Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Sophomore:

Waar waren Jorgensen en Ozyakp? 

Sorry Mark, krijg de quote niet weg. 

Beide niet fit. Sowieso een beetje het verhaal van het seizoen steeds met allerlei spelers die blessures oplopen. Gister gingen Geertruida en Sinisterra ook al in de rust naar de kant, waarbij de laatste einde seizoen lijkt te zijn door een kruisbandblessure. Heel erg zuur nu hij lekker in vorm kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei 007mark:

Beide niet fit. Sowieso een beetje het verhaal van het seizoen steeds met allerlei spelers die blessures oplopen. Gister gingen Geertruida en Sinisterra ook al in de rust naar de kant, waarbij de laatste einde seizoen lijkt te zijn door een kruisbandblessure. Heel erg zuur nu hij lekker in vorm kwam.

Ok, hoop dat de ze allemaal weer topfit zijn na het duel in Eindhoven :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Regis:

Wat heeft Feyenoord nog om dit op te vangen? Las vanochtend mensen suggereren dat eventueel Kokcu daar zou komen te staan? Lijkt mij niet echt een geschikte optie, gezien Berguis op rechts en je dan helemaal geen diepgang meer hebt. 

Één op één is dit niet zo te vervangen. Je hebt een paar mogelijkheden imo. Larsson lijkt me de meest logische. Daarnaast kom je tot de halve oplossingen: Kokcu of Narsingh op links. Mocht je hem wel 1 op 1 willen vervangen, dan komt Azarkan nog het meest in aanmerking, maar die heeft denk ik nog lang het niveau niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei 007mark:

Heel belangrijke punten inderdaad. Ook meer dan terecht als je het spel van PEC ziet. Bozenik trouwens gewoon een heel slechte invalbeurt, maar die kool maakt alles goed :D

Hoezo heel slecht? Omdat hij wat mindere schoten had? Beetje kortzichtig imo, hij is echt constant aanspeelbaar tussen de linies met slimme loopacties. Vond hem best goed invallen, op zijn doelpogingen na dan. Daar kan hij wel slimmer in zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei MetalMichael:

Botje doet door een blessure niet mee tegen Fortuna. Evenals Jorgensen en Ozyakup.

Bozenik -> Basisnik

Denk dat hij er wel blij mee is -> Blijenik

11 minuten geleden zei frietsaus:

Ook wel weer een voltreffer met fitheit die Ozzie Ozyakup.

Die speelt zich inderdaad lekker in de kijker voor het EK ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het altijd zo slecht hebben wanneer je met zulk matig voetbal, en heel veel geluk gaat winnen van de nummer 15 (?). Wat een kut penalty weer, Bassie Nijhuis mag zich schamen.

En dan de hele bank van Fortuna geel geven, och wat ben je toch ook een stoere vent zeg. Achterlijke boer.

De stoere macho tactiek dit ''ik moet even laten zien dat ik niet onder de indruk ben van de grote club, dus de kleine club krijgt ook een onterechte penalty''

Link naar opmerking
Deel via andere websites