Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Wat. Een. GOAL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Dit was een heerlijk goaltje hoor. Feyenoord ook echt de bovenliggende partij op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 minuut geleden zei delichris: Dit was een heerlijk goaltje hoor. Feyenoord ook echt de bovenliggende partij op dit moment. Mede mogelijk gemaakt door Taylor die totaal geen druk op de bal geeft. Zelfde soort goal als die van Kökcu tegen Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Dan moet je hem er nog wel zo heerlijk inschieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Wieffer echt heel sterk vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Dominante eerste helft moet ik zeggen, onverwacht. Hopelijk kunnen ze dit volhouden. Alireza wel een domme lul trouwens om dat opstootje op te gaan zoeken. Verder heerlijke knal van Paixao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 11 minuten geleden zei 007mark: Dominante eerste helft moet ik zeggen, onverwacht. Hopelijk kunnen ze dit volhouden. Alireza wel een domme lul trouwens om dat opstootje op te gaan zoeken. Verder heerlijke knal van Paixao. Wel mooi Timber geel aangenaaid op de één of andere manier haha. Maar jezus, we zijn echt vreselijk de bovenliggende partij maar komen niet echt tot goeie kansen. Snel die 2-0 prikken hoor want gaat wel nodig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Verdomme wat laten we het hier weer liggen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Dit had je prima kunnen winnen. En die Pedersen kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Vooraf had ik voor een gelijkspel getekend, te meer omdat je vrijwel nooit van die gasten wint de laatste jaren. Ook al zijn ze op het moment niet in vorm. Kijkende naar het spelbeeld ben je de eerste helft een groot deel écht dominant en moet je dat eigenlijk al uitbuiten. Tweede helft werd Ajax wel sterker. Gimenez had zich bijna weer onsterfelijk kunnen maken. Na die beslissende goal tegen Lazio nu weer de winnende maken had wel wat geweest hoor. Mooi trouwens dat Timber zo snel al weer terug is. Heel onverwacht ook. Wieffer heeft prima ingevuld, dus weet niet of die er zo snel weer uit gaat, maar toch fijn om weer wat meer opties te hebben. Geertruida vandaag ijzersterk. Zou mooi zijn als die zijn contract toch nog wilt verlengen. De aanvallende impulsen begonnen veelal weer bij Orkun, die speelde ook prima. Pedersen weer een onvoldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Die kans van Santi had er echt ingemogen. Maar vooral ook gewoon echt zonde dat we hier 2 punten laten liggen. Wieffer, Luts en Q heel sterk. Paixao buiten die goal niks goed gedaan, vond Kökcu en Szymasnki ook tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Voelt als een 1-1 verlies. Ook vervelend dat die uiterst nare man hem ook nog maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Vergeten gewoon echt weer te voetballen in de tweede helft. Hoe Wieffer vandaag ook weer speelt is wel echt heel knap hoor als je vorig jaar nog in de KKD speelde Heel goed ingezien dat die jongen een versterking zou zijn. Irriteer me wel kapot aan dat gedraai altijd van Quinten. Hij draait ook zo vaak zijn kont er in en dan de verkeerde kant op. Moeilijk irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Irriteer me wel kapot aan dat gedraai altijd van Quinten. Hij draait ook zo vaak zijn kont er in en dan de verkeerde kant op. Moeilijk irritant. Twee keer op rij idd, kwam nog bijna een goal uit ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Zojuist zei PJHoutman: Twee keer op rij idd, kwam nog bijna een goal uit ook Ja en dat doet die elke keer weer als die die bal krijgt. Gaat ook wel eens goed hoor, maar ik word er moeilijk agressief van. Kost ook zo fucking veel tijd elke keer. Zelfde als Idrissi die altijd maar wilt openen op de andere kant. Vertraagt ook zo vaak het hele spel. Valt me ook op dat de bezetting in de zestien vaak niet klopt. We hebben weinig man in de 16, vandaar dat je ook zoveel schoten van buiten de zestien krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Zojuist zei ReneLeBlanc: Ja en dat doet die elke keer weer als die die bal krijgt. Gaat ook wel eens goed hoor, maar ik word er moeilijk agressief van. Kost ook zo fucking veel tijd elke keer. Zelfde als Idrissi die altijd maar wilt openen op de andere kant. Vertraagt ook zo vaak het hele spel. Valt me ook op dat de bezetting in de zestien vaak niet klopt. We hebben weinig man in de 16, vandaar dat je ook zoveel schoten van buiten de zestien krijgt. Klopt. Heb het al eerder gezegd, maar Danilo komt veel te vaak de bal halen. Daardoor staat er niemand in de spits op het moment dat de voorzet/pass moet komen. Santi doet dat veel beter (maar scoort dan weer te weinig in de 1-op-1). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ook al heb je recht op iets meer, je weet dit van tevoren. Vond Gozubuyuk ook zwak fluiten trouwens. Aan Feyenoords kant waren Hartman en Wieffer wel lekker bezig. De sfeer viel me echt tegen, zeker na rust. Had vijandiger mogen zijn, want dit was veel te tam. Erg zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 De razendsnelle ontwikkeling van Hartman verbaast me wel. Nooit een groot talent geweest, potentie hooguit top KKD en je dan zo manifesteren tegen Tadic. Voor de duvel niet bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 13 minuten geleden zei MetalMichael: De razendsnelle ontwikkeling van Hartman verbaast me wel. Nooit een groot talent geweest, potentie hooguit top KKD en je dan zo manifesteren tegen Tadic. Voor de duvel niet bang. Ik denk dat dat het vooral ook is: gewoon niet bang zijn. Ben nog steeds niet overtuigd van Hartman als voetballer, maar dat compenseert hij ruimschoots. Beetje type Malacia, wel met een minder hoog plafond imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik denk dat dat het vooral ook is: gewoon niet bang zijn. Ben nog steeds niet overtuigd van Hartman als voetballer, maar dat compenseert hij ruimschoots. Beetje type Malacia, wel met een minder hoog plafond imo. Oh meen je dat? Ik vind Hartman aan de bal juist een stuk zekerder dan Malacia. De tackles van Ty mis ik dan wel weer. De pass die Hartman af en toe laat zien is wel grandioos hoor, en vooral zo knap aangezien die pas een handvol wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Hartman gewoon weer een assist vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 39 minuten geleden zei Urbeto: Ook al heb je recht op iets meer, je weet dit van tevoren. Vond Gozubuyuk ook zwak fluiten trouwens. Aan Feyenoords kant waren Hartman en Wieffer wel lekker bezig. De sfeer viel me echt tegen, zeker na rust. Had vijandiger mogen zijn, want dit was veel te tam. Erg zonde. Fluit Gozubuyuk ooit weleens niet zwak dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei PJHoutman: Die kans van Santi had er echt ingemogen. Maar vooral ook gewoon echt zonde dat we hier 2 punten laten liggen. 2 Punten laten liggen? Echt? Feyenoord was absoluut sterker (vooral eerste 20 minuten trouwens, toen kwam Ajax er totaal niet aan te pas), maar Ajax kreeg de (veel) betere kansen. De enige behoorlijke kans voor Feyenoord was die van Gimenez. 22 januari 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 2 minuten geleden zei Hwb: 2 Punten laten liggen? Echt? Feyenoord was absoluut sterker (vooral eerste 20 minuten trouwens, toen kwam Ajax er totaal niet aan te pas), maar Ajax kreeg de (veel) betere kansen. De enige behoorlijke kans voor Feyenoord was die van Gimenez. Feyenoord was de dominante ploeg en Ajax heeft slechts één uitgespeelde kans genoteerd (die bal die Hartman voor de lijn weghaalt). Het doelpunt van Ajax zou je niet eens als echte uitgespeelde kans moeten noteren imo. Feyenoord stelde daar qua kansen ook niet veel tegenover, maar was in balbezit véél dreigender dan Ajax. Het was van beide kanten niet goed, maar als er één ploeg een driepunter had toebehoort, was dat zeer zeker Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Urbeto: Feyenoord was de dominante ploeg en Ajax heeft slechts één uitgespeelde kans genoteerd (die bal die Hartman voor de lijn weghaalt). Het doelpunt van Ajax zou je niet eens als echte uitgespeelde kans moeten noteren imo. Feyenoord stelde daar qua kansen ook niet veel tegenover, maar was in balbezit véél dreigender dan Ajax. Het was van beide kanten niet goed, maar als er één ploeg een driepunter had toebehoort, was dat zeer zeker Feyenoord. In de eerste helft ook 2 in 1 minuut: die kopbal van Kudus en daarna Timber (vanuit een moeilijke hoek). Maar beide kansen zijn beter dan welke kans van Feyenoord, buiten die van Gimenez. Dan heb je inderdaad nog Kudus in die 1vs1. Van de 4 beste kansen van de wedstrijd waren er 3 voor Ajax. Dat zie je ook terug in de xG. Ze waren sterker, agressiever en speelden meer vooruit, maar echte dreiging ontbrak. Ik vind het vreemd om te zeggen dat een team dat eigenlijk niets creëert 2 punten verliest of aanspraak maakte op meer. Zonder overigens te willen zeggen dat Ajax had verdiend te winnen. Absoluut niet. 22 januari 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten