chrisje1993 Geplaatst 2 april 2020 Auteur Share Geplaatst 2 april 2020 5 uur geleden zei Grote Ree: 5 uur geleden zei 007mark: Jammer dat auditie 63 van hjs het niet gehaald heeft. Vind het persoonlijk ook niet beste nummer van Chvrches trouwens. Ik kan me hen herinneren van Worldvision. Dat was een prima song vond ik Denk je zelf aan het beoordelen van de laatste 5 audities? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 april 2020 Share Geplaatst 2 april 2020 (bewerkt) De laatste vijf alweer. Wat is het snel gegaan. Toch blijf ik dit eigenlijk altijd de leukste fase van het spel vinden. 76. Is dit slecht? Zeker niet. Is het heel verheffend? Nee, ook niet. Resultaat is hier een degelijke auditie met een vrij inwisselbaar liedje en een oké zangstem. Ik ging eigenlijk direct iets anders doen tijdens het luisteren. Comfortabel, maar ook een teken aan de wand. Verdict: Niet gedraaid 77. Ja, dit vind ik wel interessant. Toffe muziek met een hoofdrol voor de elektrische gitaar. Goeie stem ook, leuk dat we deze dame zowel in het laag als het hoog horen. Zowel kopstem als borststem. Dat toont direct de veelzijdigheid van deze zangeres aan. Lekkere sound heeft ze ook. Ik zie dit zeker wel zitten! Verdict: Gedraaid 78. Subtiel, dat is denk het woord wat hier het beste de lading dekt. Zowel qua zang als qua muzikale begeleiding is dit een hele subtiele en ingetogen song. Pluspunt is ook dat deze dame een hele bijzondere en lichte sound met toch iets duisters erin aan de dag weet te brengen. Daarmee vormt dit simpelweg een unieke auditie en dat is knap, aangezien 77 anderen haar voor zijn gegaan. Ik kan eigenlijk geen reden bedenken om niet te drukken. Verdict: Gedraaid 79. Nee, dit heeft het niet voor mij. Die effecten over de zang zullen wel niet zo bedoeld zijn, maar in combinatie met de zangstem, de monotone zanglijnen én de verdere begeleiding, maakt 't het geheel nogal slaapverwekkend. Ik voel me al steeds iets dieper wegzakken in mijn rode fauteuil, die opeens wel heel lekker zit... Verdict: Niet gedraaid 80. Toen ik de post van Bas las en het intro hoorde, wist ik direct hoe laat het was. En ja hoor, daar komt het unieke geluid van deze dame om de hoek kijken. Heb een album van haar met een bekende gitarist op mijn telefoon staan. Prima album wel en ik weet dat ze live ook zeker niet teleur stelt. Vind soms wel dat ze in sommige frasen teveel vibrato in haar stem gooit, waardoor het voor mij als 'mekkeren' overkomt. Dat gebeurt gelukkig niet in dit nummer, maar ik ken songs waarbij ze dat wel doet. Mocht deze inzender dus voor mij kiezen, dan is dat wellicht iets om rekening mee te houden. Maar goed, dat terzijde, dit is een artiest die haar hele hebben en houwen in de strijd gooit en dat valt alleszins te prijzen. Zeker welkom in mijn team maar ik zou het ook absoluut begrijpen als de inzender voor een coach kiest die blanco de volgende rondes ingaat. Verdict: Gedraaid 2 april 2020 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 april 2020 Auteur Share Geplaatst 2 april 2020 En daarmee zijn ook de laatste audities beoordeeld. Voor auditie 76 van @chrisje1993 houd het voice-avontuur op. The Big Moon gaan we hierdoor niet meer terug horen. Auditie 77 van @Erwin. mag kiezen tussen @Jeroen. en @Grote Ree. Auditie 78 van @chrisje1993 mag kiezen tussen @Zeus, @Fabian. en @Grote Ree. Auditie 79 van @Erwin. gaat naar @Zeus en tot slot auditie 80 van @chrisje1993 mag kiezen tussen @Jeroen. @Fabian. en @Grote Ree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 april 2020 Auteur Share Geplaatst 2 april 2020 Auditie 78 kiest voor @Grote Ree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 @Grote Ree zijn verhaal is wat overtuigender dan die van Jeroen dus 77 gaat naar hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 Nummer 80 gaat naar @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Shit, zie nu pas dat ik geen deelnemer heb bij Grote Ree in het team. Dacht nochtans dat ik hem al eens gekozen had. Mijn excuses Benieuwd naar alle namen van de artiesten trouwens. Misschien (her)ken ik er alsnog een aantal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Shit, zie nu pas dat ik geen deelnemer heb bij Grote Ree in het team. Dacht nochtans dat ik hem al eens gekozen had. Mijn excuses Benieuwd naar alle namen van de artiesten trouwens. Misschien (her)ken ik er alsnog een aantal.Geen probleem hoor! Ik was het overzicht ook volledig kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Ik ben erg tevreden over de blinds. 7 van mijn 10 inzendingen gaan door, en ze zitten gespreid over alle coaches. Mission accomplished. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 (bewerkt) De teams zijn compleet!!!!! Hieronder in de spoilers vinden jullie allemaal een overzicht van de teams. Aan de 4 coaches is het nu de taak om in een pb naar mij te sturen welke audities in de battle tegen elkaar moeten. Je moet in totaal 7 battles hebben. Aan alle deelnemers is het nu de taak om in een pb een nieuwe inzending voor de artiesten te sturen. Met dit nummer gaan ze de battle doen. Deze is nog NIET live. Overleg met de coach is hier nog NIET mogelijk. Dit omdat ik wil dat de coaches "blind" de battles ingaan. De filmpjes worden dit keer niet bewerkt dus nu word wel bekend welke artiesten er bij horen. De coach kiest voor zichzelf wie de battle wint. De verliezer kan eventueel gestolen worden door een andere coach. Je mag zo vaak stelen als je wilt alleen de laatste steal blijft in je team. Ook mogen de andere coaches adviezen eventueel geven door te vertellen wat hij van de battle vond. Team Zeus: 1. Auditie 8 @bas2204 2. Auditie 12 @Titan 3. Auditie 15 @bas2204 4. Auditie 20 @ivago 5. Auditie 26 @Satyr 6. Auditie 34 @007mark 7. Auditie 35 @Satyr 8. Auditie 47 @Titan 9. Auditie 53 @ivago 10. Auditie 64 @Tamara84 11. Auditie 69 @Laki 12. Auditie 70 @hjs 13. Auditie 75 @chrisje1993 14. Auditie 79 @Erwin. Team Jeroen 1. Auditie 3 @Titan 2. Auditie 5 @Satyr 3. Auditie 6 @hjs 4. Auditie 10 @bas2204 5. Auditie 11 @Satyr 6. Auditie 18 @hjs 7. Auditie 30 @007mark 8. Auditie 33 @Tamara84 9. Auditie 37 @hjs 10. Auditie 44 @ivago 11. Auditie 45 @bas2204 12. Auditie 54 @Titan 13. Auditie 68 @ivago 14. Auditie 71 @Satyr 15. Auditie 80 @chrisje1993 Team Fabian 1. Auditie 2 @Tamara84 2. Auditie 23 @ivago 3. Auditie 24 @Richarð. 4. Auditie 27 @Tamara84 5. Auditie 31 @007mark 6. Auditie 36 @bas2204 7. Auditie 43 @007mark 8. Auditie 46 @bas2204 9. Auditie 51 @Titan 10. Auditie 55 @Tamara84 11. Auditie 60 @007mark 12. Auditie 65 @ivago 13. Auditie 66 @Tamara84 14. Auditie 67 @Titan 15. Auditie 74 @Erwin. Team Grote Ree 1. Auditie 7 @bas2204 2. Auditie 13 @Richarð. 3. Auditie 22 @Titan 4. Auditie 32 @Satyr 5. Auditie 39 @hjs 6. Auditie 40 @ivago 7. Auditie 42 @Titan 8. Auditie 50 @bas2204 9. Auditie 57 @Richarð. 10. Auditie 61 @bas2204 11. Auditie 72 @Erwin. 12. Auditie 73 @chrisje1993 13. Auditie 77 @Erwin. 14. Auditie 78 @chrisje1993 @Zeus @Jeroen. @Fabian. @Grote Ree DEADLINE: Dindag 7 April 12:00 Uur 3 april 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 @chrisje1993, #71 was van mij toch? Staat nu erwin bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 6 minuten geleden zei Satyr: @chrisje1993, #71 was van mij toch? Staat nu erwin bij Klopt inderdaad. Foutje.... Is nu veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Had gisteravond al even naar voorlopige indeling gekeken maar is nog een aardige puzzel om die battles te bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 @chrisje1993, heb je mijn pb ontvangen? Kreeg een gateway error en alles is weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 Zojuist zei Satyr: @chrisje1993, heb je mijn pb ontvangen? Kreeg een gateway error en alles is weg Ja. Is ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Mag die deadline iets naar achteren? Ik moet immers ook nog Eurovision beluisteren en Worldvision verdient ook nog wat aandacht ergens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 @Laki is al een tijd niet meer online geweest, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 1 uur geleden zei Grote Ree: Mag die deadline iets naar achteren? Ik moet immers ook nog Eurovision beluisteren en Worldvision verdient ook nog wat aandacht ergens Is Zondagavond al genoeg later of heb je liever een dag later? 26 minuten geleden zei Zeus: @Laki is al een tijd niet meer online geweest, helaas. Ik zie het inderdaad. Hopelijk gaat hij nog voor de deadline online komen anders word het een DQ voor hem en is zijn tegenstander direct door. Gelukkig zit hij 1x alleen bij jou in het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Doe maar liever een dag of misschien twee later. Wil al mijn audities nog rustig een paar keer beluisteren om zo goede battles te kunnen samenstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Ik dacht dat @Regis ook fan was van de artiest in kwestie, mag hij haar dan niet overnemen? Of anders ikzelf. DQ is ook zo jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 10 minuten geleden zei Zeus: Ik dacht dat @Regis ook fan was van de artiest in kwestie, mag hij haar dan niet overnemen? Of anders ikzelf. DQ is ook zo jammer. Dan hoop ik in eerste instantie dat @Regis hem over wilt nemen. Ben zelf ook geen fan van DQ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Zou tbh ook nooit mijn stoel draaien voor DQ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Ik wil dit wel overnemen ja. Wat is precies de bedoeling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 11 minuten geleden zei Regis: Ik wil dit wel overnemen ja. Wat is precies de bedoeling? Ik wacht even of @Laki dit weekend nog online komt en teken van leven vertoond. Anders mag jij zijn artiest in team zeus overnemen. Het gaat hier om Auditie 69. Mocht dit zover komen zal ik je in een pb de rest uitleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 april 2020 Share Geplaatst 5 april 2020 Ik ga het vandaag sowieso niet meer redden om te luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten