Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Tja. Vind dit altijd zulke makkelijke penalty's. Minteh kan nooit meer bij de bal en als hij niet uit balans raakt dan wordt hij helemaal niet geraakt. 

Helemaal eens. Al was het ook echt een heel domme sliding, hij kan de bal nooit meer raken, dusja.

1 minuut geleden zei aron24:

Het is gewoon een zuivere strafschop natuurlijk. Moet je als back maar niet zo'n domme sliding inzetten, terwijl de bal al lang weg is.

Hij wil de kap/pass blokkeren. Dit soort slidings gebeurt vijftien keer per wedstrijd, maar nu valt Minteh op hem. 

1 minuut geleden zei 007mark:

Stengs eraf en dan Zerrouki weer laten staan.....Tuurlijk Stengs ook een beetje onzichtbaar, maar vind dit toch gek. En al voorsorteren op donderdag vind ik bij een 1-0 stand ook wel riskant.

Reversed jinx (y)

2 minuten geleden zei 007mark:

Stengs eraf en dan Zerrouki weer laten staan.....Tuurlijk Stengs ook een beetje onzichtbaar, maar vind dit toch gek. En al voorsorteren op donderdag vind ik bij een 1-0 stand ook wel riskant.

Slot 1, Mark 0 ;c 

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee joh, gewoon omdat hij weinig wedstrijdritme heeft en donderdag weer moet.

Ooh hahaha, dat ook natuurlijk. Ik vind /vond hem erg goed spelen iig. Hij en Hancko hadden die twee Japanners goed in de smiezen ;c

@Beppu geen interlands spelen, is iig geen extra blessures oplopen :mrgy:

Edited by Kyrill