Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Regis:

Wat moet je anders? Je bent nu direct af van zijn salaris en hij heeft niet de kwaliteit dat er ook maar een club bereid zal zijn enkele tonnen neer te leggen voor hem.

Feyenoord laat spelers structureel transfervrij gaan met een doorlopend contract, niet alleen Vente. Jorgensen is er dit seizoen ook één van, Fer wordt mogelijk de volgende. Twee spelers die vorig seizoen geregeld speelde. Als je voor beide €500.000 had kunnen vangen, had je met dat bedrag een hoop kunnen doen.

Feyenoord moet naar een situatie toe waarin ze enkele tonnen gaan ontvangen voor spelers die bij het eerste hebben gezeten maar het niet redden. Ajax vangt hier miljoenen voor. Onmogelijk te vergelijken, maar als je het verhoudingsgewijs gaat terugschroeven moet enkele tonnen toch wel mogelijk zijn? 

Arnesen is gewoon (tot nu) verschrikkelijk met het aan- en verkoopbeleid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt het zelf al "als". Je kunt spelers willen verkopen, maar dan moet er ook wel een club zijn die geld neer wil leggen. Dat is niet de situatie, dus vertrekken sommige spelers transfervrij, waarmee je salaris uitspaart. De troep op zolder wordt nu opgeruimd. Nu gaan we waarde opbouwen met daadwerkelijk talentvolle jongens op de bank. Zie bijvoorbeeld de transfer van Wehrmann. 

Contract van Kelly is trouwens een tijdje geleden ontbonden, volgens het AD. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Nou, matchday. 

Bijlow; Pedersen, Trainer, Senesi, Malacia; Toornstra, Kokcu, Til; Jahanbaksh, Linssen, Sinisterra 

^ zal de opstelling wel worden vanavond. Ontzettend benieuwd en ontzettend zin in. Kon er helaas niet heen, dus hoop de volgende ronde mee te pakken :classic_biggrin:

Dit heb ik ook steeds, sinds dit seizoen. Tot nu toe duurde het iedere wedstrijd niet heel lang voordat ik dacht ''man, waar heb ik die motivatie en interesse toch op gebaseerd?''. Laten we hopen dat dat vanavond anders is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jeffers:

Dit heb ik ook steeds, sinds dit seizoen. Tot nu toe duurde het iedere wedstrijd niet heel lang voordat ik dacht ''man, waar heb ik die motivatie en interesse toch op gebaseerd?''. Laten we hopen dat dat vanavond anders is :D

Haha, zeker waar. Ieder jaar hetzelfde liedje. 

Helaas begint bij ons het nieuwe seizoen vanavond weer, dus de eerste helft zal ik missen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent ook afhankelijk van welke ploegen interesse hebben en wat die kunnen en willen schuiven. Als jij een laptop van 400 euro hebt die je wil verkopen, maar enkel een paar armoedzaaiers van die straten verderop hebben interesse, dan kan je die oorspronkelijke waarde ook wel vergeten. Dan drukt zo'n voetballer met zijn salaris nog op je lasten, dus dan kan je misschien maar beter je verlies nemen en blij zijn dat je van hem af bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei RicoV1989:

Dit is toch wel even een stuk beter aan te gluren dan vorige week zeg. Worden we volgens de waan van de dag nu kampioen in plaats van dat we degraderen? :classic_tongue:

Nog steeds degradatie. Til scheurt zijn kruisbanden in de eerste competitiewedstrijd en jullie scoren geen doelpunt meer in de rest van het seizoen.  Dat Luzern doet het ook niet slim. Je moet gewoon de bus parkeren tegen dit Feyenoord, maar ipv daarvan willen ze ook een beetje voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites