Jotew Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 41 minuten geleden zei Rogier.: Maar Oosting blijft gewoon in Twente mannen, dat is helemaal geen optie. Begin jij ook al? Nou @Beppu kom jij er dan ook maar in! https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-bereidt-zich-voor-op-vertrek-slot-en-identificeert-mogelijke-vervanger/433899 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Lekker een kamper voor de ploeg zetten, is wel een beetje het type volk wat op de tribune zit bij Feyenoord. Maar ik heb toch voorkeur voor een beetje het onbekende merk ik. Zo´n Deen van mijn leeftijd die lekker aanvalt, niks mis mee. Zit die Jan Sneuneus nog bij Twente? Want dan staat er over 5 minuten een berichtje op voetbalzone dat hij blijft 24 april bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei Arezo: Zit die Jan Sneuneus nog bij Twente? Want dan staat er over 5 minuten een berichtje op voetbalzone dat hij blijft Oja, krijgen we dat weer. De man die antwoord geeft op vragen van journalisten. De man die open en eerlijk is geweest tegen de media i.p.v. de kaken op elkaar te houden zoals de meesten doen, en dan vervolgens wordt neergezet als de persoon die zelf de media opzoekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei Jotew: Oja, krijgen we dat weer. De man die antwoord geeft op vragen van journalisten. De man die open en eerlijk is geweest tegen de media i.p.v. de kaken op elkaar te houden zoals de meesten doen, en dan vervolgens wordt neergezet als de persoon die zelf de media opzoekt Nou nou, Streuer is een heel eerlijk man maar hij is ook wel een beetje mediageil hoor. De hoeveelheid artikelen destijds waarin hij praktisch hetzelfde aangaf was ongekend. Hij heeft er een prima deal uitgehaald hoor dus hij heeft z'n werk goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou nou, Streuer is een heel eerlijk man maar hij is ook wel een beetje mediageil hoor. De hoeveelheid artikelen destijds waarin hij praktisch hetzelfde aangaf was ongekend. Bizar dus hoeveel journalisten hem dezelfde vragen hebben gesteld in interviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 4 minuten geleden zei Tim': Bizar dus hoeveel journalisten hem dezelfde vragen hebben gesteld in interviews. Maar de beste man vond het niet erg want elke keer kwam hij weer in het nieuws in plaats van refereren naar een ander interview. Verder maakt het natuurlijk niet uit want Streuer gaat weg bij Twente dus gaat die in deze waarschijnlijk geen podium krijgen + ik verwacht dat Feyenoord niet voor Oosting gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Maar de beste man vond het niet erg want elke keer kwam hij weer in het nieuws in plaats van refereren naar een ander interview. Netjes toch? Inhoudelijk de pers te woord staan. Daar kan zo ongeveer elke andere clubbestuurder nog wat van leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 9 minuten geleden zei Tim': Netjes toch? Inhoudelijk de pers te woord staan. Daar kan zo ongeveer elke andere clubbestuurder nog wat van leren. Als je wat zinnigs te vertellen hebt, ja zeker! Maar om nou elke keer met hetzelfde geneuzel te komen met andere woorden en vooral je pik op tafel leggen, nahhhh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Pep G Lijnders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Oosting of Pascal Jansen zouden vrij armoedige opties zijn. Mag hopen dat we verder kijken dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Ben wel heel benieuwd inderdaad wie er dan na Slot instapt. Dat zal absoluut geen eenvoudige opgave zijn! Is er ook niemand intern die zijn plek zou kunnen innemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Schijnt dat er een 60 pagina's tellend plan van aanpak ligt bij Feyenoord over de speelwijze etc. verwacht dus een trainer die in die lijn doorgaat. Zou Schreuder ook door afvallen want die speelt meer 343 dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 20 minuten geleden zei MetalMichael: Schijnt dat er een 60 pagina's tellend plan van aanpak ligt bij Feyenoord over de speelwijze etc. verwacht dus een trainer die in die lijn doorgaat. Zou Schreuder ook door afvallen want die speelt meer 343 dacht ik. Dit zag ik laatst ook voorbij komen op twitter, maar kan die tweet niet meer terug vinden. Daar werd in een draadje ook besproken wat er nou precies in dat plan stond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 16 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit zag ik laatst ook voorbij komen op twitter, maar kan die tweet niet meer terug vinden. Daar werd in een draadje ook besproken wat er nou precies in dat plan stond Ga is heel gauw op zoek dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april https://1908.nl/artikelen/liverpool-dient-openingsbod-op-slot-in laat m Luts meenemen voor 40 en we praten nergens meer over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) 18 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ga is heel gauw op zoek dan. Ja baas https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/gedetailleerde-visie-fundament-voor-feyenoord-voetbal---121021 Hmm dacht dat het meer was dan dit, maar dat kom ik nog niet echt tegen. Edit: https://www.vi.nl/pro/de-opleidingsvisie-van-feyenoord-slot-als-nieuwe-norm#_=_ en deze 24 april bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei Geppiej: Ben wel heel benieuwd inderdaad wie er dan na Slot instapt. Dat zal absoluut geen eenvoudige opgave zijn! Is er ook niemand intern die zijn plek zou kunnen innemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei Geppiej: Ben wel heel benieuwd inderdaad wie er dan na Slot instapt. Dat zal absoluut geen eenvoudige opgave zijn! Is er ook niemand intern die zijn plek zou kunnen innemen? Oosting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 4 minuten geleden zei Thierryvane: Oosting @Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zou Dick Schreuder geen optie zijn voor Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Liverpool nu dus ook officieel zich bij Feyenoord gemeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 9 minuten geleden zei Rogier.: @Jotew De bron die eerst uitermate stellig was dat hij zou blijven begint in ieder geval heeeeeel iets terug te krabbelen. Maar dat is meer op basis van: "ik verwacht dat ...", dus niet op basis van contacten met andere clubs of bewezen interesse etc. Zo ben ik dan ook wel weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 minuten geleden zei Jotew: De bron die eerst uitermate stellig was dat hij zou blijven begint in ieder geval heeeeeel iets terug te krabbelen. Maar dat is meer op basis van: "ik verwacht dat ...", dus niet op basis van contacten met andere clubs of bewezen interesse etc. Zo ben ik dan ook wel weer Nee nee, terugkrabbelen doen we niet aan grote vriend. Oosting blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Laten we nou hopen dat Feyenoord verder gaat kijken dan alleen naar Nederlandse trainers. Zie er gewoon echt te weinig die ik in staat acht om Slot waardig op te volgen. Voor Oosting komt het denk ik nog te vroeg en vind het voetbal van Twente op dit moment niet goed leuk genoeg, Schreuder mag het van mij eerst nog langer laten zien (bij een subtopper) in Nederland of ergens anders in het buitenland dan bij een ploeg die veruit de rijkste is in de competitie (waar die het dan wel weer echt goed doet naar mijn weten). Voor de rest heb je misschien Meijer dan nog, maar die stap lijkt mij ook gewoon te groot zo direct na 2 leuke seizoenen in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 12 minuten geleden zei Kelvin: Zou Dick Schreuder geen optie zijn voor Feyenoord? Op basis waarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten