Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei putdus:

Geertrauda is toch ff een stuk slechter op de back. Kun je beter in het centrum zetten ipv die Beelen. Is wachten op de 2-1 zo en moeten uitkijken om niet tegen een monster score aan te lopen 

Stop alsjeblieft als je nooit Feyenoord kijkt. Het is niet eens grappig meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei putdus:

Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. 

Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei putdus:

Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. 

Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen.

:D

Hier is het volslagen bullshit wat ie roept met een dik randje rancune richting de kampioen. In het ajax topic zit er soms nog een kern van waarheid in omdat die daadwerkelijk zo slecht zijn als hij stelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Moet je een aso als putdus wel bij je club willen hebben? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat.

Wel onnodig, want geeft die Italianen alleen maar brandstof.

Verder heel matig vandaag, weinig in te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Ouwehoeren? Ze wilden hem even de les lezen. Waar halen ze het idee vandaan om dat te moeten doen? Lekker provoceren en dan weer de lachende onschuld spelen. Man hou je bezig met je eigen ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

Ouwehoeren? Ze wilden hem even de les lezen. Waar halen ze het idee vandaan om dat te moeten doen? Lekker provoceren en dan weer de lachende onschuld spelen. Man hou je bezig met je eigen ploeg.

1 minuut geleden zei putdus:

Ik een aso?

minteh erin. Snelheid voorin.

Als ik jouw berichten lees vraag ik me vaak iets af: wie vind jij dan wél een karikatuur van zichzelf? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites