Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei 007mark:

Zit trouwens even te denken over die potindeling;

Elke club loot 2 teams uit elke pot. Dus 2 tegenstanders uit Pot 1, 2 tegenstanders uit Pot 2, 2 tegenstanders uit Pot 3 en dus 2 tegenstanders uit Pot 4.

Dan maakt eigenlijk helemaal niet meer uit in welke pot je ingedeeld bent? En heeft elke club gelijke kansen bij de loting? Aangezien een club uit Pot 4 ook 2 tegenstanders uit dezelfde pot krijgt. Vind dat misschien wel een verbetering. Lichtpuntje, zullen we maar zeggen

Kan ook heel erg zwaar worden als je pech hebt

( Ervaring met de estafette in Bosnië haha )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei 007mark:

Vreselijk kutformat. Verder denk ik dat er zeker wel 10 ploegen in de League Phase komen die minder zijn dat Feyenoord. Maar is echt afwachten qua loting, want dat kan nu alle kanten op.

Ik vind het in FM in elk geval een leuk format.

Wat vind je er kut aan dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Ik vind het in FM in elk geval een leuk format.

Wat vind je er kut aan dan?

Vind het zeker in fm klote dat je geen vangnet hebt als kleiner club. Vooral niet als je als kampioen geen voor ronden hoeft te spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Nederlandse clubs die serieus een kans maken in de EL of ECL komen daar niet meer terecht.

Ik denk dat we voorlopig geen Nederlandse ploeg meer gaan zien in de kwartfinale van welk toernooi dan ook.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

De Nederlandse clubs die serieus een kans maken in de EL of ECL komen daar niet meer terecht.

Ik denk dat we voorlopig geen Nederlandse ploeg meer gaan zien in de kwartfinale van welk toernooi dan ook.

Die kans is toch helemaal niet kleiner geworden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een prima mannetje. Spreekt Nederlands. Heeft successen gehaald bij 3 clubs. Ben wel enthousiast eigenlijk. Interview toen hij trainer werd bij Antwerpen:

Pressing, aanvallen, hoge druk, samenwerking met supporters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halen. Feyenoord kampioen Eredivisie 2024-2025.

Al wordt het ook eigenlijk wel weer tijd voor zo'n ouderwetse mislukkeling voor die dug out in plaats van een kale voetbalprofessor die alles weet.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

Waarom denk je dat die kans kleiner wordt voor Nederlandse clubs?

In het oude systeem werd regelmatig een Nederlandse ploeg 3e in een poulefase, waarna het tot de betere teams behoort in een competitie lager. De grotere teams uit de grote competities, die nemen de toernooien onder de CL toch wat minder serieus. Nu krijg je wellicht wat minder sterke teams in je route naar de latere fases, maar wel teams die er vol voor gaan.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei MetalMichael:

In het oude systeem werd regelmatig een Nederlandse ploeg 3e in een poulefase, waarna het tot de betere teams behoort in een competitie lager. De grotere teams uit de grote competities, die nemen de toernooien onder de CL toch wat minder serieus. Nu krijg je wellicht wat minder sterke teams in je route naar de latere fases, maar wel teams die er vol voor gaan.. 

Feyenoord, PSV en Ajax (als ze daar de boel weer op de rit houden) zouden allemaal prima kwartfinale EL halen, maar met de huidige tickets komen die in de CL terecht. Twente en AZ zouden prima kwartfinale ECL kunnen halen met gunstige lotingen, maar spelen als nr. 4 en 5 meestal EL. @timpy00

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat die Priske dan ook meteen Martin Vitik meenemen. Kan prima als vervanger van Hancko. En mocht laatstgenoemde blijven, schuif je die even richting linksback bij (voorlopige) afwezigheid van Hartman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het al tijd voor een transfersuggestie? Kan wel toch? 

Sebastian Nanasi (Malmö FF): Vanaf het moment dat ik naar Zweden kwam heb ik Nanasi zitten volgen. Hij viel me namelijk in mijn eerste wedstrijd hier (IK Sirius - Malmö FF 1-3) afgelopen zomer op. Een lichtvoetige en beweeglijke speler die over het hele veld actief kan zijn. Dit waren alle posities waar hij vorig jaar in actie kwam:

Spoiler

UVDleUo.png

Vorig jaar eindigde hij zoals te zien is op 11 goals en 7 assists. Dit seizoen staat hij na 11 wedstrijden op 5 goals en 7 assists. Het zijn indrukwekkende cijfers voor iemand die vooral hangend op links in de aanvallende 4-4-2 van Malmö speelt, maar als je beelden van Malmö bekijkt zie je dat hij duidelijk niet aan de zijlijn vastgeplakt zit. Integendeel. Een linksbuiten is nu misschien niet direct iemand die we nodig hebben bij Feyenoord, maar een speler die vanaf beide flanken én de as gevaar kan stichten is dat wel. Nanasi is erg veelzijdig, heeft een redelijke trap maar bovenal een bijzonder goed spelinzicht. Je ziet hem constant scannen waar de ruimtes liggen. Transfermarkt schat zijn waarde momenteel op 5 miljoen, maar de verwachting is dat hij deze zomer wel een transfer kan gaan maken. Ik denk dat Feyenoord een goede kans op zijn handtekening kan hebben, al moet men door de sluimerende interesse van Sporting niet al te lang wachten.  

Tijd voor wat beelden: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

De hele Europese top zat achter hem aan he, en wij hebben hem gewoon _O_

1 uur geleden zei Urbeto:

Is het al tijd voor een transfersuggestie? Kan wel toch? 

Sebastian Nanasi (Malmö FF): Vanaf het moment dat ik naar Zweden kwam heb ik Nanasi zitten volgen. Hij viel me namelijk in mijn eerste wedstrijd hier (IK Sirius - Malmö FF 1-3) afgelopen zomer op. Een lichtvoetige en beweeglijke speler die over het hele veld actief kan zijn. Dit waren alle posities waar hij vorig jaar in actie kwam:

Toon verborgen inhoud

UVDleUo.png

Vorig jaar eindigde hij zoals te zien is op 11 goals en 7 assists. Dit seizoen staat hij na 11 wedstrijden op 5 goals en 7 assists. Het zijn indrukwekkende cijfers voor iemand die vooral hangend op links in de aanvallende 4-4-2 van Malmö speelt, maar als je beelden van Malmö bekijkt zie je dat hij duidelijk niet aan de zijlijn vastgeplakt zit. Integendeel. Een linksbuiten is nu misschien niet direct iemand die we nodig hebben bij Feyenoord, maar een speler die vanaf beide flanken én de as gevaar kan stichten is dat wel. Nanasi is erg veelzijdig, heeft een redelijke trap maar bovenal een bijzonder goed spelinzicht. Je ziet hem constant scannen waar de ruimtes liggen. Transfermarkt schat zijn waarde momenteel op 5 miljoen, maar de verwachting is dat hij deze zomer wel een transfer kan gaan maken. Ik denk dat Feyenoord een goede kans op zijn handtekening kan hebben, al moet men door de sluimerende interesse van Sporting niet al te lang wachten.  

Tijd voor wat beelden: 

Leuke suggestie, Urbeto. Zelf helaas nog geen tijd en motivatie gehad om een wat langere post te maken over de selectie van volgend seizoen. Met eventueel wat transfersuggesties. Zou best kunnen dat ik ook bij Nanasi terecht was gekomen, want heb zijn naam en daarbij horende, lovende reacties wel voorbij zien komen op Twitter.

We gaan het in de gaten houden (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit vind ik wel een mooi lijstje die het succes van de combi Slot-Te Kloese het beste typeert. Resultaten gecombineerd met attractief voetbal. Het is namelijk veel meer dan alleen de landstitel en de beker die gewonnen zijn. Als Te Kloese nu gewoon weer een trainer aan gaat stellen die deze ontwikkeling door kan blijven zetten, dan gaat het er gewoon op lijken dat er écht beleid gevoerd wordt bij Feyenoord.

r/Gunners - Top 10 Best Clubs at adding market value to new signings

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Dit vind ik wel een mooi lijstje die het succes van de combi Slot-Te Kloese het beste typeert. Resultaten gecombineerd met attractief voetbal. Het is namelijk veel meer dan alleen de landstitel en de beker die gewonnen zijn. Als Te Kloese nu gewoon weer een trainer aan gaat stellen die deze ontwikkeling door kan blijven zetten, dan gaat het er gewoon op lijken dat er écht beleid gevoerd wordt bij Feyenoord.

r/Gunners - Top 10 Best Clubs at adding market value to new signings

Zou zo'n soort lijstje ook nog wel met percentages willen zien. Denk dat Feyenoord dan zelfs nog hoger gescoord, en zullen clubs als City, natuurlijk veel lager eindigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smal dus ondertussen gepresenteerd. Eerste oefenwedstrijd staat gepland voor 6 juli (Dordrecht). 'Uitzwaaiwedstrijd' van de voorbereiding is tegen Monaco op 31 juli. Wel grappige tegenstander. Spelen ook nog uit tegen Benfica en thuis tegen Genk en Cercle Brugge. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PJHoutman:

Smal dus ondertussen gepresenteerd. Eerste oefenwedstrijd staat gepland voor 6 juli (Dordrecht). 'Uitzwaaiwedstrijd' van de voorbereiding is tegen Monaco op 31 juli. Wel grappige tegenstander. Spelen ook nog uit tegen Benfica en thuis tegen Genk en Cercle Brugge. 

Gijs Smal heeft een ouderwetse miskopenkop. Gaat ons geen kampioen maken met zo'n hoofd ben ik bang. Maar goed, Smal voor de breedte neem ik aan.

Screenshot_20240531_193034_Instagram.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites