Arezo Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Haha nu Spertsyan ook @007mark Alleen aangeboden door zaakwaarnemers, maar je hebt er kijk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Stel je ontvangt 50 miljoen voor Gimenez, dan gaat er toch wel een mooie vlag uit? Zo bijzonder is die ook weer niet, al kwam die de laatste maanden wel wat beter in vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 13 minuten geleden zei La Pulga: Stel je ontvangt 50 miljoen voor Gimenez, dan gaat er toch wel een mooie vlag uit? Zo bijzonder is die ook weer niet, al kwam die de laatste maanden wel wat beter in vorm. Als je niet zoveel Feyenoord hebt gekeken mag je dat gewoon aangeven hoor 50 miljoen excl. clausules is natuurlijk wel een niet te weigeren bod voor Feyenoord, maar het zou wel een flinke aderlating zijn omdat ik het idee heb dat hij komend seizoen alleen nog maar beter zal worden. Ook denk ik dat hij nog niet zo ver is om nu al naar de PL bijvoorbeeld te gaan; tegen een heel goed centrum zoals dat van Roma een tijdje geleden verzuipt hij gewoon nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Urbeto: Als je niet zoveel Feyenoord hebt gekeken mag je dat gewoon aangeven hoor 50 miljoen excl. clausules is natuurlijk wel een niet te weigeren bod voor Feyenoord, maar het zou wel een flinke aderlating zijn omdat ik het idee heb dat hij komend seizoen alleen nog maar beter zal worden. Ook denk ik dat hij nog niet zo ver is om nu al naar de PL bijvoorbeeld te gaan; tegen een heel goed centrum zoals dat van Roma een tijdje geleden verzuipt hij gewoon nog. Ja jouw laatste zinnen bevestigen voor mij dus dat hij nog niet zo bijzonder is, maar er zit wel voldoende rek in. Al is het nu ook nog maar één seizoen, daar kunnen meerdere spitsen wel over na vertellen dat het volgend seizoen gewoon bergafwaarts zal gaan (Jorgensen, Dolberg, Brobbey voordat hij naar Leipzig ging en zijn er vast meer voorbeelden). Ik vind hem bijvoorbeeld niet zo talentvol als Kokcu en daar heeft Feyenoord "maar" 30 miljoen opgeleverd, dan schat ik Gimenez wel wat lager in qua waarde. Met Kokcu zijn er uiteraard dan weer afspraken gemaakt over een transfer en met Gimenez niet etc. Maakt het trouwens veel uit dat ik weinig Feyenoord kijk om te beoordelen dat 50 miljoen voor Gimenez erg veel geld is? 21 juli 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind hem bijvoorbeeld niet zo talentvol als Kokcu en daar heeft Feyenoord "maar" 30 miljoen opgeleverd, dan schat ik Gimenez wel wat lager in qua waarde. Met Kokcu zijn er uiteraard dan weer afspraken gemaakt over een transfer en met Gimenez niet etc. Als je niet zoveel Feyenoord hebt gekeken mag je dat gewoon aangeven hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Ah leuk, dacht even met Feyenoorders in discussie te gaan maar my bad. Was weer gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Geef nou gewoon toe dat je niet zoveel Feyenoord kijkt, als ik je een tip mag geven? \ Vaker doen 50 miljoen is wel errugggg veel geld. Daar kunnen we 6 Hancko's van kopen (die was 8 miljoen) en nu de beste CV van Nederland. Ik ben het met de vlo eens dat we dit moeten doen mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 18 minuten geleden zei La Pulga: Ah leuk, dacht even met Feyenoorders in discussie te gaan maar my bad. Was weer gezellig. Ik ben wel van mening dat Santi minstens even talentvol is als Kökcu en afgelopen half jaar toont dat wel aan. Kritiek was altijd dat hij niet snel genoeg zou zijn, maar het eerste halfjaar heeft hij een andere manier van lopen aangeleerd waardoor die qua sprintsnelheid enorme stappen heeft gemaakt. Zijn positionering, mee voetballende kwaliteiten en kopkwaliteiten vind ik echt van heel hoog niveau al en kan alleen maar beter worden. Ik zou hem persoonlijk behouden, maar dat komt ook omdat ik gewoon errug gek van deze Mexicaan ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Even voor de duidelijkheid, ik kijk niet zoveel Feyenoord. Maar Kökcu komt bij Benfica wel binnen als grote meneer (rugnummer 10, veel minuten in de voorbereiding) en Gimenez heeft toch het één en ander te bewijzen nog en als Ramos niet vertrekt (dan komt Gimenez waarschijnlijk ook niet) gewoon tweede spits zal zijn. Ook zat hij vorige wedstrijd bij Mexico gewoon op de bank, maar voor alle duidelijkheid ik kijk niet zoveel Mexico. Talentvol prima, maar waarom die bijna het dubbele waard zal zijn als Kökcu blijf ik een vreemd verhaal vinden. Als Feyenoord zijnde zou ik dit bod dan ook gelijk accepteren en investeren in een goede spits en nummer 10 nu die gast is vertrokken naar Fenerbahce. Sorry ben slecht met namen, kijk te weinig Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Even voor de duidelijkheid, ik kijk niet zoveel Feyenoord. Maar Kökcu komt bij Benfica wel binnen als grote meneer (rugnummer 10, veel minuten in de voorbereiding) en Gimenez heeft toch het één en ander te bewijzen nog en als Ramos niet vertrekt (dan komt Gimenez waarschijnlijk ook niet) gewoon tweede spits zal zijn. Ook zat hij vorige wedstrijd bij Mexico gewoon op de bank, maar voor alle duidelijkheid ik kijk niet zoveel Mexico. Talentvol prima, maar waarom die bijna het dubbele waard zal zijn als Kökcu blijf ik een vreemd verhaal vinden. Als Feyenoord zijnde zou ik dit bod dan ook gelijk accepteren en investeren in een goede spits en nummer 10 nu die gast is vertrokken naar Fenerbahce. Sorry ben slecht met namen, kijk te weinig Feyenoord. Met Kökcu zijn afspraken gemaakt over zijn vertrek. Volgens mij was die afspraak dus ook dat de transfersom niet veel hoger zou uitpakken dan dit en vooral dat ze mee zouden werken met de club waar Orrie naartoe wilde. Natuurlijk is Orrie de grote man die daar binnenkomt, maar mocht Santi hem volgen komt die natuurlijk ook binnen als een grote man. Bij Mexico zit die inderdaad op de bank, ten onbegrip van het hele land volgens mij. Is rete populair in eigen land en dat is na die goal in de Gold Cup natuurlijk niet minder geworden. Een spits is sowieso kostbaarder dan een middenvelder. Zeker met de kwaliteiten van Santi. Heeft ook nog een lang contract waarin geen clausules of afspraken zijn gemaakt. Financieel staat Feyenoord er natuurlijk door de transfer van Orrie sterker voor + voor Orrie was er al vervanging gehaald en voor Santi is dat niet het geval. Probleem is dat Feyenoord niet alleen moet investeren in een goede spits dan (en wellicht wel twee daar Danilo ook op de nominatie staat om te vertrekken) maar de linksbuiten en 10 positie nog niet zijn ingevuld. Intern is de verwachting ook dat Leipzig nogmaals terug gaat komen voor Luts, nu al helemaal nu Gvardiol voor 100 millies naar City gaat. Kortom, Feyenoord hoeft zeker niet te verkopen en ik denk dat Luts de laatste zal zijn uit de basis die zal vertrekken, tenzij Justin toch nog ergens naar toe gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Met Kökcu zijn afspraken gemaakt over zijn vertrek. Volgens mij was die afspraak dus ook dat de transfersom niet veel hoger zou uitpakken dan dit en vooral dat ze mee zouden werken met de club waar Orrie naartoe wilde. Natuurlijk is Orrie de grote man die daar binnenkomt, maar mocht Santi hem volgen komt die natuurlijk ook binnen als een grote man. Bij Mexico zit die inderdaad op de bank, ten onbegrip van het hele land volgens mij. Is rete populair in eigen land en dat is na die goal in de Gold Cup natuurlijk niet minder geworden. Een spits is sowieso kostbaarder dan een middenvelder. Zeker met de kwaliteiten van Santi. Heeft ook nog een lang contract waarin geen clausules of afspraken zijn gemaakt. Financieel staat Feyenoord er natuurlijk door de transfer van Orrie sterker voor + voor Orrie was er al vervanging gehaald en voor Santi is dat niet het geval. Probleem is dat Feyenoord niet alleen moet investeren in een goede spits dan (en wellicht wel twee daar Danilo ook op de nominatie staat om te vertrekken) maar de linksbuiten en 10 positie nog niet zijn ingevuld. Intern is de verwachting ook dat Leipzig nogmaals terug gaat komen voor Luts, nu al helemaal nu Gvardiol voor 100 millies naar City gaat. Kortom, Feyenoord hoeft zeker niet te verkopen en ik denk dat Luts de laatste zal zijn uit de basis die zal vertrekken, tenzij Justin toch nog ergens naar toe gaat. Helemaal duidelijk, hoef ik de komende tijd in ieder geval nog niet te kijken want jij geeft goede analyses Ik hoop in ieder geval dat de transfermarkt nog wel losgaat omdat de top 4 echt wat kwaliteit heeft ingeleverd, ben benieuwd wat ons de komende weken nog te wachten staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Ah leuk, dacht even met Feyenoorders in discussie te gaan maar my bad. Was weer gezellig. Voor een discussie is het ook wel handig als je met argumenten komt. "Niet zo bijzonder" en "Ik vind hem niet zo talentvol" zijn niet echt uitspraken waar je een discussie aan kan ophangen, toch? Gimenez heeft het afgelopen jaar laten zien dat hij alles in zich heeft om een spits van topniveau te worden. Maakt een razendsnelle ontwikkeling door, laat zien dat hij heel scherp is voor de goal qua het kiezen van positie en het in één touch afmaken. Hij werkt hard in het veld (en volgens Slot ook op de training). Het is vrij duidelijk dat Feyenoord zeker niet zijn plafond is, en hij is pas net 22. Daarnaast hoeft Feyenoord nu niet meer te verkopen, heeft Santi een contract tot 2026 en zijn er geen afspraken over een vertrek gemaakt. Dan zie ik niet goed waarom Feyenoord genoegen zou moeten nemen met minder dan een absoluut topbedrag, zeker gezien de markt van nu en de belangen voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 @La Pulga De Feyenoord hater die ik ben zegt toch, hij is wel echt bijzonder man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Helemaal duidelijk, hoef ik de komende tijd in ieder geval nog niet te kijken want jij geeft goede analyses Ik hoop in ieder geval dat de transfermarkt nog wel losgaat omdat de top 4 echt wat kwaliteit heeft ingeleverd, ben benieuwd wat ons de komende weken nog te wachten staat. Ik kan het je wel aanraden om wat vaker te kijken want Santi is wel echt een genot om naar te kijken. Mocht hij er een paar prikken in de CL dan zal zijn transferwaarde natuurlijk helemaal door het plafond gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 50 miljoen moet je altijd doen, maar wel zonde om hem dan te zien gaan alsnog. Oprecht de beste Feyenoordspits in hele lange tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Waar lezen we geruchten over 50 miljoen? Of is dit allemaal puur hypothetisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 (bewerkt) 13 minuten geleden zei neva: Waar lezen we geruchten over 50 miljoen? Of is dit allemaal puur hypothetisch? Portugese media. 21 juli 2023 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Is Feyenoord al aan het anticiperen op een vertrek, aangezien ik iets las dat ze Ueda wouden van Cercle Brugge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 19 minuten geleden zei Bogatyr: Is Feyenoord al aan het anticiperen op een vertrek, aangezien ik iets las dat ze Ueda wouden van Cercle Brugge? Volgens mij heeft dat ook te maken met Danilo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Ueda mafia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Is het ook niet zo dat een groot deel van die 50 miljoen naar Mexico zou gaan? En dat er afspraken zijn gemaakt waardoor een steeds groter deel van de transferrechten naar Feyenoord komt in het aankomende jaar, voor vaststaande bedragen? Dat zou in kunnen houden dat Feyenoord netto meer over houdt als ze Gimenez volgend jaar voor minder verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Een bron dicht bij de directie vertelt mij dat hij nog een jaar blijft. Hoef ik niet weer mijn profielfoto te veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Even hier zodat we het Ajax-topic niet verzieken met gedachten aan superieure voetballers; Verwachten we dat Geertruida nog een jaar blijft? Ik had daar eigenlijk geen rekening mee gehouden gezien de aanhoudende geruchtenstroom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Ik hoop dat hij blijft. Ik denk dat hij gaat. Zou het voor zijn ontwikkeling goed vinden om te blijven en een jaar als Kokcu te laten beleven, hopelijk als aanvoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 (bewerkt) Had die al niet een tijdje een persoonlijk akkoord met Leipzig? 22 juli 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten