MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wat een klasbak he jongens. Dit seizoen nog maar goed van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Overschat hoor ik zie het allemaal niet. geintje, geweldig doelpunt en elke week snoert hij me mond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 The man, the myth, the Santi. Valt trouwens wel direct op hoe Nieuwkoop tekort komt voor dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Bartje gaat nog wel rood pakken in deze atmosfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ja aanvallend doet ie het prima, maar verdedigend hou ik m’n hart vast bij ‘m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ja, eens hoor heren. Dit niveau is een stapje te hoog voor Nieuwkoop. Santi daarintegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Hoe was dit geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Schieten op goal, dat heb ik Zerrouki het laatste jaar niet zien doen bij onze FC. Prachtige goal met goed voetbal vooraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Prime Stengs aan ‘t strooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Stengs Die wordt een minuut na rust even finaal doormidden geschopt 25 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Dit gaat hartstikke goed tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Stengs grandioos, Wieffer zonder bal ook weer zo belangrijk. Pakt weer alles op. Hancko ook heerlijke inspeelballen. Wat lekker dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Niet te bevatten dit Feyenoord. Echt, als seizoenkaarthouder tijdens de Aerts, Greene en Lucius tijd geloof ik soms mn ogen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Niet te bevatten dit Feyenoord. Echt, als seizoenkaarthouder tijdens de Aerts, Greene en Lucius tijd geloof ik soms mn ogen niet. Nu niet of toen niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Niet te bevatten dit Feyenoord. Echt, als seizoenkaarthouder tijdens de Aerts, Greene en Lucius tijd geloof ik soms mn ogen niet. Nog niet zo heel lang geleden speeden we Champions League met Nelom, Dammers en Tapia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Man wat is het zonde dat ik dit momenteel moet missen zeg. Echt zuur. Wat spelen we vreselijk goed voetbal. Lazio is in de pressie ook niet zo sterk - Celtic bezorgde ons daar meer problemen mee - maar ook Felipe Anderson is totaal onzichtbaar. Heel benieuwd naar de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 CS10 is weer bezig alsof het een speeltuin is Santi ook weer beestachtig goed, hopelijk kijkt die wel uit om geen 2e kaart te pakken. Net als Bartje. Goh wat is het toch ongemakkelijk om te kijken naar dat gemolenwiek als hij rent. Anyway, op naar 2e helft. Wacht eigenlijk nog op een wereldgoal van Paixao hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Lopez voor Nieuwkoop. 10 minuten geleden zei timpy00: Nu niet of toen niet? Nu niet. Toen was het een niveau dat ik me wel voor kon stellen. 25 oktober 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Scheidsie lekker met kaarten strooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Onterechte gele kaart. Scheids is niet best vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 8 minuten geleden zei Urbeto: Onterechte gele kaart. Scheids is niet best vanavond. Tweede been is er teveel aan. Gewoon een domme tackle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Onnodig inkomen is het sowieso, maar ik vind het echt geen geel. Sowieso is de scheids nodeloos aan het strooien. Paixao lijkt me eigenlijk rijp voor een wissel. Hopelijk kan Luka een minuut of twintig pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik zie dat het 3-0 staat op flashscore. Gefeliciteerd hoor! Jullie doen het goed de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik ben verliefd op Gimenez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten