ReneLeBlanc Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 23 uur geleden zei timpy00: Vind jou ook wel het type die bij de Feyenoors huldiging voor plek 2 was. Ksssst, naar je eigen topic jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Wellenroetoe onzeker voor morgen aldus wat Feyenoord-accountjes op IG. We gaan richting een Jesper Hogedoorn-scenario: mogelijk start Feyenoord morgen met Ismail Ka. 25 november bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november (bewerkt) Bijlow is ook gewoon mee. Citaat Brian Priske bevestigde zojuist op de persconferentie dat Justin Bijlow, Jordan Lotomba, Quinten Timber en Santiago Gimenez weer kunnen spelen. "Ze kunnen alle vier spelen, anders zouden we ze niet meenemen", aldus Priske. 25 november bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Donderdag komt Boos blijkbaar met een verhaal over Feyenoord. Benieuwd wie er een Marc Overmarsje gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) Die Bever zit hier zeker weer achter? Edit; of iets met intimidatie vanuit supporter richting beleidsmakers, (antisemitische) spreekkoren vanaf tribune, beledigin en intimidatie richting Roze Kameraden. Dingen waar ik zo aan kan denken. Maar op geen enkele manier kan dit goede publiciteit zijn natuurlijk. 26 november bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november In welke minuut denken jullie dat het 3-0 voor City gaat staan. Ik denk zelf eigenlijk de 8e minuut. Alles onder de 5-0 zou natuurlijk fantastisch zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 6 minuten geleden zei Arezo: In welke minuut denken jullie dat het 3-0 voor City gaat staan. Ik denk zelf eigenlijk de 8e minuut. Alles onder de 5-0 zou natuurlijk fantastisch zijn! Ik wacht af tot ik weet of Zerrouki start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 1 uur geleden zei 007mark: Die Bever zit hier zeker weer achter? Edit; of iets met intimidatie vanuit supporter richting beleidsmakers, (antisemitische) spreekkoren vanaf tribune, beledigin en intimidatie richting Roze Kameraden. Dingen waar ik zo aan kan denken. Maar op geen enkele manier kan dit goede publiciteit zijn natuurlijk. Dan zou het nog voor een deel buiten de organisatie liggen. De doemdenker in mij vreest eerder voor misstanden in de jeugdopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 minuten geleden zei Kelvin: Dan zou het nog voor een deel buiten de organisatie liggen. De doemdenker in mij vreest eerder voor misstanden in de jeugdopleiding. Nu je het erover hebt. Die U19 trainer was wel ineens weggestuurd, toch? Is ook maar gissen hoor. Sowieso opvallend dat er nog niks gelekt is. Niks voor Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) De linksback van het YL team gaat niet heel lekker slapen vannacht. Die is helemaal zoek gespeeld door de rechtsbuiten van Man City. 5-1 met nog een paar minuten te spelen. Lag, zeker in de eerste helft, wel een stukje dichter bij elkaar. 6-1 zelfs nog uit een penalty. 26 november bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 24 minuten geleden zei 007mark: Sowieso opvallend dat er nog niks gelekt is. Niks voor Feyenoord Dan weten we in ieder geval dat het niet met Sjaak Troost te maken kan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 uur geleden zei PJHoutman: Ik wacht af tot ik weet of Zerrouki start. Gedurfde opstelling wel, zonder Zerrouki en met Hadj Moussa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2-4 dan vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) Ongelooflijk dat die Wellenblunder weer erin staat. Heb er weinig vertrouwen in met deze opstelling. Ook Zwalm, Hadj Moussa, Carranza, Nieuwkoop. Houdt niet over. Alleen dat Timber terug is, is wel lekker. 26 november bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Ik heb er ook vertrouwen in. Nu staan we pas na 16 minuten 3-0 achter. Wat ook gewoon een wereldprestatie is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Gaan we Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Lekker met de rug tegen de muur dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Smal tegen Bernardo Silva. Doodeng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) 4 minuten geleden zei Lenstra: Smal tegen Bernardo Silva. Doodeng. Die is helaas echt helemaal kansloos ja. Keepertje met goede redding nu. edit; oh jezus wat doet ie nu 26 november bewerkt door Stefan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Wellenreuther masterclass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Het is dat het op dit moment even onmogelijk is om te billenknijpen. Want anders had ik het al 15 minuten gedaan. Wat een verschil in kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Bartje beest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Een smerige 0-1 straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Paixao gaat nooit beter dan dit worden. Treurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten