Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Arezo:

We hebben een hoop droeftoeters qua scheidsrechters rondlopen. Ik zou geen 1 goede kunnen noemen. Maar Higler is wel echt popiejopie en slecht. Denk dat hij die 2 penalty´s niet gegeven had in de Kuip.

Nou... Die halve zool van gisteravond in Leeuwarden kan er ook wat van... Mist hoe Flemming doormidden wordt gezaagd, keurt daarna een goal af (na VAR-bemoeienis), maar geeft wel aan dat hij, als hij de VAR was geweest, niet gereageerd zou hebben op die situatie. Hoe. De. Fuck. Krijg. Je. Die. Zin. Je. Strot. Uit? Dan heb ik serieus liever Higler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betere 2e helft, maar uiteindelijk verlies je hem wel door 2 veel te makkelijke pingels. Je zet er zelf ook niet genoeg tegenover natuurlijk, met teveel spelers die een 5je scoren. Vrijwel geen spelers die écht goed waren vandaag.

Ook wel weer typisch verder hoor, dat vandaag mis gaat. AZ weer erbij voor plek 3 en bovenste ploegen gaan uitlopen. Had verwacht dat we wat verder zouden zijn en wat steviger de nr. 3 van NL waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de berichtgeving dat Feyenoord er alles aan wilt doen om Kokcu en Sinisterra te behouden. Sinisterra moet dan wel extra verlengen maar daar zou ik heel content mee zijn. Kokcu zou je eigenlijk moeten verkopen denk ik. Vertegenwoordigd nu denk ik misschien wel de grootste transferwaarde (samen met Sinisterra) en ondanks dat ik echt een Orrie fan ben denk ik wel dat dit het moment is. We hebben vaak genoeg spelers niet op het juiste moment laten gaan en dit zou weer zo'n gevalletje kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Wat jullie, was die assist van Dessers bij de 5-2 bewust? Commentator was wel heel zeker van zijn zaak maar wij zaten met een man of vijf te kijken en dachten unaniem van niet.

Twijfel een beetje door de herhaling, daar lijkt het hakje wel bewust. Maar hij krijgt de bal niet onder zich vandaan, dus kan ook een soort wanhoopspoging zijn geweest die gelukkig goed uitpakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff wat een wedstrijd weer. Zo onnodig die twee goals weggeven maar eigenlijk nooit het gevoel gehad dat het fout zou gaan. We hadden eigenlijk echt de volledige controle over Partizan. Nelson was echt dramatisch, maar toch beter dan Alireza. ;c Schrijnend om te zien. Ben blij dat Walemark weer mag spelen in zowel de competitie als in Europa nu want die heeft in die schamele minuten die die heeft gespeeld meer laten zien dan die twee pamfluiten bij elkaar. Toch lekker dat volgende week donderdag voor de Klassieker er een relatief eenvoudige wedstrijd voor de boeg staat en niet dat we met 2-1 ten onder zijn gegaan hier. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd beter dan Linssen na de winterstop. Die presteert gewoon helemaal niets.

Verder kan ik er niets aan doen maar heb echt een zwak voor Dessers. Komt misschien ook door het gebrek aan beter maar het is wel gewoon een echte spits, niet teveel nadenken maar uithalen. Verder vraag ik me echt oprecht af hoe die Nelson profvoetballer is geworden en ook zoveel duels in de Premier League/Bundesliga heeft gespeeld. Die vent kan er echt helemaal niets van. Gisteren werd ook maar weer eens pijnlijk duidelijk dat onze linksback echt niets goed kan doen met de bal aan de voet. Man wat heb ik me kapot geërgerd als hij een voorwaartse pass moest geven, echt zwaar ondermaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites