Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Sick Blik:

Jezus wat is Carranza langzaam

Viel mij inderdaad ook al op. Was hier iemand die op basis van niets hem graag in de basis zag. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Steijn een prima voetballer, maar die twee acties... 

Zou normaal 2x geel moeten krijgen vandaag. Daarentegen kon Quinten ook zijn 2e krijgen voor een schwalbe en mist Serdar een pingel. Vond verder dat veel duels en kleine overtredingen wel onze kant op gingen. Maar overall weer een slecht optreden van de scheids.

Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor :<

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Een keer andersom. Zuur is dat he haha

Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Viel mij inderdaad ook al op. Was hier iemand die op basis van niets hem graag in de basis zag. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.

Zou normaal 2x geel moeten krijgen vandaag. Daarentegen kon Quinten ook zijn 2e krijgen voor een schwalbe en mist Serdar een pingel. Vond verder dat veel duels en kleine overtredingen wel onze kant op gingen. Maar overall weer een slecht optreden van de scheids.

Overigens 2 schoten op doel vandaag en afgelopen woensdag ook maar 2. Priskeball hoor

That was me, maar goed het is nou ook nou niet dat je een beeld van deze Argentijnse mooiboy kan hebben. Hopelijk kan die een pingel nemen #PrattoVibes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kelvin:

Tuurlijk zuur, maar ik vind ook dat de Europese wedstrijden van Twente nog steeds het gebrek aan stootkracht camoufleren in de voorhoede. Twente heeft slechts 5 fitte aanvallende spelers: Ltaief, Rots zijn hopeloos uit vorm, Lammers is afhankelijk en daardoor wisselvallig en van Wolfswinkel is nu afwezig. Van Bergen is als enige in topvorm

Van Bergen in topvorm? :cab: 

Heeft nog geen enkele assist gegeven of een goal gemaakt dit seizoen (en vorig seizoen maar 1 assist)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Van Bergen in topvorm? :cab: 

Heeft nog geen enkele assist gegeven of een goal gemaakt dit seizoen (en vorig seizoen maar 1 assist)

Precies, dat is het probleem juist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kelvin:

Oh het was meer een grapje omdat Feyenoord normaal stukken beter is dan Twente en dat unnerstal dan echt alles pakt wat er mogelijk is. Nu is het dan een keer andersom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Oh het was meer een grapje omdat Feyenoord normaal stukken beter is dan Twente en dat unnerstal dan echt alles pakt wat er mogelijk is. Nu is het dan een keer andersom

Ongetwijfeld, al kan ik mij er ook een herinneren voor het tijdperk-Slot waar ik een beetje deja-vu meekreeg. 2021 als ik Wikipedia moet geloven met Narsingh aan Twentse zijde. Nog zo'n speler die beter tot zijn recht zou komen op de FBK Games

Link naar opmerking
Deel via andere websites