Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zou kunnen, hand lijkt op de bal te landen bij de val, maar vond de beelden niet  duidelijk genoeg om te zeggen dat het a zo was en b opzettelijk wat. Dat laatste betwijfel ik sowieso. 

Commentator snapt er weinig van met z'n "waarom gaat Guzubuyuk niet kijken". De VAR is het met de beslissing eens, waarom zou je dan nog moeten gaan kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer goed besluit, kan ik alleen maar toejuichen. Ook slim om dat voor de wedstrijd van aankomende zondag te doen. Sta je dan namelijk na 30 minuten al met 0-3 achter dan wordt er automatisch geroepen om zijn ontslag. Nu zal dat wel meevallen omdat we toch weten dat hij al weg gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Je leest heel veel bekende eredivisie namen als het gaat om opvolgers van Gio. Denkend in de lijn van de huidige beleidsbepalers mis ik in die rijtjes alleen wel telkens Ron Jans. Vind ik niet eens zo'n slechte als het gaat tussen de namen van zo'n rijtje. Zeker aan Kuyt moet ik (nog) niet denken. 

Ron Jans heeft toch aangegeven de stress van het hoofdtrainerschap niet echt meer te waarderen? Zie hem dan niet een stap maken naar Feyenoord. 

Ik zou Van Wonderen wel een interessante naam vinden. Met Oranje O-17 erg goed werk gedaan. Sowieso zitten we in een lastige positie omdat je komende vier, vijf jaar waarschijnlijk niet kunt concurreren met Ajax en PSV. Dan zullen er weinig toptrainers (danwel Nederlands, dan buitenlands) zijn die trek hebben in zo'n job. Advocaat zou ik niet super erg vinden, maar dan moet je volgend jaar wéér op zoek. Met Van Gastel weet je in ieder geval zeker dat je Gio light aanstelt, dat hoeft wmb niet.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Wonderen zag ik je idd tweeten vanmiddag, vind ik niet eens zon hele gekke moet ik zeggen. 

Wbt Jans: geen idee, weet alleen dat hij uit 't management van Groningen ging en volgens mij iets zei over op het veld willen staan. 

Van Gastel wil geen hoofdtrainer zijn, vanwege de onzekerheid. Heeft zich niet onafhankelijk gevoetbald, dus blijft liever assistent. Neem aan dat dat verhaal van toen Gio werd aangesteld in de tussentijd niet veranderd is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Van Wonderen zag ik je idd tweeten vanmiddag, vind ik niet eens zon hele gekke moet ik zeggen. 

Wbt Jans: geen idee, weet alleen dat hij uit 't management van Groningen ging en volgens mij iets zei over op het veld willen staan. 

Van Gastel wil geen hoofdtrainer zijn, vanwege de onzekerheid. Heeft zich niet onafhankelijk gevoetbald, dus blijft liever assistent. Neem aan dat dat verhaal van toen Gio werd aangesteld in de tussentijd niet veranderd is. 

Is hij dan voor het mooie weer naar Ternana gegaan? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap zelf niet zo goed waarom het altijd iemand moet zijn met een Feyenoord-verleden. Snap wel dat zo iemand meer krediet heeft, maar zou ook eens verder kijken. Vond de optie die @JanVertonghen noemde niet eens zo slecht. Hein Vanhaezebrouk heeft namelijk goede resultaten behaald met goed voetbal. En dat laatste is ook echt iets waar ik aan toe ben als ik naar Feyenoord kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer thuis. Wat een wedstrijd zeg, dit is waarom je naar een stadion komt. Van Persie weergaloos, maar Toornstra voor mij man of the match. Hoe hij al die gaten weer dichtloopt dat levert je zo vaak balbezit op. Verdonk boven verwachting met een sterke wedstrijd. Tweede helft had je zelfs nog wel meer goals kunnen of moeten maken. Maargoed laat ik positief blijven na zo een overwinning. Flinke afstraffing gegeven :huhu: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een onpopulaire mening omdat hij offensief niet erg betrokken was, maar voor mij was Verdonk absoluut de man van de wedstrijd. Die deed vrijwel niets fout. Naarmate de wedstrijd vorderde werd hij bijna weergaloos. Hij heeft Ziyech compleet uit de wedstrijd gehouden op een momentje in de eerste helft na, was erg fel in de duels en won die dan ook vaak en hij combineerde mee als Xavi op linksback. Speelde echt heel goed. En dat terwijl ik van voor de wedstrijd nog dacht dat hij weleens de zwakke schakel kon zijn waar Ziyech gretig van zou gaan profiteren.

Verder waren Van Persie, Berghuis en Toornstra natuurlijk ook heel goed. Die twee koekenbakkers centraal achterin blijf ik dan weer heel matig vinden, net als dat Clasie nog altijd niet bijster veel toe te voegen heeft. Een inmiddels vertrokken Amrabat of Ayoub hadden het niet veel minder gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites