Djurovski Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 America, 1899. The end of the Wild West era has begun. After a robbery goes badly wrong in the western town of Blackwater, Arthur Morgan and the Van der Linde gang are forced to flee. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 december 2018 Auteur Share Geplaatst 25 december 2018 Lag ineens onder de kerstboom. Even snel mee begonnen. Gaat een fijn spel worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Ik moet wachten op de pc versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Enorm toffe game, maar geen RDR 1 vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 december 2018 Auteur Share Geplaatst 25 december 2018 31 minuten geleden zei Bramvinos: Enorm toffe game, maar geen RDR 1 vind ik. Die heb ik nooit gespeeld dus geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Hele toffe game inderdaad. Zulke sterk uitgedachte personages en de setting is fantastisch. Wel iets te makkelijk imo, maar heb mij er erg mee vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Op 25-12-2018 om 13:38 zei sennid: Ik moet wachten op de pc versie Al iets over bekend wanneer die ongeveer komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Op 26-12-2018 om 16:37 zei Minitolluz: Al iets over bekend wanneer die ongeveer komt? Op zijn vroegst halverwege 2019. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 december 2018 Share Geplaatst 28 december 2018 Op 25-12-2018 om 14:54 zei Regis: Hele toffe game inderdaad. Zulke sterk uitgedachte personages en de setting is fantastisch. Wel iets te makkelijk imo, maar heb mij er erg mee vermaakt. Heb ook het idee dat ze bij Rockstar, zie je bij Grand Theft Auto natuurlijk ook, net iets meer kwaliteit willen leveren om de verslaving groter te maken. Graphics, verhaal, sidequests en achievements. Daardoor is het niveau van de games vaak net iets minder hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) De gameplay vind ik echt verschrikkelijk. Trage handelingen, precies het tegenovergestelde van RDR1 dat meer 'arcadey' aanvoelde en daardoor een veel hoger tempo kon houden. Nu ben je soms 20 minuten bezig met een shootout, dat vind ik echt veel te lang. Doet me een beetje denken aan GTA IV daarin. 30 december 2018 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2019 Vind het juist lekker dat het niet te snel gaat. Kan ook gewoon paar uur niets anders doen dan wat lopen te jagen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 14 januari 2019 Share Geplaatst 14 januari 2019 Wat een game. Veruit de beste die ik ooit gespeeld heb. De storyline trok me enorm aan en de traagheid van het spel in combinatie met alle sidequests die je kunt doen maakt het voor mij een complete free-roam game. Ook leuk dat veel van die sidequests en keuzes in missies je honor-ratingbeoordelen. Uiteindelijk van wolf naar hert gegaan ergens in de laatste missies van chapter 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2019 Vandaag gewoon 3 uur gespeeld zonder ook maar iets aan de story line te doen. Beetje rondrijden en jagen. Een koets overvallen. Met de trein naar Saint Denis en dan het moeras is om jagen en vervallen huisjes beroven en weer terug naar het kamp. 0,3 % verder in het spel maar wel genoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Eindelijk wat meer tijd om te spelen. Game wordt wel steeds beter en beter. Verhaal zit tof in elkaar, je kan prima doorspelen zonder afhankelijk te zijn van teveel randmissies en andere randzaken (helaas gewoon geen tijd meer voor). Komt zeker in de buurt van 1, maar die blijft toch magischer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2019 Afgelopen weekend weer even tijd gehad. Nu in chapter 4. Maar goed nu meer of rivier bij het kamp dus meeste tijd sta ik met een hengel langs de kant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 (bewerkt) Heb hem sinds een aantal dagen. Wat een spel zeg. Vind het qua missies soms wat overweldigend, zit nu in Chapter 2 en had op een gegeven moment echt 5 opties. Had iets meer 'gestuurd' ontworpen mogen worden. Buiten dat zit ik af en toe serieus met open mond. Grafisch zó ontzettend ziek. Die lichtinval af en toe, niet normaal. Heel goed werk verricht ook met het creëren van de sfeer. Kom je 's avonds terug, zit Ome Javier op z'n gitaartje lekker Ierse folk te spelen voor de mannen of hij zit zelf een Spaans nummertje te doen. Iedereen naar bed, blijft ie zelf nog ff rustig spelen bij het vuur. Favorietje dit wel: Dat kamp hebben ze heel goed levendig weten te maken. Vergeet af en toe gewoon verder te gaan met het verhaal. 5 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2019 Heb ik ook hoor lekker vissen en jagen wat bloemen plukken. Verhaal welk verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Vanaf 5 november ook verkrijgbaar op de pc. Misschien dat ik het dan wel aanschaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Leuk spel , zeker nu ze ook de rollen Collector, Trader en Bounty Hunter eraan toegevoegd hebben voor Red Dead Online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ik ben er nooit lekker ingekomen helaas.... Misschien wel te hoge verwachtingen gesteld. Het magische van deel 1 mis ik een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 8 uur geleden zei Kavinos: Ik ben er nooit lekker ingekomen helaas.... Misschien wel te hoge verwachtingen gesteld. Het magische van deel 1 mis ik een beetje. With all due respect natuurlijk; hoe kan je méér verwachten van deze game dan dat ie is? Die game heeft voor mij echt alle verwachtingen juist overtroffen, en ik vond 1 ook al zeer goed. Dus ik had ook vrij hoge verwachtingen hiervan en it blew them straight out of the water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) 14 uur geleden zei Buffell: With all due respect natuurlijk; hoe kan je méér verwachten van deze game dan dat ie is? Die game heeft voor mij echt alle verwachtingen juist overtroffen, en ik vond 1 ook al zeer goed. Dus ik had ook vrij hoge verwachtingen hiervan en it blew them straight out of the water Ik zeg niet dat het een slechte game is he Grafisch echt fantastisch. Ik vond het vooral te massaal. Het greep me gewoon niet. Deel 1 vond ik echt vernieuwend, verfrissend. Hele nieuwe reeks. Wellicht 1 van de beste games die ik ooit speelde. Hoge verwachtingen kunnen we wellicht beter vervangen voor "te enthousiast en hierdoor randzaken als tijd vergeten". Dit alles kan ook zijn, omdat ik gewoon weinig tijd meer heb om dit soort games te spelen en als ik dan een uurtje vrij heb en ik net 1 missie kan spelen... Daardoor kan je niet lekker in dat sfeertje komen. 7 oktober 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 4 uur geleden zei Kavinos: Ik zeg niet dat het een slechte game is he Grafisch echt fantastisch. Ik vond het vooral te massaal. Het greep me gewoon niet. Deel 1 vond ik echt vernieuwend, verfrissend. Hele nieuwe reeks. Wellicht 1 van de beste games die ik ooit speelde. Hoge verwachtingen kunnen we wellicht beter vervangen voor "te enthousiast en hierdoor randzaken als tijd vergeten". Dit alles kan ook zijn, omdat ik gewoon weinig tijd meer heb om dit soort games te spelen en als ik dan een uurtje vrij heb en ik net 1 missie kan spelen... Daardoor kan je niet lekker in dat sfeertje komen. Je moet er inderdaad wel de tijd voor kunnen nemen. Dat is wellicht lastig als je het heel druk hebt, dat kan een nadeel zijn idd. Ik werd de storyline echt ingezogen dus ik speelde vaak ook lang achter elkaar, puur omdat ik wilde weten 'hoe de fuck gaat dit nou weer aflopen'. Het speelde als een goede film, haast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Ben eigenlijk ook nog niet verder geraakt dan Chapter 2, maar het begint wel alweer te kriebelen om bij dit druilerige weer nog eens een playstation-sessie te houden. Helaas moet je er wel wat je aandacht bijhouden, om mee te zijn in het verhaal. En vooral dat het soms snel escaleert moet ik nog inkomen, je kan het echt niet als GTA spelen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 oktober 2019 Share Geplaatst 9 oktober 2019 Ik heb dit spel redelijk rap uitgespeeld en denk erover om het weer opnieuw te spelen. Vind dit echt een van de beste games die ooit gemaakt is, maar zoals Buffell zegt, je moet er wel de tijd voor nemen. Ook ligt het er wellicht heel erg aan wat voor een gamer je bent. Ik hecht best wel waarde aan een leuke verhaallijn en ik vond dat hier, zeker in combinatie met de verhaallijn van RDR1, heel goed in elkaar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten