Dr. Bibber Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Wat start AZ weer heerlijk. Had niet verwacht dat ze zo goed de winterstop uit zouden komen nadat ze weer 2 basisspelers verkocht hadden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Justin de Haas heeft zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige centrale verdediger ligt nu tot de zomer van 2019 vast bij AZ, zo maakt de club uit Alkmaar vrijdagochtend bekend Groot talent, vorig jaar aantal keer zien spelen..Voetballende verdediger maar ook zeer sterk verdedigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Vroeger hoorde je daarna nooit meer wat van die gasten met een contract. Tegenwoordig komen er aardig wat aan bod bij het eerste. Ben wel blij met die ontwikkeling. Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 AZ volgend jaar mét Mats Seuntjens. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Toch een typische AZ aankoop, kijk er niet gek van op dat die het daar goed gaat doen. AZ heeft wel vaker van zulke 'gokjes' die goed uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Jullie zouden gepolst hebben naar doelman Marco Bizot(ex-Groningen). Veel succes ermee zou ik zeggen. Degelijke keeper, maar bij ons heeft die net iets te vaak geblunderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Almaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2016 Janssen was gister in Londen ja. Spurs boden 13,5 ofzo geloof ik, AZ wil 15. Maar dat zal wel opgelost worden met wat bonussen. Kan die 3M euro per jaar gaan verdienen ofzo las ik ergens :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Kan hij daar lekker wegkwijnen. Zo zonde half jaartje goed spelen en dan meteen al weg. Had beter nog jaartje bij AZ kunnen blijven en dan via de Nederlandse top naar het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Als jij bij een andere baas 10 x zoveel kan verdienen ben je denk ik ook snel weg hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Zo 15 miljoen, hallo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Spurs :cab: Lekker naar de Bundesliga, of Serie A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Als jij bij een andere baas 10 x zoveel kan verdienen ben je denk ik ook snel weg hoor. Of je kunt je carriere opbouwen om zo een topspeler te worden. Nu weggaan naar een topclub betekent bijna altijd einde carriere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Hoe wonderlijk ook, ik ben het met Pino eens. Ajax moet niet zo janken met zijn 13 miljoen transfergeld max. Gewoon 15 lappen en Janssen halen, aangezien Milik op het EK gaat shinen en sowieso wel weg wil gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Wordt die 2e spits achter Kane, speelminuten gegarandeerd. Vind het wel mooi hem bij Spurs te zien volgend seizoen. Shirtje dan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 1 seizoen bij AZ en dan al niet meer willen blijven. Begrijp niet dat hij nog een jaartje bij AZ blijft. Hij moet ergens heen gaan daar waar hij vaste spits wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Haha ga toch weg joh. Wereld ligt nu aan z'n voeten, wie zegt dat dat volgend seizoen weer zo is. Hop cashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Wordt die 2e spits achter Kane, speelminuten gegarandeerd. Vind het wel mooi hem bij Spurs te zien volgend seizoen. Shirtje dan (d) Dat dacht meneer N'Jie ook toen hij voor 14 miljoen gehaald werd. [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Ben het ook helemaal met je eens hoor, maar tegen die financiële middelen van de BPL kan niemand op. Zijn loon wordt vertienvoudigd en dat argument weegt bij bijna alle voetballers zwaarder dan een logische carrière-opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Ook al is ie beter ze gaan Kane er toch niet uithalen voor hem. Zou hem liever bij Arsenal zien ipv Giroud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Dat dacht meneer N'Jie ook toen hij voor 14 miljoen gehaald werd. N'Jie werd gehaald als flankspeler en heeft daar ook nog wel redelijk veel gespeeld. Met name Europees staat me bij. Toen geblesseerd geraakt en niet meer fit geworden. Nog te vroeg om af te schrijven. [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Ben het ook helemaal met je eens hoor, maar tegen die financiële middelen van de BPL kan niemand op. Zijn loon wordt vertienvoudigd en dat argument weegt bij bijna alle voetballers zwaarder dan een logische carrière-opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Volgens het AD is ook Wolfsburg concreet voor Janssen. Lijkt me de perfecte club en competitie voor hem. Nog een ander AZ-nieuwtje: Celso Ortíz verkast naar het Mexicaanse CF Monterrey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 1 seizoen bij AZ en dan al niet meer willen blijven. Begrijp niet dat hij nog een jaartje bij AZ blijft. Hij moet ergens heen gaan daar waar hij vaste spits wordt. Haha wat? Deze deal is voor iedereen ideaal. AZ en hijzelf gaan dik cashen, en wie is er nou niet liever 2e spits bij een Spurs in hele goede doen dan nog een jaar AZ. Hij heeft een enorme hype aan z'n kont hangen, nu is het moment om te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Gefrustreerde Janssen wil weg: 'AZ wil niet om tafel' Vincent Janssen scoorde vorig seizoen aan de lopende band in het shirt van AZ en nadat de spits ook in Oranje het net wist te vinden ging het snel qua interesse. Internationale topclubs Tottenham Hotspur en VfL Wolfsburg schudden aan de boom, maar AZ zit met een vraagprijs van achttien miljoen euro extreem hoog in diezelfde boom. Janssen baalt er verschrikkelijk van. “Ik heb mijn keuze kenbaar gemaakt bij de club”, begint Janssen volgens het Algemeen Dagblad. “Tottenham Hotspur heeft in mijn ogen een hoog bod uitgebracht, er is een bod geweest in de buurt van achttien miljoen euro. Maar AZ wil niet eens aan tafel.” “Ik wil graag zo snel mogelijk ergens anders aan de voorbereiding beginnen. Dit is frustrerend”, zegt Janssen, die Tottenham Hotspur dus als eerste keuze lijkt te zien. VfL Wolfsburg, de nieuwe vereniging van Jeffrey Bruma, ziet hij echter ook als serieuze optie. Begint het wel erg vol van zichzelf te geraken als het mij vraagt. Benieuwd waar die over een dik jaar staat in zijn carrière, kan nog wel eens heel teleurstellend verhaal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Mwa, snap wel dat ie nu weg wil. Vind het ook ongelofelijk dat AZ zulke boden weigert hoor. Janssen probeert zo alleen wat druk op AZ te krijgen, puur strategisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten