Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Op 28-10-2024 om 19:11 zei bas huijsmans:

Mensen hier Black Ops 6 nog gekocht?

gratis met de xbox gamepass op de pc. Campaign is wel tof. Ben zelf voor de zombies want Multiplayer ben ik gewoon niet meer goed genoeg voor ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei sennid:

gratis met de xbox gamepass op de pc. Campaign is wel tof. Ben zelf voor de zombies want Multiplayer ben ik gewoon niet meer goed genoeg voor ;c

Ben wel vooral benieuwd naar de multiplayer juist. Campaign en zombies ga ik het bedrag niet zo snel voor neerleggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ben bang dat mijn pc hem niet gaat trekken. Dus maar eens kijken voor een nieuwe pc. 

Als je het wilt testen kan je altijd de Xbox Game PC Pass voor een maandje aanschaffen. Kan je kijken of je pc hem nog trekt. Zijn vast wel gratis proefperiodes te vinden ergens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je het wilt testen kan je altijd de Xbox Game PC Pass voor een maandje aanschaffen. Kan je kijken of je pc hem nog trekt. Zijn vast wel gratis proefperiodes te vinden ergens

Ik zal er eens naar kijken. En anders bestel ik gewoon een nieuwe PC hoor. Hoef er geen verantwoording meer over af te leggen ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier van de week Cod black ops 6 gekocht. 95% vd tijd gewoon de 24/7 nuketown. En heb eerste missie singleplayer gespeeld. Gisteravond had ik even tijd, maar toen moest er ineens een patch van meer dan 30gb worden gedownload op mijn ps4 :cab: Dus kon niet spelen en heb alle andere games eraf gegooid om überhaupt plek te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Gert:

Hier van de week Cod black ops 6 gekocht. 95% vd tijd gewoon de 24/7 nuketown. En heb eerste missie singleplayer gespeeld. Gisteravond had ik even tijd, maar toen moest er ineens een patch van meer dan 30gb worden gedownload op mijn ps4  Dus kon niet spelen en heb alle andere games eraf gegooid om überhaupt plek te hebben.

Nuketown ja, doe niets anders op dit moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei The Saint:

En het is eigenlijk niet te verantwoorden. €80 voor twee weekjes raggen en daarna ben ik het beu :cab:

Speel je op de PC? Dan kan je gewoon even een maandje de Xbox Game pass nemen. Speel je het twee weken en zeg je het abonnement weer op. Dan hoef je er niet 80 euro voor neer te leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Speel je op de PC? Dan kan je gewoon even een maandje de Xbox Game pass nemen. Speel je het twee weken en zeg je het abonnement weer op. Dan hoef je er niet 80 euro voor neer te leggen

Neen. PS5. Misschien dat ik een disc versie van marktplaats pluk. Al zit ik dan nog met de absurde aantal gb's te kijken wat dat spel inneemt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei The Saint:

Neen. PS5. Misschien dat ik een disc versie van marktplaats pluk. Al zit ik dan nog met de absurde aantal gb's te kijken wat dat spel inneemt. 

Precies dit dus!! Ik heb een PS4 maar ga sowieso geen PS5 kopen... Collega heeft wel PS5 en heeft alles bij elkaar al 1200 euro uitgegeven, heb ik er echt niet voor over. Ik ga wel weer gewoon zo'n oudere versie van COD erop knallen, die ik nog steeds heb, dikke prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites