Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dit soort teksten zijn wel schrijnend:

Citaat

Hij is nog steeds bezig met zo fit worden als hij voor zijn blessure was. Ik had daardoor het gevoel dat we hem moesten wisselen op een zeker moment

Over de wissel van Timber. Als er iets tot in den treure gemeten wordt, zijn het wel de fysieke parameters. Dan kun je vrij objectief vaststellen hoe het er voor staat en hoef je niet op gevoel te wisselen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei frietsaus:

Ik wil daar graag Stengs aan toevoegen en Hadj Moussa weghalen. Die verdient nog wel een kans. Dat Ueda invalt snap ik ook niet, die Argentijn kan toch wel iets hoop ik. Iemand hier die hem ooit in de MLS bezig heeft gezien?

Ik heb regelmatig potjes van die vent z'n ploeg gezien, en met GROTE aandacht bekeken vanwege uiteenlopende redenen. Ik had nog nooit van die gozer gehoord. Kun je mee doen wat je wil.

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Tering wat zijn wij Feyenoorders toch pessimisten zeg. Ongelofelijk. 

Waar kunnen we positief over zijn?

Q: Groene cijfers?
A: Na de transfer van Sinisterra was het al 'we hoeven nu niet meer te verkopen'. In de tussentijd loop je zielig te doen over het GROTE PSV dat wel goede spelers kan halen maar wij écht niet hoor. En dan gooi je een kleine 20 miljoen weg aan Ivanusec, Ueda en Lingr. 

Q: Punt uit bij Sparta?
A: Ik vind Sparta een goede ploeg, maar als je ambities hebt moet je dit winnen. En dan nog 2 punten die het erger maken: a) de manier waarop. b) van een ploeg die gecoacht wordt door Jeroen Rijsdijk moet iedereen op elk moment gewoon kunnen winnen. Wij zeker.

Q: Priske draagt z'n pullover goed?
A: Vooropgesteld: heb half gekeken omdat ik bij een andere kraker zat, dus heb niet helemaal goed kunnen zien of hij uberhaupt een pullover aan had, maar van deze wiskundedocent word je toch spontaan onvruchtbaar? Scholletje op steroids dit. Lult maar een end in de ruimte, zegt wat hij denkt dat men wil horen of wat hij ooit in 'Ledelse for Begyndere' heeft gelezen. 

Q: Gimenez is er nog?
A: Ik vind dat 'ie potentie heeft, maar met deze spelers om zich heen is het niks. Wordt met de week 5 miljoen minder waard. Enige verdere positieve van z'n aanwezigheid is ook weg want Fer heeft de tondeuse ook weer gevonden. 

Q: We hebben onze nieuwe linksback aan het werk gezien?
A: Gijs Smal is de grootste non-voetballer die ik heb gezien in m'n 31 jaar. Wie nog enige ervaring met FIFA Pro Clubs heeft: de man is de belichaming van Edwin Genereux. 

image.png

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wat een geweldige argumentatie geef je weer. Zoals ik van je gewend ben. Pessimist tot in de kist. 

Nou ik gaf dus argumentatie in de post daarvoor, maar toen ging je grappig lopen doen. Dus dan snap je misschien wel dat ik je graag verwijs naar discussies met Magikarp die misschien wel iets heeft wat op energie of geduld lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei PJHoutman:

40 miljoen is een appel en een ei?

Gaat nu om 35, inclusief bonussen al. En dan een toekomstig percentage van de volgende transfersom. Vind ik eerlijk gezegd ook nog iets tegen vallen, want hoopte op 40, nog zonder bonussen.

19 minuten geleden zei putdus:

Vind ik niet veel nee. Wieffer ook maar voor 33 miljoen. 
wel heel benieuwd naar osman, wanneer kan die spelen?

Wachtende op zijn werkvergunning.
Daarna geen idee, want heeft niet bijster veel minuten gemaakt in de voorbereiding met Brighton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei La Pulga:

Gaat er ook niet een goede gedeelte van Gimenez zijn transfer naar zijn vorige club? 

Nee Feyenoord heeft sinds tijdje 100% van de transferrechten

6 minuten geleden zei joostmakaay:

Heel benieuwd wie ze op het oog hebben als mogelijke opvolger, loopt daar al iets over?

Ik las ergens de naam van Broja van Chelsea, maar dat was een reactie op 1908.nl. Waarschijnlijk A Ueda..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Gaat nu om 35, inclusief bonussen al. En dan een toekomstig percentage van de volgende transfersom. Vind ik eerlijk gezegd ook nog iets tegen vallen, want hoopte op 40, nog zonder bonussen.

Wachtende op zijn werkvergunning.
Daarna geen idee, want heeft niet bijster veel minuten gemaakt in de voorbereiding met Brighton.

40 zonder bonussen had je kunnen krijgen als bleek dat een gebrek aan vakantie daadwerkelijk de oorzaak van die vormdip was. 

53 minuten geleden zei joostmakaay:

Heel benieuwd wie ze op het oog hebben als mogelijke opvolger, loopt daar al iets over?

Ueda was gehaald als de grote opvolger. Dusja. Vechten voor Europees voetbal.

19 minuten geleden zei Arezo:

Dat is toch een speler die veeel beter in de Kuip dan in de Arena past? Heb liever een jong talent overigens.

De Kuip rond 2010 ja. Immers erachter. Tegenwoordig moet er wel gevoetbald worden gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transfer van de armoede. Constant werd er geroepen dat we vertrouwen moesten hebben in onze recordaankoop. Kom je nu 5 dagen voor de deadline met deze paniektransfer. 

Begin steeds meer twijfels te krijgen bij De Don.

Ware het niet dat ze blijkbaar niks doen met dat bod. Een gesprek gepland met Gimenez om te horen 'hoe graag hij de CL in wil met Feyenoord'. Dat is gewoon een gesprek waarin hem ff heel goed duidelijk gemaakt wordt dat hij normaal moet doen dus. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://nos.nl/artikel/2534626-politie-voert-actie-geen-agenten-bij-feyenoord-ajax

Mogelijk toch gewoon Zerrouki bij de Klassieker. Zie Aboutaleb deze wedstrijd namelijk niet goedkeuren als er geen politie bij aanwezig is. Of hij laat het doorgaan zonder publiek.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

https://nos.nl/artikel/2534626-politie-voert-actie-geen-agenten-bij-feyenoord-ajax

Mogelijk toch gewoon Zerrouki bij de Klassieker. Zie Aboutaleb deze wedstrijd namelijk niet goedkeuren als er geen politie bij aanwezig is. Of hij laat het doorgaan zonder publiek.

Met publiek kan zelfs zonder uit supporters deze wedstrijd natuurlijk niet plaatsvinden zonder supporters.

Zou persoonlijk wel jammer vinden als het niet door kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites