens Zwartkruis gaat Ajax nog maar eens een rapportje laten opstellen over de organisatie :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Want het is heel raar om jezelf te analyseren en te evalueren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) Wat een belachelijk gedoe over Ajax, waarom nodig je dan die Zwartkruis uit? En Derksen had niet door dat Louis met zelfde systeem speelde :r 18 augustus 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Vanavond eindelijk weer AAD300. Topshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Wadde dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ze onderschatten Atletico wel enorm trouwens. Zijn altijd wel grappige uitzendingen met Aadje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Marc Netto'o ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Nee, nee, nee. Wat is dit? Lekker ice bucket challenge op live tv doen, zie mij eens aandacht zoeken. Sjek ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Er gaat een walrus het water in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Hahahaa Sjek :-D Kijk nu al uit naar VI morgen. Die gaan hier helemaal op los natuuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Pffff wat een aandachtszoekers iedereen met zo'n kutbucket. Steek die dingen lekker in je reet /lennie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Haha die Jack altijd op zoek naar bevestiging ''Weetje wie ik zo'n lekker spelertje vind? Ondaan'' Wetende dat iedereen dat vind :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Hahahaa Sjek :-D Kijk nu al uit naar VI morgen. Die gaan hier helemaal op los natuuurlijk Dit dus. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Haha die Jack altijd op zoek naar bevestiging ''Weetje wie ik zo'n lekker spelertje vind? Ondaan'' Wetende dat iedereen dat vind :r Ik ken er anders precies niets van. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten