Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #22

Chimpa

Aanbevolen berichten

Haha wat een schitteende ontknoping. Met Denemarken ook voor het eerst (!) dat ik me kan vinden in de winnaar, en ik deed toch al vele keren mee.

Als surplus kreeg ik zowaar mijn tweede twaalfpunter, nooit verwacht ?

Bedankt Zweden!!!

@Chimpa en @Roprop opnieuw bedankt voor een hele mooie, spannende en vlot afgewerkte editie. Op naar nr.23

bewerkt door ivago
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch in de laatste stemronde nog wat punten en gestegen naar plek 6. Meteen maar eens zoeken voor een volgend nummer. Heb daar al wel een idee voor.

EDIT: Waar is een totale lijst te vinden van alle artiesten en nummers die al eens gekozen zijn?

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chimpa:

Deze zal ik morgen of uiterlijk overmorgen updaten en hier plaatsen (bevat alleen artiesten overigens). 

Super!

Net even al mijn nummers geluisterd die ik ingestuurd tot nu toe. Door deze editie nu 6x op rij in de top 10 geindigd, maar daarvoor ook echt wat meuk ingestuurd merkte ik :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ontknoping! Dit verzin je toch niet...
Gefeliciteerd Chiemel met onze gedeelde winst (mijn eerste winst ooit trouwens) en bedankt voor de organisatie weer. Blijf dit toch wel het leukste forumspel van MU vinden
Gefeliciteerd Bas! Is je absoluut gegund! Ook felicitaties aan Platina met zijn mooie notering
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klasse organisatie weer Chimpa (Y) Heb er weinig aan bijgedragen deze editie, maar wat een ontknoping (weer)! 

Ook zelf een prima editie gedraaid, al zat er na de eerste rondes meer in. Aan het einde toch veel punten laten liggen. Top 10 in ieder geval weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg

Organisatie #23: 

Allereerst nog de felicitaties aan zowel Chiemel, bas2204 (de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hiiieerrr) met de eerste gedeelde overwinning in historie, en ook aan Platina32 voor zijn zeer succesvolle editie. Het is jullie allemaal gegund. Daarnaast ook dank aan iedereen die heeft deelgenomen en de levendigheid in het topic. Dat maakt het voor ons ook erg leuk om het te organiseren en het is daarom ook fijn om te lezen dat de stijl gewaardeerd wordt.

Wat betreft de organisatie van #23: de aankomende weken kan ik niet garanderen dat ik er een soepel tempo in kan houden. Het zou fijn zijn als iemand anders de organisatie voor #23 op zich neemt. En zo ja: ik ben wel in staat om op de achtergrond te helpen of om er samenwerking qua organisatie er van te maken (als dat gewenst is uiteraard).  Ter afsluiting van #22, nog een aantal statistieken (even op drukken om het te vergroten): 

Stemrondes 1 t/m 19:

hkSGaV6P.png

bc9goCuP.png

Puntenaantal over editie #21 & #22:

PqT9bXEm.png

Deelgenomen artiesten t/m #22:

sy12uX5m.png

@bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens en na de organisatie van de FMUSIC100 kwam ik wat vaker dit topic tegen. Hartstikke leuk om te volgen en inderdaad een geweldig spannende laatste ronde. Prachtig dat dit al 22 edities lang wordt georganiseerd. Ik overweeg zeker mee te doen met de komende editie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei TeamWesil:

Ik wil heel graag de volgende editie op mij nemen.

@Chimpa kan je me even een pm sturen met de eerste zaken die ik moet weten en de documenten die je hebt voor de organisatie?

Dan open ik morgen of dit weekend een topic.

Ik heb zelf niet de tijd om de organisatie om mij te nemen, dus supergoed nieuws. Je kan van mij wat support verwachten en eventueel wat posts tussendoor. 

Ik verwacht dit weekend de resultaten van de toto ook weer te delen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roprop:

Ik heb zelf niet de tijd om de organisatie om mij te nemen, dus supergoed nieuws. Je kan van mij wat support verwachten en eventueel wat posts tussendoor. 

Ik verwacht dit weekend de resultaten van de toto ook weer te delen! 

Huhu had ik eigenlijk nog iets ingestuurd voor die toto of was ik dat vergeten ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites