Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Europa League 2019/2020

007mark

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Skkky50:

Naja, Nederland kent ook prima kutvolk, hoor. Wat er op de tribunes zit bij Feyenoord is vaak ook ''merkwaardig''...

Of bij Ajax, of bij PSV, of bij ADO, of bij Utrecht, of bij Twente, of bij Vitesse ohnee...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Aaron21:

op basis van wat worden Antwerp fans buitengehouden? 

er zijn geen recente onregelmatigheden dat ik mij kan herinneren.

Komt gewoon omdat Nederland niet fatsoenlijk voetbalwedstrijden kan organiseren.. Schijten altijd in hun broek dat er wat gebeurd. Echt lachwekkend.    Nu komen die supporters van Antwerp waarschijnlijk alsnog naar de stad en heb je niet de politie inzet die nodig is als er zo'n grote groep aanwezig is.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Regis:

Komt gewoon omdat Nederland niet fatsoenlijk voetbalwedstrijden kan organiseren.. Schijten altijd in hun broek dat er wat gebeurd. Echt lachwekkend.    Nu komen die supporters van Antwerp waarschijnlijk alsnog naar de stad en heb je niet de politie inzet die nodig is als er zo'n grote groep aanwezig is.  

ik heb ook het gevoel dat het inderdaad gevaarlijker wordt net op die manier. en dat die supporters dan misschien net wat rebels aan doen in de stad als ze het stadion niet in mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Aaron21:

ik heb ook het gevoel dat het inderdaad gevaarlijker wordt net op die manier. en dat die supporters dan misschien net wat rebels aan doen in de stad als ze het stadion niet in mogen.

Blijft een vreemde logica: We mogen het stadion niet in omdat jullie bang zijn voor rellen. Dat vinden we zo vervelend dat we dan (dreigen) in de stad (te) gaan rellen. :cab:

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Aaron21:

op basis van wat worden Antwerp fans buitengehouden? 

er zijn geen recente onregelmatigheden dat ik mij kan herinneren.

Had gewoon in Den Haag gespeeld kunnen worden. Simpelste oplossing, om gezeik in de binnenstad te voorkomen*, was gewoon een fanzone inrichting op het malieveld. Daar vandaan met een buscombi naar het stadion. Klaar is kees.

* - Antwerp in de binnenstad van Den Haag toelaten is natuurlijk vragen om problemen. Al is het momenteel wat bekoeld met Brugge zou het toch zomaar uit de hand kunnen lopen. Ook vanwege Willem II aan Antwerpse zijde. Aantal jaar geleden Brugge - Antwerp was het nog raak, al was dat later enkel tegen de politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk. Als gemeente wel een voetbalclub kunstmatig in leven houden, maar een paar duizend bezoekers aan je stad en daarmee inkomsten voor de lokale horeca weren.

Daarnaast is voetbal voor de fans, dus ook die van de tegenstander moeten sowieso welkom zijn (zonder straffen van de UEFA. dan). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Sophomore:

Belachelijk. Als gemeente wel een voetbalclub kunstmatig in leven houden, maar een paar duizend bezoekers aan je stad en daarmee inkomsten voor de lokale horeca weren.

Daarnaast is voetbal voor de fans, dus ook die van de tegenstander moeten sowieso welkom zijn (zonder straffen van de UEFA. dan). 

Wat hebben deze dingen precies met elkaar te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Hopelijk mooie resultaten voor de Nederlandse ploegen vanavond. Flink vertrouwen in AZ eigenlijk.

AZ heeft imo lastigste tegenstander van de drie, dus ben niet zo zeker van jouw verwachting. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites