Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tim Hofman ondergedoken, zijn broertje onbetaald verlof opgenomen vanwege veiligheid.

Aflevering van Feyenoord ging over hoe Feyenoord in de ban is van zijn harde kern en hier te weinig actie op onderneemt, ook de reacties na de aflevering van BOOS bevestigt dit beeld en ik verbaas mij over hoe weinig er hier maar ook in de media weinig wordt gesproken over hoe de harde kern Feyenoord in zijn zak heeft.

Tuurlijk krijgen we de geintjes van ''heb je bij elke club'' maar een kerel die een locatieverbod heeft in De Kuip naar de contract verlenging van Bijlow laten komen, en ook vriendjes van De Wolf is, is toch zeer kwalijk.

Net als de tripjes naar Girona en de scheidsrechter mishandeling en het weigeren van het meewerken aan het politie dossier.  Ook de Roze kameraden worden gewoon niet geaccepteerd en leveren hun seizoenskaarten in. 

Dan vind ik de reactie ''heb je bij elke club'' en ''we doen ons best'' toch wel erg makkelijk en simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei cimbomcu:

Tim Hofman ondergedoken, zijn broertje onbetaald verlof opgenomen vanwege veiligheid.

Aflevering van Feyenoord ging over hoe Feyenoord in de ban is van zijn harde kern en hier te weinig actie op onderneemt, ook de reacties na de aflevering van BOOS bevestigt dit beeld en ik verbaas mij over hoe weinig er hier maar ook in de media weinig wordt gesproken over hoe de harde kern Feyenoord in zijn zak heeft.

Tuurlijk krijgen we de geintjes van ''heb je bij elke club'' maar een kerel die een locatieverbod heeft in De Kuip naar de contract verlenging van Bijlow laten komen, en ook vriendjes van De Wolf is, is toch zeer kwalijk.

Net als de tripjes naar Girona en de scheidsrechter mishandeling en het weigeren van het meewerken aan het politie dossier.  Ook de Roze kameraden worden gewoon niet geaccepteerd en leveren hun seizoenskaarten in. 

Dan vind ik de reactie ''heb je bij elke club'' en ''we doen ons best'' toch wel erg makkelijk en simpel.

Even advocaat van de duivel hè, en je weet ik ben geen halve PVVer ofzo.. maar stel (beel het je in, doe je ogen dicht en concentreer je. Je kan het) we vervangen in jouw verhaal elke keer het woord Feyenoord supporter voor Moslim. Of Turk. Wat vind je dan zelf van je verhaal? 

(Oké, het is redelijk absurd maar toch)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Arezo:

Even advocaat van de duivel hè, en je weet ik ben geen halve PVVer ofzo.. maar stel (beel het je in, doe je ogen dicht en concentreer je. Je kan het) we vervangen in jouw verhaal elke keer het woord Feyenoord supporter voor Moslim. Of Turk. Wat vind je dan zelf van je verhaal? 

(Oké, het is redelijk absurd maar toch)

Waar slaat deze reactie op? Cim heeft het, in tegenstelling tot zijn normale riedeltje, hier nu een keer níet over Feyenoord-supporters maar over specieke misstanden binnen de harde kern, binnen Feyenoord en bij de relatie tussen die twee. 

Vandaag dat nieuwtje weer dat Feyenoord gaat samenvoegen met Stadion Feyenoord zodat de Kuip behouden kan blijven. Wetend dat dit ons op de lange termijn klauwen met geld gaat kosten en praktisch niets gaat opleveren. Puur omdat ze weten dat de harde kern elke poging om een nieuw stadion van de grond te krijgen gaan blokkeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar gunstige uitslagen vanavond zoals gelijkspel bij Zagreb - Celtic, en het verlies van Girona en (ruim zelfs) Shakhtar. Helaas wint Brugge wel van Sporting en winnen ook Real en PSG, die tot nu toe onder ons stonden.

Het gaat hoe dan ook spannend worden om die top-24 te halen, maar morgen is gewoon een must win. Makkelijkste pot die we nog krijgen, op papier dan. Alleen wel weer in De Kuip, en die potten zijn nog niet best geweest. Voel dus ergens weer zo'n moedeloos gelijkspelletje aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Sick Blik:

Als we morgen niet winnen, mogen er langzamerhand wel vraagtekens bij Priske neergezet worden. Zit echt totaal geen vooruitgang in en maakt veel verkeerde personeelskeuzes.

Vind je dit echt of praat je nu mee met de meute? Ik vind namelijk dat er wel degelijk een stijgende lijn te zien is, wedstrijd tegen RKC daargelaten. Blessurelijst helpt ook echt niet mee hè. Dat zo’n Lotomba bv z’n onderbeen breekt doordat die in het gras blijft hangen ;c Je eerste drie spitsen zijn geblesseerd geweest, je aanvoerder is niet fit, een van je meest creatieve spelers raakt geblesseerd en loopt er nu bij als een vedette in de kelderklasse (Stengs). Personeelskeuzes mwah, ben het zeker niet altijd eens maar onder de streep ook wel begrijpelijke keuzes meestal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites