Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Call of Duty

Stefan

Recommended Posts

Ik heb er inmiddels flink wat uren in zitten. Het is weer ouderwets gamen af en toe. Ik heb ook twee vrienden die redelijk fanatiek spelen, dat maakt het alleen maar leuker. Voornamelijk die multiplayer dus al maak ik af en toe een uitstapje. Beetje de camo's van de wapens verzamelen e.d. Waar je je als mens maar mee kunt vermaken he ;c

Op 16-1-2024 om 20:12 zei Djordison:

Ik heb er inmiddels flink wat uren in zitten. Het is weer ouderwets gamen af en toe. Ik heb ook twee vrienden die redelijk fanatiek spelen, dat maakt het alleen maar leuker. Voornamelijk die multiplayer dus al maak ik af en toe een uitstapje. Beetje de camo's van de wapens verzamelen e.d. Waar je je als mens maar mee kunt vermaken he 

Same ja. Inmiddels meeste wapens qua AR wel goud. Maar hier is het vooral Warzone spelen en af en toe tussendoor een beetje MP voor de battle pass/wapens vrij spelen.

Inmiddels 10 wins te pakken in Warzone op een kleine 150 games. Niet een heel slecht gemiddelde. 

• Like 1

18 uur geleden zei Elsjorro1990:

Same ja. Inmiddels meeste wapens qua AR wel goud. Maar hier is het vooral Warzone spelen en af en toe tussendoor een beetje MP voor de battle pass/wapens vrij spelen.

Inmiddels 10 wins te pakken in Warzone op een kleine 150 games. Niet een heel slecht gemiddelde. 

Bij mij ga ik goed op die SMG's en dan een avondje 24/7 Shipment knallen. Dan gaan die camo's wel aardig. Warzone moet ik echt nog ontdekken, maar dat komt nog wel.

40 minuten geleden zei Arezo:

Tuurlijk, kan je ergens vinden bij socials. Maar ik heb jou al uitgenodigd. Want wij zijn vrienden.

Zal de zoon vast ergens hebben geaccepteerd aangezien ik de PS4  bijna niet aanraak maar goed wanneer een keer potje MUCOD?