MetalMichael Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 10 minuten geleden zei Dysproz: Zie nu pas je selectie analyse @007mark, maar Fer is toch gewoon de beste speler van Feyenoord. Hoezo heeft hij volgens jou te weinig kwaliteit? Fer de beste? Denk 't niet hoor. Berghuis vele malen beter en belangrijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 6 minuten geleden zei MetalMichael: Fer de beste? Denk 't niet hoor. Berghuis vele malen beter en belangrijker. Op Berghuis en wellicht Senesi na dan. Ik vind het een uitstekende speler iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 Wat heb jij gezopen? Fer grossiert in balverlies en naïviteit. Zag je vandaag ook weer een aantal keer in de beginfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 februari 2020 Share Geplaatst 16 februari 2020 Vind dat wel meevallen. Vind hem eigenlijk altijd de beste middenvelder als ik een wedstrijd van Feyenoord zie. Maar goed, jullie zien elke wedstrijd dus wellicht zit ik er naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Overigens zal het mij niet verbazen als zijn contract wel met een jaar verlengd gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 1 uur geleden zei 007mark: Overigens zal het mij niet verbazen als zijn contract wel met een jaar verlengd gaat worden. Dit denk ik dus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 18 uur geleden zei 007mark: Waar waren Jorgensen en Ozyakp? Sorry Mark, krijg de quote niet weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 12 minuten geleden zei Sophomore: Waar waren Jorgensen en Ozyakp? Sorry Mark, krijg de quote niet weg. Beide niet fit. Sowieso een beetje het verhaal van het seizoen steeds met allerlei spelers die blessures oplopen. Gister gingen Geertruida en Sinisterra ook al in de rust naar de kant, waarbij de laatste einde seizoen lijkt te zijn door een kruisbandblessure. Heel erg zuur nu hij lekker in vorm kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 59 minuten geleden zei 007mark: Beide niet fit. Sowieso een beetje het verhaal van het seizoen steeds met allerlei spelers die blessures oplopen. Gister gingen Geertruida en Sinisterra ook al in de rust naar de kant, waarbij de laatste einde seizoen lijkt te zijn door een kruisbandblessure. Heel erg zuur nu hij lekker in vorm kwam. Ok, hoop dat de ze allemaal weer topfit zijn na het duel in Eindhoven :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Sinisterra ligt er 6 tot 8 maanden uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Godverdomme wat een klotenieuws. Op zo'n leeftijd ook nog maar afwachten wat de gevolgen zijn voor de rest van zijn carriere. Heb je er eindelijk 1 die ken voetballen Dit is zo'n moment dat je FM afsluit zonder op te slaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Wat heeft Feyenoord nog om dit op te vangen? Las vanochtend mensen suggereren dat eventueel Kokcu daar zou komen te staan? Lijkt mij niet echt een geschikte optie, gezien Berguis op rechts en je dan helemaal geen diepgang meer hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Larsson en Azarkan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 13 minuten geleden zei Regis: Wat heeft Feyenoord nog om dit op te vangen? Las vanochtend mensen suggereren dat eventueel Kokcu daar zou komen te staan? Lijkt mij niet echt een geschikte optie, gezien Berguis op rechts en je dan helemaal geen diepgang meer hebt. Één op één is dit niet zo te vervangen. Je hebt een paar mogelijkheden imo. Larsson lijkt me de meest logische. Daarnaast kom je tot de halve oplossingen: Kokcu of Narsingh op links. Mocht je hem wel 1 op 1 willen vervangen, dan komt Azarkan nog het meest in aanmerking, maar die heeft denk ik nog lang het niveau niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 21 uur geleden zei 007mark: Heel belangrijke punten inderdaad. Ook meer dan terecht als je het spel van PEC ziet. Bozenik trouwens gewoon een heel slechte invalbeurt, maar die kool maakt alles goed Hoezo heel slecht? Omdat hij wat mindere schoten had? Beetje kortzichtig imo, hij is echt constant aanspeelbaar tussen de linies met slimme loopacties. Vond hem best goed invallen, op zijn doelpogingen na dan. Daar kan hij wel slimmer in zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Leroy Fer en Eric Botteghin staan a.s. zaterdag tegen Fortuna Sittard op scherp. Als ze geel pakken dan zijn ze geschorst voor de wedstrijd in Eindhoven een week later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Botje doet door een blessure niet mee tegen Fortuna. Evenals Jorgensen en Ozyakup. Bozenik -> Basisnik 20 februari 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Ook wel weer een voltreffer met fitheit die Ozzie Ozyakup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 12 minuten geleden zei MetalMichael: Botje doet door een blessure niet mee tegen Fortuna. Evenals Jorgensen en Ozyakup. Bozenik -> Basisnik Denk dat hij er wel blij mee is -> Blijenik 11 minuten geleden zei frietsaus: Ook wel weer een voltreffer met fitheit die Ozzie Ozyakup. Die speelt zich inderdaad lekker in de kijker voor het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 Kan het altijd zo slecht hebben wanneer je met zulk matig voetbal, en heel veel geluk gaat winnen van de nummer 15 (?). Wat een kut penalty weer, Bassie Nijhuis mag zich schamen. En dan de hele bank van Fortuna geel geven, och wat ben je toch ook een stoere vent zeg. Achterlijke boer. De stoere macho tactiek dit ''ik moet even laten zien dat ik niet onder de indruk ben van de grote club, dus de kleine club krijgt ook een onterechte penalty'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 En dit kan niet in 1 post ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 Nee, weet niet hoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 Bozenik nu al een cultheld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 Op 22-2-2020 om 20:58 zei cimbomcu: Kan het altijd zo slecht hebben wanneer je met zulk matig voetbal, en heel veel geluk gaat winnen van de nummer 15 (?). Wat een kut penalty weer, Bassie Nijhuis mag zich schamen. Frustraatje... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten