007mark Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Tsja puntje teken je normaal gezien denk ik voor. Waren volgens mij heel lang de betere ook tot de rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Volgens mij mag PSV handjes dichtknijpen met een punt! Genoten van Jörgensen, echt als die het op zijn heupen heeft is het zo'n fijne speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Vermeer moet toch gewoon eerste keeper blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 38 minuten geleden zei MrMHB: Volgens mij mag PSV handjes dichtknijpen met een punt! Genoten van Jörgensen, echt als die het op zijn heupen heeft is het zo'n fijne speler. Zal volgend seizoen normaal gesproken ook wel weer de eerste spits zijn denk ik zo. Van Persie stopt namelijk en heb toch ergens het gevoel dat Jorgensen nog wel gaat blijven. 34 minuten geleden zei Pino: Vermeer moet toch gewoon eerste keeper blijven? Bijlow heeft het naar mijn mening ook niet zo verkeerd gedaan, maar Vermeer was vandaag erg goed inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 (bewerkt) Ik schaam mijzelf een beetje dat ik heb gezed dat Bijlow eerste keeper moest worden. Vermeer is gewoon een stuk verder en betrouwbaarder. Jorgensen was trouwens waanzinnig. Eerste helft 100% passing zuiverheid. Klasse zeg. 25 februari 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Zeker met zo'n instabiele verdediging kun je beter een ervaren doelman als Vermeer in de goal hebben dan de onervaren Bijlow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Vind het zonde dat hij jarenlang als lulletje wordt/werd gezien, zowel bij Ajax als bij Feyenoord. Goede keeper man, echt veel beter dan een Bijlow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Hoezo werd hij bij Ajax als lulletje gezien dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 1 minuut geleden zei Pino: Hoezo werd hij bij Ajax als lulletje gezien dan? Had toch altijd de reputatie dat hij niet betrouwbaar was enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 1 minuut geleden zei PJHoutman: Had toch altijd de reputatie dat hij niet betrouwbaar was enzo. Mwah vond dat wel meevallen eerlijk gezegd. Ja na die wedstrijd tegen Utrecht toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Is toch ook gewoon zwak met hoge ballen? Voetballend vind ik het ook maar matig, en dat laat ie de laatste tijd goed zien ook. Wel beter dan Bijlow ja, had gehoopt dat die er wat van kon maar dat is maar ondermaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ligt niet alleen aan Bijlow hoor, wat Pino hierboven zegt klopt gewoon. Instabiele en vaak wisselende verdediging is niet ideaal voor zo'n jonge keeper. Hij moet gewoon nog even genoegen nemen met een plek op de bank denk ik. Vermeer is gewoon een baken van rust imo, Bijlow is af en toe een beetje een ongeleid projectiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Ligt niet alleen aan Bijlow hoor, wat Pino hierboven zegt klopt gewoon. Instabiele en vaak wisselende verdediging is niet ideaal voor zo'n jonge keeper. Hij moet gewoon nog even genoegen nemen met een plek op de bank denk ik. Vermeer is gewoon een baken van rust imo, Bijlow is af en toe een beetje een ongeleid projectiel. Hoort ook bij de leeftijd, zie je bij scherpen van fc Emmen ook. Al is die al een tijdje vrij stabiel, ze wisselen toch goede wedstrijden af en toe af met een hele slechte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 7 uur geleden zei Pino: Hoezo werd hij bij Ajax als lulletje gezien dan? Binnen Ajax niet, enorm geliefd bij staf en spelers altijd. Maar door supporters en onbetrouwbaar inderdaad zoals PJ zegt. Zit zijn hele carriere meer op de bank dan dat die speelt, dat bedoelde ik meer met lulletje. Moet lekker jarenlang ergens eerste keeper worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Vermeer is goed op de lijn en is vliegensvlug uit zijn goal. Verder is het allemaal vrij matig. Hoge ballen, communicatie en meevoetballen is hij niet zo goed in. Degelijke doelman, maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij bij Ajax, Club Brugge en Feyenoord vaak op de bank terecht kwam/komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 42 minuten geleden zei JanVertonghen: Vermeer is goed op de lijn en is vliegensvlug uit zijn goal. Verder is het allemaal vrij matig. Hoge ballen, communicatie en meevoetballen is hij niet zo goed in. Degelijke doelman, maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij bij Ajax, Club Brugge en Feyenoord vaak op de bank terecht kwam/komt. Meer van dit, oreer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Net als vorige keer eigenlijk weinig vertrouwen in een goede afloop. Spookt toch door mijn hoofd: 'Dit kan toch niet 2x zo goed gaan tegen ajax' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Net als vorige keer eigenlijk weinig vertrouwen in een goede afloop. Spookt toch door mijn hoofd: 'Dit kan toch niet 2x zo goed gaan tegen ajax' [emoji3] Laten we hopen van welVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 0-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Heb geld op feyenoord staan dus dat ze maar winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ik heb er een hard hoofd inVerstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 (bewerkt) Flink aan het afvallen geslagen dan? ff opwarmen 27 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ik snap 'm helaas niet :(Maar om er serieus op in te gaan, ik ben inderdaad redelijk fit momenteel. Gestopt met roken ook. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Tomasson: Ik snap 'm helaas niet ? Maar om er serieus op in te gaan, ik ben inderdaad redelijk fit momenteel. Gestopt met roken ook. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Dikke kop -> zacht geen idee of je uberhaupt een dikke kop had ook maar hij kwam zomaar ff in me op he 27 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Haha op die fiets, maar ik had een tijdje terug zeker een dikke kop ja. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten