Pino Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik snap het wel, kutvolk die Belgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 3 minuten geleden zei Pino: Ik snap het wel, kutvolk die Belgen. Naja, Nederland kent ook prima kutvolk, hoor. Wat er op de tribunes zit bij Feyenoord is vaak ook ''merkwaardig''... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 2 minuten geleden zei Skkky50: Naja, Nederland kent ook prima kutvolk, hoor. Wat er op de tribunes zit bij Feyenoord is vaak ook ''merkwaardig''... Of bij Ajax, of bij PSV, of bij ADO, of bij Utrecht, of bij Twente, of bij Vitesse ohnee........... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zojuist zei Pino: Of bij Ajax, of bij PSV, of bij ADO, of bij Utrecht, of bij Twente, of bij Vitesse ohnee........... Haha klopt. Nederland is ook gewoon kutvolk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 op basis van wat worden Antwerp fans buitengehouden? er zijn geen recente onregelmatigheden dat ik mij kan herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 36 minuten geleden zei Aaron21: op basis van wat worden Antwerp fans buitengehouden? er zijn geen recente onregelmatigheden dat ik mij kan herinneren. Komt gewoon omdat Nederland niet fatsoenlijk voetbalwedstrijden kan organiseren.. Schijten altijd in hun broek dat er wat gebeurd. Echt lachwekkend. Nu komen die supporters van Antwerp waarschijnlijk alsnog naar de stad en heb je niet de politie inzet die nodig is als er zo'n grote groep aanwezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 20 minuten geleden zei Regis: Komt gewoon omdat Nederland niet fatsoenlijk voetbalwedstrijden kan organiseren.. Schijten altijd in hun broek dat er wat gebeurd. Echt lachwekkend. Nu komen die supporters van Antwerp waarschijnlijk alsnog naar de stad en heb je niet de politie inzet die nodig is als er zo'n grote groep aanwezig is. ik heb ook het gevoel dat het inderdaad gevaarlijker wordt net op die manier. en dat die supporters dan misschien net wat rebels aan doen in de stad als ze het stadion niet in mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Verlies voor het voetbal zo’n beslissing. Onbegrijpelijk dat men voor beide potten uitpubliek ‘weigeren’. Als Enschede A zegt, dan moet je ook B zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Aaron21: ik heb ook het gevoel dat het inderdaad gevaarlijker wordt net op die manier. en dat die supporters dan misschien net wat rebels aan doen in de stad als ze het stadion niet in mogen. Blijft een vreemde logica: We mogen het stadion niet in omdat jullie bang zijn voor rellen. Dat vinden we zo vervelend dat we dan (dreigen) in de stad (te) gaan rellen. 20 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 2 uur geleden zei Aaron21: op basis van wat worden Antwerp fans buitengehouden? er zijn geen recente onregelmatigheden dat ik mij kan herinneren. Had gewoon in Den Haag gespeeld kunnen worden. Simpelste oplossing, om gezeik in de binnenstad te voorkomen*, was gewoon een fanzone inrichting op het malieveld. Daar vandaan met een buscombi naar het stadion. Klaar is kees. * - Antwerp in de binnenstad van Den Haag toelaten is natuurlijk vragen om problemen. Al is het momenteel wat bekoeld met Brugge zou het toch zomaar uit de hand kunnen lopen. Ook vanwege Willem II aan Antwerpse zijde. Aantal jaar geleden Brugge - Antwerp was het nog raak, al was dat later enkel tegen de politie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Belachelijk. Als gemeente wel een voetbalclub kunstmatig in leven houden, maar een paar duizend bezoekers aan je stad en daarmee inkomsten voor de lokale horeca weren. Daarnaast is voetbal voor de fans, dus ook die van de tegenstander moeten sowieso welkom zijn (zonder straffen van de UEFA. dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 6 minuten geleden zei Sophomore: Belachelijk. Als gemeente wel een voetbalclub kunstmatig in leven houden, maar een paar duizend bezoekers aan je stad en daarmee inkomsten voor de lokale horeca weren. Daarnaast is voetbal voor de fans, dus ook die van de tegenstander moeten sowieso welkom zijn (zonder straffen van de UEFA. dan). Wat hebben deze dingen precies met elkaar te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Op 16-8-2019 om 10:00 zei Erwin.: Wat mij betreft gewoon alle 3 door. Maar misschien moet @Roprop of @Rogier. (een van jullie was het ) de Europese ranking er nog eens voor bijpakken. Ik zeker niet. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 1 uur geleden zei Kelvin: Wat hebben deze dingen precies met elkaar te maken? Weinig, maar altijd leuk om Twente fans boos te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 4 minuten geleden zei Sophomore: Weinig, maar altijd leuk om Twente fans boos te maken. Oh gelukt, ik ben echt WOEDOND. Morgen gelukkig in de tuin werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2019 14 minuten geleden zei Kelvin: Oh gelukt, ik ben echt WOEDOND. Morgen gelukkig in de tuin werken. Heb je wel de trainer daarover een SMS gestuurd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei 007mark: Heb je wel de trainer daarover een SMS gestuurd ? Nee, mijn telefoon is stukgegaan toen ik vandaag uit de achtbaan ben gevallen. 20 augustus 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Doe de groetjes aan Sandro Calabro he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 Hopelijk mooie resultaten voor de Nederlandse ploegen vanavond. Flink vertrouwen in AZ eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: Hopelijk mooie resultaten voor de Nederlandse ploegen vanavond. Flink vertrouwen in AZ eigenlijk. AZ heeft imo lastigste tegenstander van de drie, dus ben niet zo zeker van jouw verwachting. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) Op 20-8-2019 om 17:30 zei Pino: Ik snap het wel, kutvolk die Belgen. Zijn dus Belgen aangehouden met verzwaarde handschoenen en eentje had zelfs een honkbalknuppel mee...... 22 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Nounou, aan de galg ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 16 minuten geleden zei Pino: Zijn dus Belgen aangehouden met verzwaarde handschoenen en eentje had zelfs een honkbalknuppel mee...... Dit lijkt een Nederlander te zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 5 uur geleden zei 007mark: Hopelijk mooie resultaten voor de Nederlandse ploegen vanavond. Flink vertrouwen in AZ eigenlijk. Nou, wat zat ik ernaast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Voor één derde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten