007mark Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 18 minuten geleden zei RicoV1989: Ik ga eens een heftige stelling poneren: Trauner doet het beter dan Fer 10 minuten geleden zei Noudke: Het is maar een gok, maar in Rotterdam zal men wel redelijk blij zijn met Til. Nou jongens, dit vind ik wel heel heftige uitspraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Moet trouwens ook zeggen dat deze man prima fluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Zonder nou te zeggen dat je heel goed speelt, kun je hier echt 6 of 7-0 voorstaan hè. Wat een kansen worden er gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Voor de eerste keer sinds Standard-uit dat we een uitduel winnen in Europa? Bedankt keeper, trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Leuke wedstrijd zo hoor. Scheids die lekker veel laat lopen, Trauner die uitstekend speelt, ik vermaak me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 3 minuten geleden zei 007mark: Voor de eerste keer sinds Standard-uit dat we een uitduel winnen in Europa? Bedankt keeper, trouwens. Tegen die Israëliërs onder Stam denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 3-0 is gewoon goed, nu thuis 1-0 winnen en voorbereiden op de playoff's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Prima overwinning, weer vertrouwen getankt mbt het spelconcept. Backs zijn wel enorm fit he, niet normaal hoe die kunnen blijven gaan joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Als die rechtsback nou ook nog een bal naar dezelfde kleur kon spelen was het helemaal mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Nog een hoop te verbeteren in de laatste fase, maar speelde een heel redelijke pot hoor. Komt wel goed met m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Prima wedstrijd gezien. Enige jammerlijke is dat echt veel langs de linkerkant moet komen. Pedersen geeft geen enkele goede bal en Ali moet nog wat optrainen. Desalniettemin lijkt me de volgende ronde wel zeker. Elfsborg - Valur Mostar 1-1 trouwens, voor de volgende pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ok ik mag dan wel voorzitter zijn van de fanclub, maar overdrijven is ook een vak zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 8 minuten geleden zei MetalMichael: Ok ik mag dan wel voorzitter zijn van de fanclub, maar overdrijven is ook een vak zeg... Hij was gewoon zowel verdedigend als aanvallend heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei PJHoutman: Hij was gewoon zowel verdedigend als aanvallend heel slecht. Zag je hem op Twitter vergelijken met het niveau Swerts. Dan neem ik je in dezen niet helemaal serieus, sorry. Is gewoon niet waar. 5 augustus 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 21 minuten geleden zei MetalMichael: Zag je hem op Twitter vergelijken met het niveau Swerts. Dan neem ik je in dezen niet helemaal serieus, sorry. Is gewoon niet waar. Maar serieus, wat heeft hij dan goed gedaan? Z’n aanname was ruk, zijn passing/voorzetten ook, en hij heeft twee keer een kans ingeleid door z’n man te laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 9 uur geleden zei PJHoutman: Maar serieus, wat heeft hij dan goed gedaan? Z’n aanname was ruk, zijn passing/voorzetten ook, en hij heeft twee keer een kans ingeleid door z’n man te laten lopen. Voorkomt de 1-0 van Luzern in het begin van de wedstrijd en is betrokken bij de 2e goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Til is echt een leuke kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Til is echt een leuke kerel. Zeker, en dan moet je de Cor Potcast aflevering van 2 weken geleden ook eens luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Pedersen deed mij denken aan Karsdorp in zijn eerste wedstrijden: blijft maar gaan, loopt gaten goed dicht, maar laat ook af en toe zijn man lopen vanwege aanvallend (over)enthousiasme. In de duels wel een stuk beter dan Karsdorp was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 COOLSINGEL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 3e goal uit de cornervariant? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Heb je een trainer die 50 miljoen per jaar verdiend en dan word je he-le-maal scheel getikt door Guus, Bryan en de mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Gaat mooi met Carrasco. Wat een dwaas joh. Ook mooi om te zien hoe Simeone hier tegenop treed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Geweldig dit. stond die Carrasco Kokcu nou te krabben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Lekker knokpartijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten