bas huijsmans Gepost December 9, 2023 Share Gepost December 9, 2023 19 minuten geleden zei Arezo: Ja vanavond?! Euhm wellicht wel. Kan in ieder geval niet de hele avond 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 9, 2023 Share Gepost December 9, 2023 Ik ben er denk ik vanaf 1930 ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost December 9, 2023 Share Gepost December 9, 2023 Wat is verschil tussen Warzone en MWlll? Of mis ik iets? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 11 uur geleden zei Djordison: Wat is verschil tussen Warzone en MWlll? Of mis ik iets? MW3 is de multiplayer versie en dien je voor te betalen. Warzone is de Battle Royal versie en is gratis te spelen Wel is het zo dat beide versie een soort van geïntegreerd met elkaar zijn. Qua speler heb je in beide games namelijk hetzelfde level en kan je je wapens die je in Warzone gebruikt ook gebruiken in Multiplayer om ze te levelen/camo's te unlocken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 Mannen ik ben echt een noob, beginner met een schietgame. Heb zelf een ps4. Welk spel kan ik dan het beste aanschaffen? Is dat COD? Counter strike 2? Help.. (heb er nog nooit 1 gespeeld) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 6 uur geleden zei CrisChivu: Mannen ik ben echt een noob, beginner met een schietgame. Heb zelf een ps4. Welk spel kan ik dan het beste aanschaffen? Is dat COD? Counter strike 2? Help.. (heb er nog nooit 1 gespeeld) Counter Strike 2 is er niet voor de ps4 dus dat wordt lastig. Mocht je eerst willen kijken of een shooter je wel bevalt kan ik je het beste Fortnite aanbevelen, die hebben heel veel gamemodes en is gratis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 en COD? dat soort games of is dat te lastig nog? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 sorry voor dubbelpost.. maar is er ook een singeplayer oid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 6 minuten geleden zei CrisChivu: sorry voor dubbelpost.. maar is er ook een singeplayer oid? Zeker, er zit een storyline in COD. En COD kan je altijd testen met Warzone, dat is dan ook weer gratis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 En fortnite royaal of fortnite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 1 uur geleden zei CrisChivu: En fortnite royaal of fortnite? Fortnite Royaal ken ik niet, of dat is dan de gamemode dat je als laatste overblijft en dan wint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 (edited) 1 uur geleden zei La Pulga: Fortnite Royaal ken ik niet, of dat is dan de gamemode dat je als laatste overblijft en dan wint. Ik denk dat hij Victory Royale bedoeld edit: Lekker op de camo grind met zombies Na alle MW3 wapens misschien nog de MW2 wapen doen Edited December 10, 2023 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 1 uur geleden zei sennid: Ik denk dat hij Victory Royale bedoeld edit: Lekker op de camo grind met zombies Na alle MW3 wapens misschien nog de MW2 wapen doen Heb je die Excel zelf gemaakt? Ziet er wel handig uit! Ik ben ook lekker bezig, maar kwam er pas 2 dagen geleden achter wat tactical stand is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 17 minuten geleden zei Arezo: Heb je die Excel zelf gemaakt? Ziet er wel handig uit! Ik ben ook lekker bezig, maar kwam er pas 2 dagen geleden achter wat tactical stand is Een vriendin van mij heeft het ergens vandaan getoverd. Alleen die nieuwe wapens die erbij komen moet ik steeds erbij zetten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Ik moet voor de Serpentinite 10 elite of special zombie kills maken maar hij pakt dat niet. Iemand enig idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 18, 2023 Share Gepost December 18, 2023 Speel geen zombies helaas. Hier net de eerste warzone win te pakken. Poh dit voelt wel weer meer als Warzone 1 zeg. Heerlijk om dit te spelen. Volgens mij als team 19 kills trios. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 19, 2023 Share Gepost December 19, 2023 Hier een Shipmentfan, al is het wel haat-liefde. Maar vermaak me er bijzonder mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 20, 2023 Share Gepost December 20, 2023 19 uur geleden zei Arezo: Hier een Shipmentfan, al is het wel haat-liefde. Maar vermaak me er bijzonder mee. Same. Speel de gamemode rustment veel op dit moment, zeker ook om de wapens vrij te spelen. Lekker raggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 4 Share Gepost January 4 Inmiddels al 4 wins te pakken in Warzone. Het gaat weer lekker. Quads wel een stuk lastiger dan bijvoorbeeld duo's. Daar worden we soms toch echt wel kapot geschoten. Tis ook nog beetje zoeken naar wapens en wat werkt, dus qua KD ratio ziet het er nog tering slecht uit. Ik had in warzone 1 volgens mij rond de 2.0 aan K/D ratio over duizenden games, dat ligt nu over 200 games op een 0.72. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 4 Share Gepost January 4 57 minuten geleden zei Elsjorro1990: Tis ook nog beetje zoeken naar wapens en wat werkt, Ben je bekend met de site https://wzstats.gg/? Denk het haast wel, maar baseer het nu vooral daar nog een beetje op wat ik doe. Ga vanzelf denk ik wel merken wat ik zelf nou het fijnste vindt, maar is altijd een goed uitgangspunt denk ik. Ik zou in de battle pass even focussen op het unlocken van de RAM en die zo snel mogelijk levelen. Die schiet wel erg lekker vind ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 4 Share Gepost January 4 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Ben je bekend met de site https://wzstats.gg/? Denk het haast wel, maar baseer het nu vooral daar nog een beetje op wat ik doe. Ga vanzelf denk ik wel merken wat ik zelf nou het fijnste vindt, maar is altijd een goed uitgangspunt denk ik. Ik zou in de battle pass even focussen op het unlocken van de RAM en die zo snel mogelijk levelen. Die schiet wel erg lekker vind ik. Gebruik ik inderdaad zelf ook om builds te checken. De RAM en bijvoorbeeld de MTZ Interceptor vind ik dus helemaal niet zo heel erg lekker in Warzone. Daarentegen ben ik dan weer een groot fan van de SVA met single shit ( komen er 2 kogels uit met meer dmg, erg lekker wapen) en inderdaad de Pulemyot. Katt-AMR is wat loch, maar ik ben een vrij goede sniper als ik het zelf mag zeggen. Maar doe mij maar de KAR98K van Warzone 1. Battle pas RAM al unlocked dacht ik, ik zit op 78% al van die pass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 4 Share Gepost January 4 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar doe mij maar de KAR98K van Warzone 1. Pff doe mij maar de SPR terug. Die vond ik echt veel chiller dan de KAR98K aan het begin toen die uitkwam. Pas nadat snipers generfed werden was die geen 1 hit KO met een headshot meer, maar zelfs toen vond ik hem nog lekker schieten op Rebirth. Ben sowieso altijd wel fan van om net iets anders te hebben dan de META haha, maar daar moet ik het echt weer meer voor gaan spelen eigenlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 4 Share Gepost January 4 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Pff doe mij maar de SPR terug. Die vond ik echt veel chiller dan de KAR98K aan het begin toen die uitkwam. Pas nadat snipers generfed werden was die geen 1 hit KO met een headshot meer, maar zelfs toen vond ik hem nog lekker schieten op Rebirth. Ben sowieso altijd wel fan van om net iets anders te hebben dan de META haha, maar daar moet ik het echt weer meer voor gaan spelen eigenlijk. SPR was ook super fijn ja, maar er was iets aan die KAR, wat mij onsterfelijk maakte zowat. Ik heb zoveel wins voor ons team gepakt met dat wapen. Niet te doen. Het gaat nu een stuk minder, moet er echt even inkomen. Al is een boel ook toe te schrijven aan mijn pc. die moet vervangen worden. Ik speel nog met een 1060 6gb en dat is te karig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost January 4 Share Gepost January 4 Handige link @bas huijsmans Thanks! Ik ben er jaren uit geweest en vermaak mij tot nu toe prima met de gewone multiplayer en af en toe die 24/7s van die kleine levels. Dat prestige verhaal is nu ook aangepast zie ik? Want ik ben van de week level 55 geworden, maar hij telt gewoon door. Kortom ik moet echt nog wat dingen uitzoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 4 Share Gepost January 4 5 minuten geleden zei Djordison: Ik ben er jaren uit geweest en vermaak mij tot nu toe prima met de gewone multiplayer en af en toe die 24/7s van die kleine levels. Als je Warzone een keer wilt proberen zou ik als ik jou was beginnen met de Resurgance variant. Daar kan je vaak iets langer mee door blijven spelen omdat je makkelijker terugkeert en zo het Battle Royale een beetje gaat snappen. Vervolgens de gewone variant spelen is een betere switch denk ik dan andersom omdat het dan vrij saai kan aanvoelen omdat er minder actie is maar het tactische leuker wordt en het gevoel van de overwinning groter is 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts