Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat een voorspelbare loting ook altijd. Feyenoord tegen team Roma, Elders in de Conference League krijgen ze weer een haalbare loting tegen een ploeg die dan geloof ik winterstop heeft. Belgische ploegen ook altijd hetzelfd. Union dat gelinkt is aan Duitsers en Gent altijd een op papier meest haalbare loting krijgt uit Israel, Ierland, Cyprus of Oekraïne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Djurovski:

@Beppu antwoord maar ff in het juiste topic 

Geen idee hij is nu bij zijn moeder en dan hebben wij alleen contact betreft belangrijke zaken of gewoon wat screenshots van wat games of leuke TikTok filmpjes en dus niet over inrelavante zaken als een loting. 

De enige belangrijke en relevante zaak waar je contact met je zoon over zou moeten hebben is de loting van Feyenoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Dilrosun, Gimenez, Paixão.

Vond Luka eigenlijk best aardig zondag. En dan nu weer ernaast. Ook jammer dat de jonge garde (Sauer, Milambo, Beelen) niet mogen starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral ook omdat fucking Dilrosun weer in de basis staat. Is die de afgelopen iets te weten gekomen over Slot ofzo?

Wat betreft de jonge talenten die nu niet starten: Lijkt er natuurlijk op dat dit de enige prijs van het jaar gaat worden, een prijs die Slot nog niet gewonnen heeft, je hierna de winterstop in gaat en Utrecht dat best lastig te verslaan is de afgelopen wedstrijden.

Beetje pech met de loting, ondanks dat je wel weer thuis speelt. Ga er vanuit dat andere jongens tegen een amateurteam of een KKD Ploeg wel de kans gekregen hadden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou Perez een hekel aan Feyenoord hebben? Wat was die negatief zeg. Alles was slecht wat met Feyenoord te maken heeft. Stadion slecht, als het wat minder gaat slopen ze de boel (noemde het Maasgebouw) en als het mee zit dan is het wel aardig ;c

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei sennid:

Stadion slecht, als het wat minder gaat slopen ze de boel (noemde het Maasgebouw)

Dit trek je wel redelijk uit zijn verband. Hij geeft juist eerst aan dat het een geweldige sfeer is en dat die zich bijna niet kan voorstellen dat je Kuipvrees hebt omdat de fans er altijd achter blijven staan, ook in mindere tijden. Weet niet of hij of Milan van Dongen daarna heel kort over het Maasgebouw begint, maar het ging er vooral over dat het een geweldige sfeer is met supporters die er altijd achter blijven staan.

Milan geeft aan dat het een mooi stadion is en Perez zegt daarop: Nou ja mooi is het niet, lekt aan alle kanten etc. Daar kan je het volgens mij niet mee eens zijn en gaan ze verder over het feit of je een nieuw stadion moet bouwen om verder te komen (Geeft die ook nog duidelijk aan dat die verder in het dossier moet duiken om hier meer over te kunnen zeggen).

Edit:

Moet trouwens wel zeggen dat ik begon met kijken precies op dit moment dat hij over de geweldige sfeer begon. Geen idee wat die daarvoor zo allemaal heeft uitgekraamt

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei sennid:

Zou Perez een hekel aan Feyenoord hebben? Wat was die negatief zeg. Alles was slecht wat met Feyenoord te maken heeft. Stadion slecht, als het wat minder gaat slopen ze de boel (noemde het Maasgebouw) en als het mee zit dan is het wel aardig ;c

De laatste Maasgebouw bestorming stamt uit mijn basisschooltijd. Dat lijkt me veelzeggend genoeg voor de actualiteit van zo'n claim. Maargoed, Perez is gewoon niet zo'n Feyenoorder. Vorig jaar zat hij ook continu Kokcu af te zeiken, ook wanneer hij weer eens de beste aan Rotterdamse zijde was. 

Anyway, mooie goal net. Timber is in bloedvorm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dit trek je wel redelijk uit zijn verband. Hij geeft juist eerst aan dat het een geweldige sfeer is en dat die zich bijna niet kan voorstellen dat je Kuipvrees hebt omdat de fans er altijd achter blijven staan, ook in mindere tijden. Weet niet of hij of Milan van Dongen daarna heel kort over het Maasgebouw begint, maar het ging er vooral over dat het een geweldige sfeer is met supporters die er altijd achter blijven staan.

Milan geeft aan dat het een mooi stadion is en Perez zegt daarop: Nou ja mooi is het niet, lekt aan alle kanten etc. Daar kan je het volgens mij niet mee eens zijn en gaan ze verder over het feit of je een nieuw stadion moet bouwen om verder te komen (Geeft die ook nog duidelijk aan dat die verder in het dossier moet duiken om hier meer over te kunnen zeggen).

Edit:

Moet trouwens wel zeggen dat ik begon met kijken precies op dit moment dat hij over de geweldige sfeer begon. Geen idee wat die daarvoor zo allemaal heeft uitgekraamt

Ik zat maar half te luisteren maar het negatieve viel mij vooral op ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites