PJHoutman Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Heel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Wieffertrekt wel van de zomer. Wat is die man ongekend goed geworden het afgelopen jaar. Gaat een hele hoop knaken opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 18 minuten geleden zei Beppu: Wieffertrekt wel van de zomer. Wat is die man ongekend goed geworden het afgelopen jaar. Gaat een hele hoop knaken opleveren. Echt DE grote man op het middenveld en dan nog David achterin. die was ook wel weer eerrrrruggggg goed vandaag zeg. santi weer pech, helaas. Heeft een goaltje nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 4 uur geleden zei Kyrill: EDIT GR (Reactie op een aangepast bericht) Ik kan helaas niet aan de cijfers, van dit seizoen komen. Vorig was het dit iig: Alle zeven rode kaarten die Feyenoord mee kreeg dit seizoen In totaal kregen zeven spelers van een bezoekende club aan De Kuip een rode kaart, wat het hoogste aantal is voor alle clubs uit de Europese top-5 competities + Eredivisie in een thuisduel. Zegt genoeg. Hebben we het nog niet eens over de penaltys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Eigenlijk zijn dit van die overwinningen van 'de kampioen'. Beetje jammer dat PSV 287483 punten voorstaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 9 uur geleden zei Arezo: Eigenlijk zijn dit van die overwinningen van 'de kampioen'. Beetje jammer dat PSV 287483 punten voorstaat. Wij gaan gewoon die coolsingel op voor die tweede plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 11 uur geleden zei putdus: Zegt genoeg. Hebben we het nog niet eens over de penaltys Hahaha. Mijn posts negeren en er alleen uitpikken wat jou uitkomt. Moet toch lastig zijn als zoveel dingen je niet uitkomen en dat je dan alleen moet gaan liggen knuffelen met de dingen die je wel uitkomen. Vast ook een manier om oud te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 2 uur geleden zei Lenstra: Hahaha. Mijn posts negeren en er alleen uitpikken wat jou uitkomt. Moet toch lastig zijn als zoveel dingen je niet uitkomen en dat je dan alleen moet gaan liggen knuffelen met de dingen die je wel uitkomen. Vast ook een manier om oud te worden. Ach je weet onderhand toch wel wie putdus is? Ik denk oprecht dat Kyrill nog meer voetbal verstand heeft dan deze kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari https://youtu.be/Andsf6kJy34?si=ID8eUHCCkbvJYNmm voor als je geen Champions League wilt kijken, leuk om te zien dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Pffff toch wel zenuwachtig voor vanavond hoor jongens. Zie op X ook echt veel Feyenoorders in Rome. Wat hebbie daar nou te zoeken, kan alleen maar narigheid van komen denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Pffff toch wel zenuwachtig voor vanavond hoor jongens. Zie op X ook echt veel Feyenoorders in Rome. Wat hebbie daar nou te zoeken, kan alleen maar narigheid van komen denk ik dan. Cultuursnuivers hé. Vanavond winst hoor mannen. Santiago gaat Rome heet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zojuist zei Dansmeister: Cultuursnuivers hé. Vanavond winst hoor mannen. Santiago gaat Rome heet maken. De vorige keer maakte hij vooral zichzelf heet tegen die engnek van een Mancini. Dat is wel echt een pure Italiaan hoor, gadverdamme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari We janken 4x op de lat, doelpunt onterecht afgekeurd, twijfelachtige rode kaart en in de 88e minuut een kluts eigen doelpunt onderkant lat erin en we liggen eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Eerste tien minuten overbluffen we die Romeinen. Van de eerste 3 kansen vliegen er direct in, waarna we ons lekker ingraven. Roma schiet 4x op de lat, doelpunt wordt onterecht afgekerud en uit frustratie pakken zij in de 88e minuut een rode kaart. Hoppa we zijn door. Of iets tussen de situatie van Arezo en mij in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zinemats Zidieffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Goed begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 5 minuten geleden zei PJHoutman: Zinemats Zidieffer René van Rijswieffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Geweldige steekbal zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Verdorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Aardig schot. Je gaat nog spijt krijgen van die misser van Mats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Apart dat minteh niet speelt. Toch 1 van de betere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ik kan hier echt niet naar kijken he. Bij elk moment liggen en naar die scheidsrechter toe. Nu al helemaal klaar met die kutialianen en we gaan ons weer laten opnaaien deze pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ik kan me de laatste Europese wedstrijd met een goede scheidsrechter niet herinneren. Onzinnige gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten