Gert Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 45 minuten geleden zei 007mark: Nieuwe album (Vlinders) al gehoord? Nee. Zal ik vandaag aanzetten. Tnx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 @007mark Lekker album. Heerlijke sound ook. Soort eefje de visser met goede beats en wat meer psychologischere onderwerpen. Merk wel dat ik niet een heel album moet luisteren, maar soms een nummer luisteren uit het album. Anders is der stem wel beetje teveel hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Op 14-9-2020 om 20:40 zei 007mark: Nothing But Thieves - Impossible. Fijne nieuwe release weer. 23 oktober komt nieuwe album Moral Panic uit en a.s. woensdagochtend 10.00 start de ticketverkoop voor hun concert in de Ziggo Dome op 12 November 2021. Ik ben er bij hoor Ik vind hun nieuwe album wel echt een grote tegenvaller vergeleken met hun vorige twee albums. Komt qua niveau niet in de buurt wat mij betreft. Hoe kijk jij hiernaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 50 minuten geleden zei Grote Ree: Ik vind hun nieuwe album wel echt een grote tegenvaller vergeleken met hun vorige twee albums. Komt qua niveau niet in de buurt wat mij betreft. Hoe kijk jij hiernaar? Vond juist van enorm hoog niveau eigenlijk. Zitten echt wel heel toffe songs tussen. Maar 1 of 2 die ik iets minder vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2020 Auteur Share Geplaatst 19 november 2020 Het is vooral meer van hetzelfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2020 Auteur Share Geplaatst 19 november 2020 Om ook even de doel waarvoor ik dit topic in het leven heb geroepen te gebruiken. Welk album MOET ik vanmiddag opzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Voor nu in de langzaam donkere tijd zou ik je About Love and Loving Again van Christian Kjellvander aanraden. Redelijk zware folk maar wel bloedmooi. En voor de liefhebbers van country: kijk ook eens naar Keep 'Em On They Toes van Brent Cobb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Gigaton van Pearl Jam is het luisteren ook wel waard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2020 Auteur Share Geplaatst 19 november 2020 (bewerkt) 5 uur geleden zei bas2204: Voor nu in de langzaam donkere tijd zou ik je About Love and Loving Again van Christian Kjellvander aanraden. Redelijk zware folk maar wel bloedmooi. Nice, zou het zelf niet zo snel opzetten maar het was nu heerlijk op de achtergrond waarbij het me wel opviel maar dan op een positieve manier. Het doet me denken aan Nick Cave en een beetje The National 19 november 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 6 minuten geleden zei Erwin.: Nice, zou het zelf niet zo snel opzetten maar het was nu heerlijk op de achtergrond waarbij het me wel opviel maar dan op een positieve manier. Het doet me denken aan Nick Cave en een beetje The National Bij die twee past het inderdaad wel heel mooi in het straatje ja. Ik vind het heerlijke muziek voor onder het werk. Je krijgt geen neiging om mee te zingen, het is niet té indringend, maar het is wel heel mooi uitgevoerd en een hele mooie zangstem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2020 Auteur Share Geplaatst 19 november 2020 1 minuut geleden zei bas2204: Bij die twee past het inderdaad wel heel mooi in het straatje ja. Ik vind het heerlijke muziek voor onder het werk. Je krijgt geen neiging om mee te zingen, het is niet té indringend, maar het is wel heel mooi uitgevoerd en een hele mooie zangstem. Precies dit ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 7 uur geleden zei Erwin.: Om ook even de doel waarvoor ik dit topic in het leven heb geroepen te gebruiken. Welk album MOET ik vanmiddag opzetten? Ik ga de laatste tijd wel lekker op de debuutplaat van Coriky. Beetje punk/gitaar, maar net mellow genoeg om ook gewoon tijdens het thuiswerken op te zetten. Ook een kleine verrassing achter elk muzikaal hoekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 Ik denk dat er letterlijk ook niet iemand hier is die mijn muzieksmaak kan waarderen, maar zoek eens wat op van Bouke. En dan vooral de Tom Jones covers, Elvis covers. Die man is zo goed. Arrogante kwal wel, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Ik gooi er Goldband ook nog even in. Is wel een hele dikke hate it or love it waarbij ik in de laatste categorie val. Anyway het zijn drie stukadoors uit Den Haag die een hedendaagse nederpop-soundje hebben. Alleen de voorgaande zin is al een reden om te luisteren. Beetje Doe Maar meets Jeugd van Tegenwoordig. Ergens is het echt enorm fout en ergens krijg je die deuntjes ook niet uit je hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 november 2020 Auteur Share Geplaatst 23 november 2020 Op 19-11-2020 om 16:35 zei Bolderbast: Ik ga de laatste tijd wel lekker op de debuutplaat van Coriky. Beetje punk/gitaar, maar net mellow genoeg om ook gewoon tijdens het thuiswerken op te zetten. Ook een kleine verrassing achter elk muzikaal hoekje. Is wel nice ja. Had het vrijdag al even opgezet en nu weer. Het is verder ook niet heel speciaal, maar dat hoeft ook niet altijd Goldband ken ik alleen van Ja ja nee nee, dat deed me beetje denken aan de Kraaien. De rest is interessanter dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 37 minuten geleden zei Erwin.: Is wel nice ja. Had het vrijdag al even opgezet en nu weer. Het is verder ook niet heel speciaal, maar dat hoeft ook niet altijd Ja dat ja. Het zijn geen oorwurmpjes, maar prima om even op te zetten. 40 minuten geleden zei Erwin.: Goldband ken ik alleen van Ja ja nee nee, dat deed me beetje denken aan de Kraaien. De rest is interessanter dus? Ik vond die track niet zo boeiend. Vermaak me meer met de liedjes die hierboven staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Goldband tijdje geleden live gezien tijdens mooi weer (en corona). Hoewel verplicht om te zitten, was het zeker een mooi feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 In het kader, zo kom je nog eens wat tegen; NPR heeft een kleine week geleden een Tiny Desk Home Concert geüpload van Chloe x Halle. Ongekend, wat een klasse. Vooral Ungodly Hour (4e in de reeks hieronder) vind ik persoonlijk echt heel lekker om naar te luisteren, hebben ze ook al blijkbaar op niet de minste plekken live performed (MTV VMA's o.a.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 @Erwin.Luisteren! Hebben prachtige muziek, door @Karloecht aan verslaafd geraakt. Hebben prachtige nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 16 uur geleden zei ElPrincipito: @Erwin.Luisteren! Hebben prachtige muziek, door @Karloecht aan verslaafd geraakt. Hebben prachtige nummers. Mooi zeg!! Ze zijn idd goed! EP ik ben benieuwd jij hiervan vindt: Ben meestal niet van knetter harde rock en gitaar rifs maar bij hun en aantal anderen bands vind ik het wel heel gaaf en tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 december 2021 Auteur Share Geplaatst 21 december 2021 Op 19-12-2021 om 17:48 zei ElPrincipito: @Erwin.Luisteren! Hebben prachtige muziek, door @Karloecht aan verslaafd geraakt. Hebben prachtige nummers. Ik hoor dat het goed is maar heb (nog) niet de wauw factor of de zin om er echt meer van te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 @Erwin.kun je hier naar lulisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten