ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 9 minuten geleden zei Richarð.: Idrissi scoort, dus dat betekent dat Shakhtar ontzettend zwak is. Shaktar is wel heel zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Zing dat nou niet want kan zo maar zijn dat ze zondag pak slaag krijgen van Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Idrissi, topspeler. Altijd gezegd. Gaat wel hard ineens. Lekker potje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Scoor nog maar een paar keer nu, ben er niet rouwig om dat nu alles er in gaat Zou het 10-0 kunnen worden? Dat Shakthar verdedigt gewoon niet meer, het is echt bizar. Alle ruimte om aan te nemen, kappen, draaien, schieten. Noem het maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Schot op doel = goal in deze fase. Ongekend, alles past precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Hoop dat die gasten beter strijden aan het front, anders spreken wij volgende week Russisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Alles wat de afgelopen weken misschien wel maanden niet viel valt opeens op deze avond. We zijn ook wel de koning van de afstandsschoten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Ze spelen wel aardig. Genoeg aanknopingspunten voor zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Zojuist zei Thierryvane: Hoop dat die gasten beter strijden aan het front, anders spreken wij volgende week Russisch. Zetten wij gewoon Trauner aan de grens. Knappe jongen die daar langs komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Haha die Trauner is toch heerlijk. Loopt gewoon op van die volledige zwarte kicksen, geen merkje niets. Eventjes iedereen bang maken maar er landde gewoon iemand op zn poot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Heb alleen de tweede helft gekeken, maar heb wel een beetje kippenvel. Door het spel maar ook door die mensjes op de tribune. Ik weet dat hij FM speelt, ik weet dat hij voor Feyenoord is dus bij deze: Putin, je bent een lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Hopelijk nu Juventus loten. Eigenlijk gewoon de mooiste club die er dan nog over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Hopelijk nu Juventus loten. Eigenlijk gewoon de mooiste club die er dan nog over is. Een revanche tegen AS Roma zou ik ook wel leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Ik niet, want daar heb ik een hard hoofd in. Idrissi graag op de bank zondag, want die gaat dit nooit 2 potjes achter elkaar doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 7 minuten geleden zei 007mark: Hopelijk nu Juventus loten. Eigenlijk gewoon de mooiste club die er dan nog over is. Doe mij maar één van de twee Unions en hopelijk dan de halve finale. Juventus, zielloze club geworden joh, niets meer van over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Spoiler Loopt toch een stuk beter zo zonder Pedersen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Lekker ontspannen avondje zo in de Kuip. Volgende ronde weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Godverdegodver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Neejoh, wat een gelul weer. Lijkt mij ook weer geen uitsupporters dus. Ga je ook niet winnen van Ome Mourinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 0-0 thuis. 1-0 voor Roma uit. 180 minuten lang Mourinho Show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 (bewerkt) Makkie. Denk eigenlijk dat dit best wel eens een goede loting kan zijn richting de finale. Roma is natuurlijk kut als Mourinho al zijn energie in die wedstrijden gaat steken, maar ik weet niet of ze dat wel gaan doen. 17 maart 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 27 minuten geleden zei Arezo: 0-0 thuis. 1-0 voor Roma uit. 180 minuten lang Mourinho Show. Dit is inderdaad ook precies waar ik bang voor ben Zal weer een hoop frustratie opleveren dat antivoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 39 minuten geleden zei himan: Denk eigenlijk dat dit best wel eens een goede loting kan zijn richting de finale Mwa, uitsupporters zijn voor Feyenoord wel belangrijk. Grote kans dat die bij Roma uit niet mogen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Ik had een week Engeland in de planning met de thuiswedstrijd dus die maar even veranderd door donderdag terug te vliegen en vrijdag weer met de trein terug te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Geertruida een jaar erbij, dus die gaat in de zomer voor een mooi bedrag weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten