nasje92 Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Haha! Wat een einde! En nu? Benieuwd hoe dit opgelost gaat worden:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Wow! Voor het eerst in de historie een gedeelde winnaar als ik me niet vergis.Ben verder wel content met mijn 4e stek. Bedankt voor de zeer strakke en snelle organisatie@Chimpa; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Ben overigens ook de enige deelnemer in de top 10 zonder twaalfpunter. #allesmansvriendzonderboezemvriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 (bewerkt) Haha wat een schitteende ontknoping. Met Denemarken ook voor het eerst (!) dat ik me kan vinden in de winnaar, en ik deed toch al vele keren mee. Als surplus kreeg ik zowaar mijn tweede twaalfpunter, nooit verwacht ? Bedankt Zweden!!! @Chimpa en @Roprop opnieuw bedankt voor een hele mooie, spannende en vlot afgewerkte editie. Op naar nr.23 23 januari 2019 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Shit, zelfs nog afgezakt naar een derde plaats! Gefeliciteerd aan mijn mede-podiumwinnaars. Maar ik ga niet sikkeneuren, dit was by far mijn beste editie ooit. Bedankt voor de organisatie, kan niet wachten op de volgende editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 (bewerkt) Toch in de laatste stemronde nog wat punten en gestegen naar plek 6. Meteen maar eens zoeken voor een volgend nummer. Heb daar al wel een idee voor. EDIT: Waar is een totale lijst te vinden van alle artiesten en nummers die al eens gekozen zijn? 23 januari 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Waanzin! Congrats! Ik heb trouwens 4x een driepunter gehaald. Niet driemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2019 17 minuten geleden zei 007mark: EDIT: Waar is een totale lijst te vinden van alle artiesten en nummers die al eens gekozen zijn? Deze zal ik morgen of uiterlijk overmorgen updaten en hier plaatsen (bevat alleen artiesten overigens). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 14 minuten geleden zei Chimpa: Deze zal ik morgen of uiterlijk overmorgen updaten en hier plaatsen (bevat alleen artiesten overigens). Super! Net even al mijn nummers geluisterd die ik ingestuurd tot nu toe. Door deze editie nu 6x op rij in de top 10 geindigd, maar daarvoor ook echt wat meuk ingestuurd merkte ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Oké dan, mooi slot! Medewinnaar. De andere winnaar was dan ook mijn nummer 1, dus gun ze het wel. Levert mij ook nog virtueel geld op als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Nou een dramatische eindklassering zeg. Gefeliciteerd aan de winnaars! En bedankt voor de organisatie heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Wat een ontknoping! Dit verzin je toch niet... Gefeliciteerd Chiemel met onze gedeelde winst (mijn eerste winst ooit trouwens) en bedankt voor de organisatie weer. Blijf dit toch wel het leukste forumspel van MU vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Super goede organisatie weer. Heb dan toch de linkerkolom gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Wat een ontknoping! Dit verzin je toch niet... Gefeliciteerd Chiemel met onze gedeelde winst (mijn eerste winst ooit trouwens) en bedankt voor de organisatie weer. Blijf dit toch wel het leukste forumspel van MU vindenGefeliciteerd Bas! Is je absoluut gegund! Ook felicitaties aan Platina met zijn mooie notering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Klasse organisatie weer Chimpa (Y) Heb er weinig aan bijgedragen deze editie, maar wat een ontknoping (weer)! Ook zelf een prima editie gedraaid, al zat er na de eerste rondes meer in. Aan het einde toch veel punten laten liggen. Top 10 in ieder geval weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Eens! Goede organisatie. Ik heb alvast een nummer gevonden voor de nieuwe editie. Laat maar komen:d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Inderdaad! Bedankt weer voor de fenomenale organisatie! Vooral aan het eind zat de vaart er goed in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Uiteindelijk met dertig punten toch wel tevreden als ik kijk waar ik stond. En complimenten aan @Chimpa voor het tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2019 (bewerkt) Organisatie #23: Allereerst nog de felicitaties aan zowel Chiemel, bas2204 (de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hiiieerrr) met de eerste gedeelde overwinning in historie, en ook aan Platina32 voor zijn zeer succesvolle editie. Het is jullie allemaal gegund. Daarnaast ook dank aan iedereen die heeft deelgenomen en de levendigheid in het topic. Dat maakt het voor ons ook erg leuk om het te organiseren en het is daarom ook fijn om te lezen dat de stijl gewaardeerd wordt. Wat betreft de organisatie van #23: de aankomende weken kan ik niet garanderen dat ik er een soepel tempo in kan houden. Het zou fijn zijn als iemand anders de organisatie voor #23 op zich neemt. En zo ja: ik ben wel in staat om op de achtergrond te helpen of om er samenwerking qua organisatie er van te maken (als dat gewenst is uiteraard). Ter afsluiting van #22, nog een aantal statistieken (even op drukken om het te vergroten): Stemrondes 1 t/m 19: Puntenaantal over editie #21 & #22: Deelgenomen artiesten t/m #22: @bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago 24 januari 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Ik wil heel graag de volgende editie op mij nemen. @Chimpa kan je me even een pm sturen met de eerste zaken die ik moet weten en de documenten die je hebt voor de organisatie? Dan open ik morgen of dit weekend een topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Tijdens en na de organisatie van de FMUSIC100 kwam ik wat vaker dit topic tegen. Hartstikke leuk om te volgen en inderdaad een geweldig spannende laatste ronde. Prachtig dat dit al 22 edities lang wordt georganiseerd. Ik overweeg zeker mee te doen met de komende editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Heb 2 bands in gedachten op dit moment en beide zijn nog niet eerder gekozen. Hopelijk ben ik dus snel genoeg om een van deze lande te kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 Ik heb er ook 2 in de gedachten. Voor mij geldt dus ook dat ik er snel bij moet zijn! Heb er weer zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 15 uur geleden zei TeamWesil: Ik wil heel graag de volgende editie op mij nemen. @Chimpa kan je me even een pm sturen met de eerste zaken die ik moet weten en de documenten die je hebt voor de organisatie? Dan open ik morgen of dit weekend een topic. Ik heb zelf niet de tijd om de organisatie om mij te nemen, dus supergoed nieuws. Je kan van mij wat support verwachten en eventueel wat posts tussendoor. Ik verwacht dit weekend de resultaten van de toto ook weer te delen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 2 uur geleden zei Roprop: Ik heb zelf niet de tijd om de organisatie om mij te nemen, dus supergoed nieuws. Je kan van mij wat support verwachten en eventueel wat posts tussendoor. Ik verwacht dit weekend de resultaten van de toto ook weer te delen! Huhu had ik eigenlijk nog iets ingestuurd voor die toto of was ik dat vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten