Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei MetalMichael:

Linssen basis zo. (y) 

Nou. Samen met Til weer onzichtbaar. Je speelt altijd met 9 man met die twee.

Dessers is ook geen topper maar die zie ik veel liever dan Linssen. Tenminste een spits.

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het precies omgekeerd. Waarde van Linssen, zeker als basisspits zag je gisteren ook weer. Alleen al in zo'n sprint van 70 meter op een gegeven moment. Zoals gisteren op tv al werd benoemd: Ze vullen elkaar in een wedstrijd wat dat betreft wel goed aan: Linssen rent en vliegt en maakt de verdediging moe, waardoor de kwaliteiten van Dessers ook weer meer tot uiting komen tijdens een invalbeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danilo wordt nu dus aan ons gelinkt. Zou wel een mooie, transfervrije, versterking zijn los van het sentiment gezien. Dessers gaat sowieso niet blijven en Linssen zie ik ook wel vertrekken om nog één keer in het buitenland te gaan spelen. Danilo is dan een goede optie om erbij te hebben maar denk wel dat je echt een klapper voorin moet gaan halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Danilo wordt nu dus aan ons gelinkt. Zou wel een mooie, transfervrije, versterking zijn los van het sentiment gezien. Dessers gaat sowieso niet blijven en Linssen zie ik ook wel vertrekken om nog één keer in het buitenland te gaan spelen. Danilo is dan een goede optie om erbij te hebben maar denk wel dat je echt een klapper voorin moet gaan halen. 

Danilo zou dan wellicht als reservespits wat zijn, maar ik verwacht toch wel dat hij ook tekort komt voor Feyenoord eerlijk gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Danilo zou dan wellicht als reservespits wat zijn, maar ik verwacht toch wel dat hij ook tekort komt voor Feyenoord eerlijk gezegd. 

Ja ik verwacht inderdaad wel dat die dan als reservespits gehaald zou worden, en als die voor die rol gehaald wordt zou ik de aankoop begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 goals bij Twente,

Dat is zo ja @Socrates. Ik vind Linssen namelijk geen spits en Dessers slaagt niet eens bij Utrecht waar Danilo er 19 maakt bij Twente. Voor de rest vind ik hem voetballend beter, al moet hij wel meer doen en combineren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje makkelijk redeneren allemaal. Dan hadden Malki en Vleminckx ook goede spitsen geweest voor Feyenoord obv doelpuntencijfers. Kleinere ploegen krijgen ook meer ruimte om te voetballen, soms zie je dan een spits die binnen een bepaald team en een bepaalde speelstijl goed rendeert. Wil niet altijd zeggen dat die spits dan ook de kwaliteiten heeft voor een betere club. 

Kan best dat er nog wel wat potentie in Danilo zit, maar die doelpunten bij Twente zeggen mij niet vreselijk veel en bij Ajax valt hij louter onzichtbaar in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet allemaal geweldig maar toch 1-3 voor. Die 1-0 is wel typisch voor het seizoen dat die meteen er in valt, Trauner niet heel best bij die goal maar verder wel weer sterk. Nelson bekroond zijn goede optreden ook eindelijk een keer met een goal, goed voor die jongen. Toornstra dus in de tweede helft en ik zal ook Sini rond de 60e minuut rust gunnen want die gozer speelt vrijwel altijd de volle 90 min.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Nou misschien iets te laat dat je Sinisterra eraf haalt. Til mis je donderdag niks aan, maar Sinisterra daarentegen...

Dessers 68 minuten lang niet gezien trouwens.

Vat vol frustratie die man.

Walemark met het hakje :-D. Die jongen heeft ook wel veel bravoure. Gaan we komende jaren wel plezier aan beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dessers of Linssen blijft toch echt allebei drama hoor. Walemark ook echt zichzelf laten zien, die dribbel met uiteindelijk die pass op Linssen die Bryan ook echt moet killen (en natuurlijk weer te lang wacht met schieten waardoor die geblokt wordt) was ook zo lekker. Denk dat die keuze voor Linssen donderdag er ook voor gezorgd heeft dat Cyriel mogelijk nog gefrustreerder aan deze wedstrijd begon dan dat die normaal al doet. ;c Man wat een zeikerd is dat zeg.

Sneu voor Til maar wel typisch dat die nog wel die goal maakt jezus wat stonden ze bij Heracles bij die goal te doen. :D Wel lekker want daardoor wist je ook wel dat dit hoogstwaarschijnlijk wel goed kwam. Ofir ook is een keer paar goede reddingen, mag ook gezegd worden. Jammer dat Hendrix de voorkeur krijgt voor speeltijd boven Basset, zou Bassett toch vaker willen zien maar met het oog op donderdag ook wel te verklaren aangezien we op de een of andere reden het een goed idee vonden om Sandler in te schrijven boven Basset. ;c;c;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel enige spanning, ondanks dat ik door een bedrijfsfeest niet kan kijken.

Aan de andere kant voel ik echt weer zo'n scenario aankomen dat de UEFA je naait met een enorme kutscheids. Zou niet de 1e keer zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites