PJHoutman Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 21 minuten geleden zei MetalMichael: Ik vind dat echt heel moeilijk in te schatten. Hij zal daar moeite hebben om in het elftal te komen, maar voor de clubs aan de onderkant van de top of de bovenkant van de subtop zie ik hem wel van waarde zijn. Fijne voor Feyenoord is dat hij hoog op lijstjes in de PL staat, dat zorgt voor een mooie transfersom uiteindelijk. Denk ook wel dat Kökcu flink zal moeten wennen aan het tempo in de PL. Heeft onder Slot echt stappen gemaakt, maar een atleet is het niet en zal het waarschijnlijk ook nooit echt worden. Misschien dat ze ondertussen op een ander niveau mikken, maar een stap a lá Wijnaldum naar Newcastle zou m.i. niet verkeerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 17 minuten geleden zei PJHoutman: Denk ook wel dat Kökcu flink zal moeten wennen aan het tempo in de PL. Heeft onder Slot echt stappen gemaakt, maar een atleet is het niet en zal het waarschijnlijk ook nooit echt worden. Misschien dat ze ondertussen op een ander niveau mikken, maar een stap a lá Wijnaldum naar Newcastle zou m.i. niet verkeerd zijn. Eens, dan is dit tempo de norm. Vond het indrukwekkend dat hij het ook (weer) tot ver in de blessuretijd vol kon houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Gaat gewoon de Europese subtop halen. De smaragd van Schalkwijk Kwam hem weleens tegen hierzo. Komt dan toch wel dichtbij. Echt knap hoe hij zich ontwikkeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Dirigent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Das @Pieter toch? Ik zag net de samenvatting van Man Utd en hij doet me echt wel denken aan Bruno Fernandes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Expected goals Feyenoord 0,59 - Roma 2,04 Vond ik wel opmerkelijk en onverwacht. Desalniettemin hoop dat jullie het gaan redden volgende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Door een penalty schiet die altijd wel wat omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Mijn God zeg. Wat heb ik Kokcu zien schitteren zeg, en dat tijdens de Ramadan. Niet normaal. Ja, we zijn soms door het oog van de naald gekropen, en ja we waren echt vleugellam maar overall echt een verdiende overwinning. Het voetbal wint het van het afbreukvoetbal. Lekker voor Mou want sjonge jonge als je zulke voetballers tot je beschikking hebt kan je toch wel meer laten zien dan dat Roma heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Mijn God zeg. Wat heb ik Kokcu zien schitteren zeg, en dat tijdens de Ramadan. Niet normaal. Ja, we zijn soms door het oog van de naald gekropen, en ja we waren echt vleugellam maar overall echt een verdiende overwinning. Het voetbal wint het van het afbreukvoetbal. Lekker voor Mou want sjonge jonge als je zulke voetballers tot je beschikking hebt kan je toch wel meer laten zien dan dat Roma heeft gedaan. Je hebt volgende week nog een pot, hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 1 uur geleden zei Arezo: Door een penalty schiet die altijd wel wat omhoog. Die penalty en die bal van de lijn zijn denk ik haast 1,5 xG. Penalty is uit mijn hoofd 0,78. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Je hebt volgende week nog een pot, hè. Ja natuurlijk, had het alleen puur over deze wedstrijd. Ik zie het ook wel echt 50-50 in maar zie zeker kansen. Ik zou persoonlijk wel met Paixao gaan starten op de positie van Jan. Volgens mij is Jan geen moslim maar het lijkt wel alsof die meedoet aan de Ramadan want wat deze vent laat zien is echt onder elke grens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 (bewerkt) Misschien moet je gewoon wat meer genieten van het feit dat je kampioen wordt en wellicht in de halve finale van de Europa League staat in plaats van in elke post een of twee basisspelers af te branden. 14 april 2023 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 28 minuten geleden zei Bolderbast: Misschien moet je gewoon wat meer genieten van het feit dat je kampioen wordt en wellicht in de halve finale van de Europa League staat in plaats van in elke post een of twee basisspelers af te branden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 'Borussia Dortmund is overtuigd en wil in gesprek met Kökcü' https://www.fr12.nl/nieuws/borussia-dortmund-is-overtuigd-en-wil-in-gesprek-met-kokcu Zou ik een mooie club voor hem vinden. Bundesliga past denk ik ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 58 minuten geleden zei 007mark: 'Borussia Dortmund is overtuigd en wil in gesprek met Kökcü' https://www.fr12.nl/nieuws/borussia-dortmund-is-overtuigd-en-wil-in-gesprek-met-kokcu Zou ik een mooie club voor hem vinden. Bundesliga past denk ik ook wel Eens. Zag het bericht net ook en dacht direct: De perfecte vervolgstap. Bellingham gaat daar toch vertrekken dus je weet dat er een plaatsje vrij komt. Je gaat ieder jaar CL spelen en Dortmund 'gunt' spelers ook een stap hogerop zodra ze er rijp voor zijn. Mooi basisbedrag met een doorverkooppercentage en je kan later hopelijk nog eens aan Kokcu verdienen als Feyenoord zijnde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 10 uur geleden zei Arezo: Das @Pieter toch? Ik zag net de samenvatting van Man Utd en hij doet me echt wel denken aan Bruno Fernandes. Nee het is @P.Paulusma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 april 2023 Share Geplaatst 15 april 2023 Vind dit soort filmpjes (vlogs) altijd wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2023 Share Geplaatst 15 april 2023 Het is qua exposure ook wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Aad de Mosje op Idrissi zou niet gek zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 12 minuten geleden zei Beppu: Aad de Mosje op Idrissi zou niet gek zijn Bij 0-0 leg je zo'n bal gewoon af. Mafkees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Met een beetje meer scherpte en geluk ga je met minstens 3-0 de rust in. Benieuwd hoelang Cambuur deze intensiteit kan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Moeilijk te zien wat er nu gebeurde, ik heb het idee dat Bangura dit zelf deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 22 uur geleden zei Beppu: Vind dit soort filmpjes (vlogs) altijd wel leuk. Wie is die kerel dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 11 minuten geleden zei cimbomcu: Wie is die kerel dan Dat staat erbij: Thogden, 1,42 mln abonnees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 28 minuten geleden zei cimbomcu: Wie is die kerel dan Geen flauw idee. Kwam hem tegen bij mijn youtube suggesties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten