Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zou het kunnen begrijpen als een bod van 5M wordt geaccepteerd. Larsson heeft het nooit laten zien, dus dan is het een hoop geld. Alleen heb je dan de rest van het seizoen ook geen linksbuiten meer. Tegen PSV vind ik Haps een serieuze optie om Dumfries op te vangen, maar zijn weinig andere clubs waartegen dat nodig is denk ik. Dan maar Toornstra hangend op links. Maak je op middenveld ruimte voor Ozzie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Erwin.:

Wat verwachten jullie van zondag?

Een draak van een wedstrijd. Beide ploegen hebben dit seizoen een lastige fase doorgemaakt, maar resultaten worden weer wat beter. Ook PSV heeft er nu namelijk 3 op rij gewonnen. 

Daarom verwacht ik eigenlijk 2 ploegen die het liefst de linies dicht op elkaar houden, en weinig kansen weg willen geven. Geluksfactor of een VAR-beslissing zal denk ik bepalen wie de wedstrijd gaat winnen. Anders een vermoeiende 0-0.

Zul je zien dat het 4-3 wordt ofzo hehehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Larsson dus inderdaad naar China. Heb mijn mening hierboven al gegeven. Daarnaast heb ik ook al eerder een complete selectieanalyse gemaakt, maar in de komende transferperiode zal er dus ook nog een linksbuiten gehaald moeten worden. Weet dat ze al een tijdje een Argentijns talent volgen (Barreal). Zal mij alleen niets verbazen als ze dan toch met Bryan Linssen aankomen, wat onder Van Geel nu een ABC-tje had geweest. Hopelijk denkt Frank daar anders over. 

FM-talentje Antonio Marin anders? ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Hwb:

Best een knappe prestatie van Arnesen: een speler met verlies aan een Chinese club verkopen.

Best een knappe prestatie van Hwb: 12000+ posts zonder enige vorm van karakter plaatsen, admin zijn en nog minder toevoegen aan MU dan Ié doet aan het spel van Feyenoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Ho rustig friet. Op zich is dat ook knap, ware het niet dat Larsson nog maar een eenjarig contract had en weinig speelt (en al helemaal niet overtuigt).

Ik ben rustig, ik zeg niets buitensporigs buiten dat ik een link maak naar de kleurloosheid van Hwb en zijn posts. Mag het nog zo'n aardige peer zijn, maar hij lijkt me niet bepaald gezellig op feestjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jespresso:

5 miljoen is een prima bedrag. Mag dan wel verlies heten, maar denk dat je van dat geld + salaris best wel wat terug kan halen. Prima verkoop, gun hem het beste. Geen verkeerde voetballer, maar de mentaliteit van een natte krant. Jammer

4 miljoen gekocht toch? Is het dan verlies? Je moet niet het salaris mee gaan nemen, zo werkt het niet. Maar meneertje 'ik geef nooit toe als ik ongelijk heb ook al wijzen alle feiten wel in die richting' Hwb zal wel weer met een halfgare theorie komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei frietsaus:

Ik ben rustig, ik zeg niets buitensporigs buiten dat ik een link maak naar de kleurloosheid van Hwb en zijn posts. Mag het nog zo'n aardige peer zijn, maar hij lijkt me niet bepaald gezellig op feestjes!

Ik ben dat laatste ook zeker niet. Zit ik dan toch wel goed onder de veren van @Hwb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei frietsaus:

4 miljoen gekocht toch? Is het dan verlies? Je moet niet het salaris mee gaan nemen, zo werkt het niet. Maar meneertje 'ik geef nooit toe als ik ongelijk heb ook al wijzen alle feiten wel in die richting' Hwb zal wel weer met een halfgare theorie komen...

4 Miljoen? Had ergens gehoord dat 5 miljoen de kosten niet dekte, vandaar mijn opmerking. Was vooral bedoeld als geintje, niet te serieus nemen. Maar met 4 miljoen aankoop is het inderdaad met winst verkocht. Prima dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Hwb:

4 Miljoen? Had ergens gehoord dat 5 miljoen de kosten niet dekte, vandaar mijn opmerking. Was vooral bedoeld als geintje, niet te serieus nemen. Maar met 4 miljoen aankoop is het inderdaad met winst verkocht. Prima dus.

Ok, niet te snel dingen aannemen dan. Assumption is the mother of all fuck ups zeggen ze, dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Zeus:

Ik ben dat laatste ook zeker niet. Zit ik dan toch wel goed onder de veren van @Hwb

Je manier van dingen vertellen is een stuk onderhoudender imho. Ik denk niet dat jij zo ongezellig zult zijn naar mijn maatstaven...

Edit: dubbelpost, maar goed...ik heb dat geleerd van onze voetbalprofessor!

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2020 om 15:26 zei denman84:

Sanchez haalde inderdaad de finale, dat was ik alweer vergeten. Wij hadden dat seizoen iets anders om ons op te focussen, haha. Maar om nou te zeggen dat Sanchez in dat seizoen buitenproportioneel was... In de Eredivisie val je al snel op als je drie keer een bal naar de goede kleur weet te passen, maar nu bij de Spurs is hij niet echt iemand die wekelijkst de spotlights te pakken heeft, toch?

Ietwat late reactie: die was in dat seizoen buitenproportioneel ja. 1 van de beste centrale verdedigers die ik gezien heb in de eredivisie. Die kerel heeft in dat jaar wat belachelijke goede intercepties gemaakt zeg. Zegt wel genoeg dat viergever er ineens goed van ging voetballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei frietsaus:

Haha, je kon niet anders in dit geval. Vind eens een 2de geval dat je dat deed hier op het hele forum...

Geef er eens 1 waar ik overduidelijk geen gelijk had en dat niet toegeef. Wanneer het om feiten gaf die ik verkeerd heb, doe ik dat zonder twijfel. Maar het gebeurt vaker dat ik dat op feitelijkheden doe. Ook dat ik anderen deels gelijk gaf en/of iets schuif in mijn standpunt. Wanneer ik mijn ongelijk zelden toegeef, is wanneer het om meningen gaat. Maar dat komt dan ook doordat ik oprecht niet vind dat ik ongelijk heb en/of mijn ongelijk is aangetoond. Dan gaat het bijvoorbeeld over het nut van een (dure) ervaren 2e keeper, invoering van de doodstraf, criminaliteit door allochtonen etc. Daar bestaat (meestal) geen definitief antwoord, en omdat ik vaak erg goed over mijn standpunt heb nagedacht (en de meeste argumenten ertegen wel ken), ben ik daar niet zomaar te overtuigen.

Maar je vroeg om voorbeelden, de meest in het oog springende (naast vele kleinere):

- Discussie met RogerGarcia over hoe de wind moet staan voor waaiers in wielerwedstrijden;

- Discussie met Pino over spelregels hands;

- Discussie met het halve forum over belang van verschillen in kwaliteit van afmaken van kansen tussen voetballers (waar ik van mening ben veranderd & zelf een mogelijke verklaring heb gegeven waarom xG-modellen dat mogelijk niet goed weergeven).

Link naar opmerking
Deel via andere websites