Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Kyrill:

Yep exact dat dus, helaas. 

Wieffer is echt heel goed! Idrissi, Hartman en Hancko vind ik ook goed spelen. En Geertruida moet je echt niet op flanken hebben als back lol. Gelukkig heeft ie met Hancko goede backup naast hem. Pedersen begon goed maar heeft nu wat moeilijker. 

Zeker wel beste linkerkant :classic_ninja:;c

@PJHoutman eens voor mij als neurale fan al helemaal. Aan Wieffer ligt iig niet. 

Nog los van dat ik het hier niet mee eens ben, vraag ik me echt af waar deze opmerking nu vandaan komt. 

Enfin, het is slaapverwekkend. Ik krijg er Maccabi uit gevoelens bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arezo:

Lekker belangrijk. 0-0 en dan thuis in een kolkend kuipje een doelpuntje maken. Shaktar kan er namelijk geen kut van.

Die Kuip kolkt toch wel, dus dat is geen enkele reden om hier niet te winnen. Ook hebben ze volgende week hun normale verdediging weer terug, hetgeen toch reden genoeg is om hier nog even flink aan te zetten zo. 

9 minuten geleden zei 007mark:

Ik Sturm Graz-uit, dus hopelijk eindigt het niet op dezelfde manier.

Sturm Graz had wel wat meer in de melk te brokkelen dan dit Shakhtar hoor. Heb hier geen moment de gedachte dat er een tegengoal inzit vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arezo:

Who the fuck is Messi? Wij hebben Bullaude!

De ene is een goddelijke Argentijnse voetballer met meer talent in z'n kleine linkerteen dan wie dan ook. Mensen komen naar het stadion om hem te zien voetballen. Het ene hoogstandje na de andere.

Spoiler

En de ander speelt bij Paris Saint-Germain.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei lennard95:

Zo ken ik Feyenoord weer.

Inderdaad, mooie late goal weer ;c

Wel mooi dat Bullaude een goal maakt, vond ik laatste tijd al goed invallen.

Qua resultaat prima natuurlijk, maar volgende week hebben ze weer 2 geschorste verdedigers terug. En was meer uit te halen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren werd het toch wel weer heel duidelijk dat je aanvallend (En met name op de flanken) echt geen kwaliteit hebt en dat de buitenspelers die de beste vorm van de dag hebben op de een of andere manier steevast vanaf de bank starten. Hopelijk krijgt Bullaude meer kansen op 10 en zien we Dilrosun daar niet meer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bullaude. :< Heerlijk ventje vind ik dat, heeft ook echt een soort magneet in zijn lichaam zitten want die bal komt altijd zijn kant op. Verder zonde van Santi, hopelijk valt het mee, hij zat er net lekker in :D Paixao had ook voor het eerst een passeeractie bij de 1-1, had ik nog niet vaak gezien van m ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-3-2023 om 22:46 zei Arezo:

Who the fuck is Messi? Wij hebben Bullaude!

Op 9-3-2023 om 22:52 zei Richarð.:

De ene is een goddelijke Argentijnse voetballer met meer talent in z'n kleine linkerteen dan wie dan ook. Mensen komen naar het stadion om hem te zien voetballen. Het ene hoogstandje na de andere.

Toon verborgen inhoud

En de ander speelt bij Paris Saint-Germain.

Vogeltje verteld me net dat dit humor is hahahah. Goeiuh 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites