Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gewoon terecht. Ongelukkig maar terecht. Hopelijk geen verlenging want nog een half uur deze drek trek ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ik moet zeggen dat het me nog alles meevalt dat ie nu pas zijn eerste rood pakt (of ik heb er een gemist). Heerlijk ongeleid projectiel. Onvoorspelbaar in alles en normaal gesproken is dat mooi. Dit is dan wel een keerzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Is 2x gewoon geel. Gewoon oliedom dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Dan ben je echt dom als je zo snel twee gele kaarten pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 3 minuten geleden zei MetalMichael: Vind je? Lijkt me twee schoolvoorbeelden van gele kaarten dit. Tsja, vind vooral ongelukkig. Niet eens heel onbesuisd ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei 007mark: Tsja, vind vooral ongelukkig. Niet eens heel onbesuisd ofzo. Ongelukkig ja, onbesuisd nee, maar wel boven op de voet dus geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Dit is gewoon twee keer zwaar gestraft. Je kan ze geven, maar ik denk dat een groot deel van de scheidsrechters ze niet allebei zou uitdelen. Daarvoor was de intensiteit van de overtredingen écht te laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ueda, klootviool. Echt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ueda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Hoe krijg je die kans zo ver naast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wat een misser van Ueda zeg. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zelfs Gimenez in zijn huidige vorm had deze gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wella. Wat een keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Wellenreuther is weer lekker aan het bazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ueda doet echt alsof Feyenoord 5-0 voorstaat Zou me mateloos irriteren als teamgenoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ueda loopt echt niks te doen hé. Man man man wat zit ik me te ergeren aan die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Pereira dacht dat NEC 10-0 voor stond en Feyenoord controller had weggelegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei Kelvin: Pereira dacht dat NEC 10-0 voor stond en Feyenoord controller had weggelegd Ik ging het net zeggen. Wat doet deze man. Schiet die bal gewoon naar voren. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gefeliciteerd #first. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gefeliciteerd boys!! Goud laatste spandoekje ook hahaha. En Wieffer op krukken Had niet mistaan in plaats van Zerrouki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Winst De manier waarop was nooit moe, maar winst is winst. Ueda wel met matige invalbuurt trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Nou, de beker is binnen. Daar is alles mee gezegd. Wellenreuter enorm belangrijk in de slotfase. Een mooie afscheidswedstrijd voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Hancko eindelijk zijn prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ik vond Timber wel sterk vandaag, en de Duiste keeper was weer geweldig. Toch een prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april (bewerkt) Lutsha 21 april bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten