Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei aron24:

Voor Feyenoord-begrippen is zes miljoen natuurlijk veel, met niet echt geslaagde Eredivisie-spelers zoals Haps (discutabel, maar winst heb je er in elk geval niet opgemaakt), Larsson (wel met winst verkocht though), Amrabat, Vejinović, Kramer en Bilal Basacikoglu in het recentere verleden vallen die risico's vaak de verkeerde kant op. Enige spelers waarvan je zou kunnen zeggen dat geslaagd zijn, zijn Toornstra en Botteghin (discutabel). Hoe goed Hartjes precies is, valt moeilijk te zeggen, maar ik denk dat hij prima mee kan, zeker op Eredivisie-niveau. 

Ja, dat laat precies zien dat het beleid van Feyenoord niet goed is. Ik doelde er ook op dat PSV dit gokje wel kan wagen. Feyenoord absoluut niet, die financiële positie hebben zij niet. Dat komt in mijn ogen mede door het te goedkoop verkopen van spelers uit eigen jeugd. Natuurlijk hebben de prestaties in Europa, etc daarmee te maken. Ik zou in dit geval dan eigen jeugd de kans geven met het oog op een toekomstige verkoop. Als je Vilhena haalt weet je in ieder geval zeker dat je er niet op vooruit gaat, sportief en financieel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Abe:

Djuricic? Ik zou ook wel wat meer van Hartjes en Milambo willen zien. Jammer dat ze bij een relatief ruime voorsprong niet af en toe 15 minuten krijgen. 

Ðuricic is ook de naam die ik in gedachten had ja. Echt een prachtvoetballer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja. Maar punt blijft dat Djuricic ook gewoon geen loopwonder is. Til heeft daar wel zijn waarde in en scoort veel. Ik denk dan dat je beter een ander type kan gebruiken ipv Djuricic. Dat is het type flegmatieke en luie tien die vlugge aanvallers wil wegsteken. 

Maar begrijp wel dat in voetballend opzicht Til niet heel aangenaam is om te zien ja. Type Klaassen, Siem de Jong en De Wit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Ah ja. Maar punt blijft dat Djuricic ook gewoon geen loopwonder is. Til heeft daar wel zijn waarde in en scoort veel. Ik denk dan dat je beter een ander type kan gebruiken ipv Djuricic. Dat is het type flegmatieke en luie tien die vlugge aanvallers wil wegsteken. 

Maar begrijp wel dat in voetballend opzicht Til niet heel aangenaam is om te zien ja. Type Klaassen, Siem de Jong en De Wit.

Ik denk dat we al veel te veel loopwonderen hebben en dat dat zeker tegen de wat zwakkere teams geen effect sorteert. Te vaak dit seizoen gered moeten worden door een lucky van Dessers terwijl we 90 minuten lang op de helft van tegenstanders staan.

Een speler die met techniek, inzicht en brille ruimte kan vinden of creëren is m.i. hard nodig. Niet tegen Ajax en PSV, want dan kan je gewoon op Linssen/Sini spelen, maar wel tegen de nr. 6 t/m 18.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha nou feit is wel dat er een middenvelder bij moet komen hoor. Leuk hoor zo'n Hartjes, die heeft afgelopen halfjaar handvol wedstrijden gespeeld en niet op een acceptabel niveau. Als je iets van betekenis gedurende de tweede seizoenshelft wilt gaan spelen moet je er gewoon een speler bij halen. Is het niet voor direct de basis dan wel voor de zomer want Orrie is van de zomer wel weg hoor. Perfecte moment voor hem en dat is ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Haha nou feit is wel dat er een middenvelder bij moet komen hoor. Leuk hoor zo'n Hartjes, die heeft afgelopen halfjaar handvol wedstrijden gespeeld en niet op een acceptabel niveau. Als je iets van betekenis gedurende de tweede seizoenshelft wilt gaan spelen moet je er gewoon een speler bij halen. Is het niet voor direct de basis dan wel voor de zomer want Orrie is van de zomer wel weg hoor. Perfecte moment voor hem en dat is ook prima.

Prima vervanging voor Diemers dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens FeyenoordTM is het geld er niet voor Bazoer en moet eigenlijk Texeira eerst weg voordat Bazoer gehaald kan worden. Andere clubs wel interesse in Bazoer. 

Mocht Kökcü niet weggaan deze winter, dan lijkt 't me prima om met Til, Aursnes, Toornstra & Kökcü als middenveld het seizoen af te maken en dan Hartjes eventueel wat speeltijd te geven als 't kan. Nadeel blijft wel dat je dan in de zomer twee van je vier waardige middenvelders moet vervangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Abe:

Volgens FeyenoordTM is het geld er niet voor Bazoer en moet eigenlijk Texeira eerst weg voordat Bazoer gehaald kan worden. Andere clubs wel interesse in Bazoer. 

Mocht Kökcü niet weggaan deze winter, dan lijkt 't me prima om met Til, Aursnes, Toornstra & Kökcü als middenveld het seizoen af te maken en dan Hartjes eventueel wat speeltijd te geven als 't kan. Nadeel blijft wel dat je dan in de zomer twee van je vier waardige middenvelders moet vervangen. 

VI meldt juist weer dat Feyenoord er alles aan doet om Bazoer binnen te halen. Snap het wel, is 24 en kan zowel achterin een optie zijn als op het middenveld. Al zie ik hem zelf niet als CV in een 4-mansachterhoede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei PJHoutman:

Aliou Baldé is de volgende die wat anders gaat doen; tot de rest van het seizoen op huurbasis bij Waasland-Beveren. 

Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Is toch een speler die je misschien wel kan gebruiken in wedstrijden waarin je 1-0 voor staat en op de counter gaat spelen. Heeft ook genoeg beperkingen, maar wie weet krijgt hij daar de mogelijkheden om eraan te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interesse van Newcastle & Brighton voor Senesi. Als je een mooi bod krijgt, sowieso verkopen. Feyenoord is nog al goed in te laat verkopen. 

Qua posities zou Bazoer dan wel logischer zijn, evt ook centraal maar je hebt ook Geertruida. Maakt 'm nog steeds geen makkelijk persoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zou ik er ook voor kiezen om Senesi te laten gaan. Vind hem aan de bal zeer sterk maar ook vaak zeer treuzelend. Was vorig jaar erg goed en eigenlijk had die toen verkocht moeten worden en mocht het seizoen nu als een nachtskaars uitgaan vang je er sowieso niets meer voor. ;c 

Geertruida is natuurlijk geen LCV dus ik verwacht dat er dan wel daadwerkelijk een vervanger voor moet komen. Het is helaas nu wel een beetje stil terwijl de transferperiode zo veelbelovend begon met allemaal geruchten. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las dat het ging over een bedrag van 19 miljoen. Zou daar prima tevreden mee zijn, zeker met het oog op haperende onderhandeling rondom zijn contractverlenging. Overigens gaat er wel nog wat geld naar zijn vorige club (doorverkooppercentage). Evengoed wel geld wat we goed kunnen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Persoonlijk zou ik er ook voor kiezen om Senesi te laten gaan. Vind hem aan de bal zeer sterk maar ook vaak zeer treuzelend. Was vorig jaar erg goed en eigenlijk had die toen verkocht moeten worden en mocht het seizoen nu als een nachtskaars uitgaan vang je er sowieso niets meer voor. ;c 

Geertruida is natuurlijk geen LCV dus ik verwacht dat er dan wel daadwerkelijk een vervanger voor moet komen. Het is helaas nu wel een beetje stil terwijl de transferperiode zo veelbelovend begon met allemaal geruchten. :D 

Geertruida speelt de laatste tijd op de training  vaak als LCV. Aan de linkerkant van koppeltjes. Geen idee of je daar wat aan af kunt lezen, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een technisch vaardige speler met een goed linkerbeen die Walemark. Kunnen we denk ik goed gebruiken. 

Citaat

"Ook onder meer Sampdoria, Club Brugge en Rubin Kazan waren concreet in de markt voor de aanvaller. Anderlecht, Ajax, Atalanta en Sassuolo informeerden voorzichtig naar zijn diensten, maar Feyenoord is de concurrentie te slim af geweest."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.hudl.com/blog/patrik-walemark-hacken

Kwam ik op voetbalzone.nl tegen. Leuk scoutings-stukje!

Ben benieuwd naar deze aankopen. Walemark lijkt me een leuke versterking. Zoals anderen al aangeven ken ik die Amerikaan ook niet. Maarja, 20 jaar en dan toch al 72 MLS wedstrijden op je naam lijkt me niet verkeerd, wetende dat de MLS natuurlijk ook geen Serie A, Bundesliga of Premier League is uiteraard :) ! 1,5 jaar huren met een koop-optie kan je geen buil aan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites