Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Justin de Haas heeft zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige centrale verdediger ligt nu tot de zomer van 2019 vast bij AZ, zo maakt de club uit Alkmaar vrijdagochtend bekend

Groot talent, vorig jaar aantal keer zien spelen..Voetballende verdediger maar ook zeer sterk verdedigend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij bij een andere baas 10 x zoveel kan verdienen ben je denk ik ook snel weg hoor.

Of je kunt je carriere opbouwen om zo een topspeler te worden. Nu weggaan naar een topclub betekent bijna altijd einde carriere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt die 2e spits achter Kane, speelminuten gegarandeerd. Vind het wel mooi hem bij Spurs te zien volgend seizoen. Shirtje dan (d)

Dat dacht meneer N'Jie ook toen hij voor 14 miljoen gehaald werd.

[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Ben het ook helemaal met je eens hoor, maar tegen die financiële middelen van de BPL kan niemand op. Zijn loon wordt vertienvoudigd en dat argument weegt bij bijna alle voetballers zwaarder dan een logische carrière-opbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht meneer N'Jie ook toen hij voor 14 miljoen gehaald werd.

N'Jie werd gehaald als flankspeler en heeft daar ook nog wel redelijk veel gespeeld. Met name Europees staat me bij. Toen geblesseerd geraakt en niet meer fit geworden. Nog te vroeg om af te schrijven.

[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Ben het ook helemaal met je eens hoor, maar tegen die financiële middelen van de BPL kan niemand op. Zijn loon wordt vertienvoudigd en dat argument weegt bij bijna alle voetballers zwaarder dan een logische carrière-opbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 seizoen bij AZ en dan al niet meer willen blijven. Begrijp niet dat hij nog een jaartje bij AZ blijft. Hij moet ergens heen gaan daar waar hij vaste spits wordt.

Haha wat? Deze deal is voor iedereen ideaal. AZ en hijzelf gaan dik cashen, en wie is er nou niet liever 2e spits bij een Spurs in hele goede doen dan nog een jaar AZ. Hij heeft een enorme hype aan z'n kont hangen, nu is het moment om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefrustreerde Janssen wil weg: 'AZ wil niet om tafel'

Vincent Janssen scoorde vorig seizoen aan de lopende band in het shirt van AZ en nadat de spits ook in Oranje het net wist te vinden ging het snel qua interesse. Internationale topclubs Tottenham Hotspur en VfL Wolfsburg schudden aan de boom, maar AZ zit met een vraagprijs van achttien miljoen euro extreem hoog in diezelfde boom. Janssen baalt er verschrikkelijk van.

“Ik heb mijn keuze kenbaar gemaakt bij de club”, begint Janssen volgens het Algemeen Dagblad. “Tottenham Hotspur heeft in mijn ogen een hoog bod uitgebracht, er is een bod geweest in de buurt van achttien miljoen euro. Maar AZ wil niet eens aan tafel.”

“Ik wil graag zo snel mogelijk ergens anders aan de voorbereiding beginnen. Dit is frustrerend”, zegt Janssen, die Tottenham Hotspur dus als eerste keuze lijkt te zien. VfL Wolfsburg, de nieuwe vereniging van Jeffrey Bruma, ziet hij echter ook als serieuze optie.

Begint het wel erg vol van zichzelf te geraken als het mij vraagt. Benieuwd waar die over een dik jaar staat in zijn carrière, kan nog wel eens heel teleurstellend verhaal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites