Urbeto Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 18 minuten geleden zei Kyrill: Yep exact dat dus, helaas. Wieffer is echt heel goed! Idrissi, Hartman en Hancko vind ik ook goed spelen. En Geertruida moet je echt niet op flanken hebben als back lol. Gelukkig heeft ie met Hancko goede backup naast hem. Pedersen begon goed maar heeft nu wat moeilijker. Zeker wel beste linkerkant @PJHoutman eens voor mij als neurale fan al helemaal. Aan Wieffer ligt iig niet. Nog los van dat ik het hier niet mee eens ben, vraag ik me echt af waar deze opmerking nu vandaan komt. Enfin, het is slaapverwekkend. Ik krijg er Maccabi uit gevoelens bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Lekker belangrijk. 0-0 en dan thuis in een kolkend kuipje een doelpuntje maken. Shaktar kan er namelijk geen kut van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Enfin, het is slaapverwekkend. Ik krijg er Maccabi uit gevoelens bij. Ik Sturm Graz-uit, dus hopelijk eindigt het niet op dezelfde manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 10 minuten geleden zei Arezo: Lekker belangrijk. 0-0 en dan thuis in een kolkend kuipje een doelpuntje maken. Shaktar kan er namelijk geen kut van. Die Kuip kolkt toch wel, dus dat is geen enkele reden om hier niet te winnen. Ook hebben ze volgende week hun normale verdediging weer terug, hetgeen toch reden genoeg is om hier nog even flink aan te zetten zo. 9 minuten geleden zei 007mark: Ik Sturm Graz-uit, dus hopelijk eindigt het niet op dezelfde manier. Sturm Graz had wel wat meer in de melk te brokkelen dan dit Shakhtar hoor. Heb hier geen moment de gedachte dat er een tegengoal inzit vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Geertruida Als je zo'n run maakt snap je toch dat daar niemand kán staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Begin van de tweede helft wel veel gevaarlijker. Hopelijk wordt dat ook nog wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 22 minuten geleden zei 007mark: Ik Sturm Graz-uit, dus hopelijk eindigt het niet op dezelfde manier. Dan moet er een stuk meer jagermeister in bij mij om het op zelfde resultaat te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 25 minuten geleden zei Arezo: Lekker belangrijk. 0-0 en dan thuis in een kolkend kuipje een doelpuntje maken. Shaktar kan er namelijk geen kut van. Ze kunnen er inderdaad geen kut van, dus dan moetbje toch niet tevreden zijn met 0-0? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Nou nou nou heren, niet zulke kritistische vragen hè. Anders stop ik op dit forum. Tuurlijk moet je niet tevreden zijn, maar 0-0 uit is als sinds oudsher gewoon prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 0-0 wel ja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 30 minuten geleden zei 007mark: Ik Sturm Graz-uit, dus hopelijk eindigt het niet op dezelfde manier. Wel dus.... Echt ongelofelijk zeg. Met zijn reet maakt die hem ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Zo ken ik Feyenoord weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Who the fuck is Messi? Wij hebben Bullaude! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Talont! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Zonde dit, knap afgemaakt nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 3 minuten geleden zei Arezo: Who the fuck is Messi? Wij hebben Bullaude! De ene is een goddelijke Argentijnse voetballer met meer talent in z'n kleine linkerteen dan wie dan ook. Mensen komen naar het stadion om hem te zien voetballen. Het ene hoogstandje na de andere. Spoiler En de ander speelt bij Paris Saint-Germain. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 14 minuten geleden zei lennard95: Zo ken ik Feyenoord weer. Inderdaad, mooie late goal weer Wel mooi dat Bullaude een goal maakt, vond ik laatste tijd al goed invallen. Qua resultaat prima natuurlijk, maar volgende week hebben ze weer 2 geschorste verdedigers terug. En was meer uit te halen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Gisteren werd het toch wel weer heel duidelijk dat je aanvallend (En met name op de flanken) echt geen kwaliteit hebt en dat de buitenspelers die de beste vorm van de dag hebben op de een of andere manier steevast vanaf de bank starten. Hopelijk krijgt Bullaude meer kansen op 10 en zien we Dilrosun daar niet meer terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Bullaude. Heerlijk ventje vind ik dat, heeft ook echt een soort magneet in zijn lichaam zitten want die bal komt altijd zijn kant op. Verder zonde van Santi, hopelijk valt het mee, hij zat er net lekker in Paixao had ook voor het eerst een passeeractie bij de 1-1, had ik nog niet vaak gezien van m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 (bewerkt) Op 9-3-2023 om 22:46 zei Arezo: Who the fuck is Messi? Wij hebben Bullaude! Op 9-3-2023 om 22:52 zei Richarð.: De ene is een goddelijke Argentijnse voetballer met meer talent in z'n kleine linkerteen dan wie dan ook. Mensen komen naar het stadion om hem te zien voetballen. Het ene hoogstandje na de andere. Toon verborgen inhoud En de ander speelt bij Paris Saint-Germain. Vogeltje verteld me net dat dit humor is hahahah. Goeiuh 11 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Basisplaats Bullaude zou wel mooi zijn vandaag, maar Slot zal Szymanski wel wat meer ritme willen gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Geen blunder hoor maar dat keepertje pakt geen bal te veel he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Godverdegodver het is toch weer niet waar he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Een rommelaar als Paixao had je toch vanaf de aftrap al prima kunnen gebruiken. Sowieso bijzondere keuze van Slot, twee buitenspelers met hun verkeerde been op de flanken, terwijl je met twee spitsen speelt en Volendam met 5 achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten