Arezo Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wachten op de 2-2. Mentaal toch nog wel labiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 4 minuten geleden zei Arezo: Wachten op de 2-2. Mentaal toch nog wel labiel. Voetballend gelukkig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Jezus wat is Carranza langzaam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Die Steijn heeft ze ook niet allemaal in het potje zitten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Schandalige actie. Donkerrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Op 28-11-2023 om 23:02 zei MetalMichael: Punt is: tijdrekken loont altijd. Mooie actie van Lotomba Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Sick Blik: Schandalige actie. Donkerrood Welnee man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wat irritant zeg continu die swalbes van Feyenoord. Zou je aanvoerder maar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Sick Blik: Schandalige actie. Donkerrood Gewoon twee keer doorhalen terwijl die no way de bal kan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei putdus: Wat irritant zeg continu die swalbes van Feyenoord. Zou je aanvoerder maar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei putdus: Wat irritant zeg continu die swalbes van Feyenoord. Zou je aanvoerder maar zijn. Jaaaaaaaaaa een zure putdus want Feyenoord heeft gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Hoppa, belangrijk dat je deze over de streep trekt. De manier waarop hebben we het later nog wel eens over. Steijn een prima voetballer, maar die twee acties... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Jaaaaaaaaaa een zure putdus want Feyenoord heeft gewonnen Azijnput? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Jaaaaaaaaaa een zure putdus want Feyenoord heeft gewonnen Hij heeft wel gelijk. Erg onnodig die schwalbes. Vooral die van Lotomba was echt schandalig. Is gewoon een kaart waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Putdus heeft wel gelijk natuurlijk. Belachelijk hoe we ons vandaag weer laten kennen. Paixaõ voorop, maar ook Lotomba en Timber weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Gefeliciteerd mannen. Fijn dat jullie het derde deel van de cursus 'Als je ze zelf niet maakt, dan maakt de tegenstander ze wel (Twente-editie)' op je hebben genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei Kelvin: Gefeliciteerd mannen. Fijn dat jullie het derde deel van de cursus 'Als je ze zelf niet maakt, dan maakt de tegenstander ze wel (Twente-editie)' op je hebben genomen. Een keer andersom. Zuur is dat he haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 16 minuten geleden zei Sick Blik: Jezus wat is Carranza langzaam Viel mij inderdaad ook al op. Was hier iemand die op basis van niets hem graag in de basis zag. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. 7 minuten geleden zei MetalMichael: Steijn een prima voetballer, maar die twee acties... Zou normaal 2x geel moeten krijgen vandaag. Daarentegen kon Quinten ook zijn 2e krijgen voor een schwalbe en mist Serdar een pingel. Vond verder dat veel duels en kleine overtredingen wel onze kant op gingen. Maar overall weer een slecht optreden van de scheids. Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor 6 oktober bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei 007mark: Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor Daarvoor kom je naar het stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Een keer andersom. Zuur is dat he haha Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 3 minuten geleden zei 007mark: Viel mij inderdaad ook al op. Was hier iemand die op basis van niets hem graag in de basis zag. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Zou normaal 2x geel moeten krijgen vandaag. Daarentegen kon Quinten ook zijn 2e krijgen voor een schwalbe en mist Serdar een pingel. Vond verder dat veel duels en kleine overtredingen wel onze kant op gingen. Maar overall weer een slecht optreden van de scheids. Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor That was me, maar goed het is nou ook nou niet dat je een beeld van deze Argentijnse mooiboy kan hebben. Hopelijk kan die een pingel nemen #PrattoVibes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Kelvin: Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm Van Bergen in topvorm? Heeft nog geen enkele assist gegeven of een goal gemaakt dit seizoen (en vorig seizoen maar 1 assist) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Thomassje123: Van Bergen in topvorm? Heeft nog geen enkele assist gegeven of een goal gemaakt dit seizoen (en vorig seizoen maar 1 assist) Precies, dat is het probleem juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 uur geleden zei Kelvin: Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm Oh het was meer een grapje omdat Feyenoord normaal stukken beter is dan Twente en dat unnerstal dan echt alles pakt wat er mogelijk is. Nu is het dan een keer andersom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Oh het was meer een grapje omdat Feyenoord normaal stukken beter is dan Twente en dat unnerstal dan echt alles pakt wat er mogelijk is. Nu is het dan een keer andersom Ongetwijfeld, al kan ik mij er ook een herinneren voor het tijdperk-Slot waar ik een beetje deja-vu meekreeg. 2021 als ik Wikipedia moet geloven met Narsingh aan Twentse zijde. Nog zo'n speler die beter tot zijn recht zou komen op de FBK Games Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten