Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei MrMHB:

Volgens mij mag PSV handjes dichtknijpen met een punt!

Genoten van Jörgensen, echt als die het op zijn heupen heeft is het zo'n fijne speler.

Zal volgend seizoen normaal gesproken ook wel weer de eerste spits zijn denk ik zo. Van Persie stopt namelijk en heb toch ergens het gevoel dat Jorgensen nog wel gaat blijven.

34 minuten geleden zei Pino:

Vermeer moet toch gewoon eerste keeper blijven?

Bijlow heeft het naar mijn mening ook niet zo verkeerd gedaan, maar Vermeer was vandaag erg goed inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt niet alleen aan Bijlow hoor, wat Pino hierboven zegt klopt gewoon. Instabiele en vaak wisselende verdediging is niet ideaal voor zo'n jonge keeper. Hij moet gewoon nog even genoegen nemen met een plek op de bank denk ik. Vermeer is gewoon een baken van rust imo, Bijlow is af en toe een beetje een ongeleid projectiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Ligt niet alleen aan Bijlow hoor, wat Pino hierboven zegt klopt gewoon. Instabiele en vaak wisselende verdediging is niet ideaal voor zo'n jonge keeper. Hij moet gewoon nog even genoegen nemen met een plek op de bank denk ik. Vermeer is gewoon een baken van rust imo, Bijlow is af en toe een beetje een ongeleid projectiel.

Hoort ook bij de leeftijd, zie je bij scherpen van fc Emmen ook. Al is die al een tijdje vrij stabiel, ze wisselen toch goede wedstrijden af en toe af met een hele slechte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Pino:

Hoezo werd hij bij Ajax als lulletje gezien dan?

Binnen Ajax niet, enorm geliefd bij staf en spelers altijd. Maar door supporters en onbetrouwbaar inderdaad zoals PJ zegt. Zit zijn hele carriere meer op de bank dan dat die speelt, dat bedoelde ik meer met lulletje. Moet lekker jarenlang ergens eerste keeper worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermeer is goed op de lijn en is vliegensvlug uit zijn goal. Verder is het allemaal vrij matig. Hoge ballen, communicatie en meevoetballen is hij niet zo goed in. Degelijke doelman, maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij bij Ajax, Club Brugge en Feyenoord vaak op de bank terecht kwam/komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei JanVertonghen:

Vermeer is goed op de lijn en is vliegensvlug uit zijn goal. Verder is het allemaal vrij matig. Hoge ballen, communicatie en meevoetballen is hij niet zo goed in. Degelijke doelman, maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij bij Ajax, Club Brugge en Feyenoord vaak op de bank terecht kwam/komt.

Meer van dit, oreer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tomasson:

Ik snap 'm helaas niet ?

Maar om er serieus op in te gaan, ik ben inderdaad redelijk fit momenteel. Gestopt met roken ook. ;c

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Dikke kop -> zacht ;c geen idee of je uberhaupt een dikke kop had ook maar hij kwam zomaar ff in me op he

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites