Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Citaat

Dat betekent dat Feyenoord bij een nederlaag in de Conference League-finale tegen AS Roma zich alsnog direct plaatst voor de groepsfase van de Europa League als de Romeinen zich via de Serie A plaatsen voor het een na belangrijkste toernooi. Daartoe moet de ploeg van José Mourinho in de topzes finishen. Momenteel zijn de verschillen klein in de regio van AS Roma.

Was mij onbekend, maar er is dus zelfs een kans dat we geen voorronde EL hoeven te spelen, zelfs als de finale verloren gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Alsnog wordt zo’n bal in de komende 9 keren niet gegeven. Begrijpelijk dat Feyenoord er blij mee is. Maar als een beetje de maatstaf is, dan kunnen we pingels blijven geven.

Tuurlijk en het is ook geen penalty, maar de afspraak is dat een VAR ingrijpt bij een 100% fout. Ik kan me indenken dat hij het niet 100% fout vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Tuurlijk en het is ook geen penalty, maar de afspraak is dat een VAR ingrijpt bij een 100% fout. Ik kan me indenken dat hij het niet 100% fout vindt.

Waarom ging ie uberhaupt niet zelf  kijken naar 't scherm ? Dat alleen al slaat toch nergens op? In de PL gaan ze uberhaupt voor veel minder al kijken naar 't scherm. Denkt ie dat ie kritiek krijgt als ie naar scherm gaat om te kijken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom ging ie uberhaupt niet zelf  kijken naar 't scherm ? Dat alleen al slaat toch nergens op? In de PL gaan ze uberhaupt voor veel minder al kijken naar 't scherm. Denkt ie dat ie kritiek krijgt als ie naar scherm gaat om te kijken? 

Omdat in Nederland de afspraak is dat de VAR pas ingrijpt bij een 100% fout. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Omdat in Nederland de afspraak is dat de VAR pas ingrijpt bij een 100% fout. 

Dan kan je dus net zo goed VAR opdoeken. Totaal nutteloos op deze manier. Hij zal gebruikt moeten worden bij twijfel voor penalty's en rode kaarten. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Dan kan je dus net zo goed VAR opdoeken. Totaal nutteloos op deze manier. Hij zal gebruikt moeten worden bij twijfel voor penalty's en rode kaarten. 

Dat wordt hij ook, maar dit is een kwestie van interpretatie, dan is de VAR terughoudend met ingrijpen. Had zijn elleboog tegen zijn lichaam aangezeten, dan had de VAR hem naar het scherm geroepen.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als voorbeeld, paar weken geleden bij Twente tegen Sparta neemt die Auassar de bal met de hand boven het hoofd mee in de eigen 16 en is het niks, en dan leg je 'm hiervoor wel op de stip. Zegt wel weer genoeg over de willekeur bij de scheidsrechters. Geen touw aan vast te knopen met al die uiteenlopende beslissingen over het hele seizoen gezien. Plek drie konden we toch al vergeten na de blamage tegen Fortuna, dus dan maar hopen dat we P4 vasthouden, al ben ik daar ook bang voor. Feyenoord, proficiat met plekje 3 :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de stad Tirana is het misschien maar goed, maar toch: 3.000 tickets voor een Europese finale. Stadion van maar 22.000 plekken. Je neemt het toernooitje serieus of niet hè, tsjonge. Sowieso gewoon weer om een klein landje in de picture te zetten voor wat geld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Voor de stad Tirana is het misschien maar goed, maar toch: 3.000 tickets voor een Europese finale. Stadion van maar 22.000 plekken. Je neemt het toernooitje serieus of niet hè, tsjonge. Sowieso gewoon weer om een klein landje in de picture te zetten voor wat geld. 

Ik denk/vrees dat er heel wat meer dan 3000 'supporters' richting Tirana zullen trekken.

3000 + 3000 tickets naar de clubs? Waar gaat al de rest dan naartoe? Alles naar sponsors ed? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei FlyD:

Ik denk/vrees dat er heel wat meer dan 3000 'supporters' richting Tirana zullen trekken.

3000 + 3000 tickets naar de clubs? Waar gaat al de rest dan naartoe? Alles naar sponsors ed? 

UEFA-bobo's, sponsoren en Albanezen.

22 uur geleden zei Socrates:

Albanezen.

En die kijken allemaal graag naar Italiaans voetbal, dus Roma kan weleens in het voordeel zijn qua fans.

Én er werken ook aardig wat Italianen in Tirana/Albanië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Mja. Weinig verheffend. Walemark en Hendrix echt heel slecht

Wil daar Pedersen nog wel aan toevoegen. Sinds die dat hockeymeisje aan de haak geslagen heeft en z'n basisplek heeft verloren is het niet veel meer. Slot was ook flink boos op 'm op een gegeven moment.

Bassett vond ik ook wel prima invallen. Type Til, maar dan technisch beter heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde ook goede verhalen inderdaad over Sandler, hopelijk kan die deze zomer fysiek grote stappen maken zodat die er volgend jaar helemaal bij is. Zie wel de potentie in hem in ieder geval. Hall viel ook wel goed in, samen met Benita heb je twee leuke spelers voor de rechtsback positie achter de hand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites