Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Beppu:

Wieffertrekt wel van de zomer. Wat is die man ongekend goed geworden het afgelopen jaar. Gaat een hele hoop knaken opleveren. 

Echt DE grote man op het middenveld en dan nog David achterin. :< die was ook wel weer eerrrrruggggg goed vandaag zeg. santi weer pech, helaas. Heeft een goaltje nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

EDIT GR (Reactie op een aangepast bericht)

Ik kan helaas niet aan de cijfers, van dit seizoen komen. Vorig was het dit iig:

Alle zeven rode kaarten die Feyenoord mee kreeg dit seizoen

In totaal kregen zeven spelers van een bezoekende club aan De Kuip een rode kaart, wat het hoogste aantal is voor alle clubs uit de Europese top-5 competities + Eredivisie in een thuisduel.

:classic_ninja:

Zegt genoeg. Hebben we het nog niet eens over de penaltys

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei putdus:

Zegt genoeg. Hebben we het nog niet eens over de penaltys

Hahaha. Mijn posts negeren en er alleen uitpikken wat jou uitkomt. Moet toch lastig zijn als zoveel dingen je niet uitkomen en dat je dan alleen moet gaan liggen knuffelen met de dingen die je wel uitkomen. Vast ook een manier om oud te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lenstra:

Hahaha. Mijn posts negeren en er alleen uitpikken wat jou uitkomt. Moet toch lastig zijn als zoveel dingen je niet uitkomen en dat je dan alleen moet gaan liggen knuffelen met de dingen die je wel uitkomen. Vast ook een manier om oud te worden. 

Ach je weet onderhand toch wel wie putdus is? Ik denk oprecht dat Kyrill nog meer voetbal verstand heeft dan deze kerel. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Pffff toch wel zenuwachtig voor vanavond hoor jongens. Zie op X ook echt veel Feyenoorders in Rome.  Wat hebbie daar nou te zoeken, kan alleen maar narigheid van komen denk ik dan. 

Cultuursnuivers hé. 

Vanavond winst hoor mannen. Santiago gaat Rome heet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste tien minuten overbluffen we die Romeinen. Van de eerste 3 kansen vliegen er direct in, waarna we ons lekker ingraven. Roma schiet 4x op de lat, doelpunt wordt onterecht afgekerud en uit frustratie pakken zij in de 88e minuut een rode kaart. Hoppa we zijn door.

Of iets tussen de situatie van Arezo en mij in

Link naar opmerking
Deel via andere websites