PJHoutman Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 4 minuten geleden zei putdus: Apart dat minteh niet speelt. Toch 1 van de betere Okay, nu weet ik zeker dat het een act is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Geertrauda is toch ff een stuk slechter op de back. Kun je beter in het centrum zetten ipv die Beelen. Is wachten op de 2-1 zo en moeten uitkijken om niet tegen een monster score aan te lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Gaat weer helemaal uit de hand lopen straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 4 minuten geleden zei putdus: Geertrauda is toch ff een stuk slechter op de back. Kun je beter in het centrum zetten ipv die Beelen. Is wachten op de 2-1 zo en moeten uitkijken om niet tegen een monster score aan te lopen Stop alsjeblieft als je nooit Feyenoord kijkt. Het is niet eens grappig meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zojuist zei putdus: Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 minuut geleden zei Bogatyr: Gaat weer helemaal uit de hand lopen straks. Krijg je met zo'n scheids die geen overwicht heeft. John de Wolf held, even die walgelijke Karsdorp uitkafferen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zojuist zei putdus: Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 minuten geleden zei putdus: Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. je kan het niet laten he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zojuist zei La Pulga: Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen. Hier is het volslagen bullshit wat ie roept met een dik randje rancune richting de kampioen. In het ajax topic zit er soms nog een kern van waarheid in omdat die daadwerkelijk zo slecht zijn als hij stelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 minuut geleden zei La Pulga: Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen. Moet je een aso als putdus wel bij je club willen hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 minuten geleden zei joostmakaay: Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat. Wel onnodig, want geeft die Italianen alleen maar brandstof. Verder heel matig vandaag, weinig in te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 minuten geleden zei joostmakaay: Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat. Ouwehoeren? Ze wilden hem even de les lezen. Waar halen ze het idee vandaan om dat te moeten doen? Lekker provoceren en dan weer de lachende onschuld spelen. Man hou je bezig met je eigen ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zojuist zei Urbeto: Moet je een aso als putdus wel bij je club willen hebben? Stel je voor dat je supporter bent van een club met grotendeels aso's. Zou nooit mijn club kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 minuut geleden zei Urbeto: Moet je een aso als putdus wel bij je club willen hebben? Ik een aso? minteh erin. Snelheid voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Putdus, ga lekker ergens anders je heil zoeken in plaats van dit Feyenoord-topic. Dankjewel. Houd je lekker bezig met je eigen club - om jouw woorden te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zojuist zei putdus: Ik een aso? minteh erin. Snelheid voorin. Hoera! Eindelijk een gedichtje dat rijmt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 minuten geleden zei putdus: Ouwehoeren? Ze wilden hem even de les lezen. Waar halen ze het idee vandaan om dat te moeten doen? Lekker provoceren en dan weer de lachende onschuld spelen. Man hou je bezig met je eigen ploeg. 1 minuut geleden zei putdus: Ik een aso? minteh erin. Snelheid voorin. Als ik jouw berichten lees vraag ik me vaak iets af: wie vind jij dan wél een karikatuur van zichzelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Is er al een fanclub voor Thomas Beelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 4 minuten geleden zei Bolderbast: Is er al een fanclub voor Thomas Beelen? Ik word lid want Beelen is lit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Verwacht niet dat we er een resultaat uitslepen vanavond. Gaat erg moeizaam en het niveauverschil is wel aanwezig, zeker als Dybala in stelling wordt gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 14 minuten geleden zei Thierryvane: Ik word lid want Beelen is lit. Hij zweeft ook een beetje over dat veld, wat opmerkelijk is want lange gozer. Heeft wel een tweedejaars hbo journalistiek-hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari @Tim' Pik je dat zomaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Doe mij die scheidsen uit de Kuip maar hoor. Wat een lul de behanger is dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Dit is een enorme slijtageslag zo. Beide ploegen zitten er duidelijk doorheen. We hebben het defensief goed staan, maar dat hebben we wel vaker gehad in het Olimpico. Ik ben er niet gerust op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten