Beppu Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Marlon fucking Slabbekoorn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 12 uur geleden zei putdus: Dan typ je aardig netjes voor een zesjarige. Als je zo bijdehand moet doen, wie vind je beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 3 uur geleden zei Sick Blik: Sterk tegenargument. Volwassen ook. Ik kijk nu 20 jaar naar Feyenoord en ik kan geen betere speler bedenken dan Hancko. Hij valt mij nooit zo op eigenlijk. kuijt en van persie waren toch ook geen onaardige voetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 3 uur geleden zei Sick Blik: Sterk tegenargument. Volwassen ook. Ik kijk nu 20 jaar naar Feyenoord en ik kan geen betere speler bedenken dan Hancko. Ik wel, wel op een totaal andere positie (en dus eigenlijk onvergelijkbaar): Robin van Persie. Buiten dat is hij zeker de beste verdediger in de laatste decennia voor Feyenoord. Daarom is het ook zo vreemd dat je zo makkelijk goals weggeeft. Je hebt echt goede verdedigers. Het staat gewoon tactisch compleet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Van Persie was pas echt goed nadat hij bij Feyenoord weg ging. Is zeker de grootste Feyenoorder deze eeuw, maar dat komt vooral door zijn prestaties in Engeland. Kuyt voordat die naar Liverpool ging wel 2 uitstekende jaren ja, dat is evt. nog een optie, maar ondanks dat het lastig vergelijken is vanwege verschillende posities, schat ik Hancko qua waarde alsnog hoger in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 44 minuten geleden zei putdus: Hij valt mij nooit zo op eigenlijk. kuijt en van persie waren toch ook geen onaardige voetballers. Zegt vooral iets over jou inzicht op het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Berghuis en Kokcu waren ook gewoon tering goed natuurlijk. Neemt niet weg dat Hancko in mijn ogen de enige speler van het huidige Feyenoord is die wel eens bij een top 10 club in Europa kan gaan komen. En Timber misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 1 uur geleden zei Sick Blik: Van Persie was pas echt goed nadat hij bij Feyenoord weg ging. Is zeker de grootste Feyenoorder deze eeuw, maar dat komt vooral door zijn prestaties in Engeland. Kuyt voordat die naar Liverpool ging wel 2 uitstekende jaren ja, dat is evt. nog een optie, maar ondanks dat het lastig vergelijken is vanwege verschillende posities, schat ik Hancko qua waarde alsnog hoger in. Maar bij de terugkeer van Van Persie zag je nog steeds de absolute wereldklasse terug in zijn spel ondanks dat hij uiteraard aan het afbouwen was. Ik vind Hancko fantastisch hoor en het is zeker de beste verdediger die ik bij ons meegemaakt heb, maar zo geniaal als Van Persie heb ik echt geen enkele speler in de Kuip gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 2 uur geleden zei Urbeto: Maar bij de terugkeer van Van Persie zag je nog steeds de absolute wereldklasse terug in zijn spel ondanks dat hij uiteraard aan het afbouwen was. Ik vind Hancko fantastisch hoor en het is zeker de beste verdediger die ik bij ons meegemaakt heb, maar zo geniaal als Van Persie heb ik echt geen enkele speler in de Kuip gezien. Helemaal mee eens, je zag de klasse en de fluwelen techniek, maar het was wel vooral slechts tijdens bepaalde momenten van een wedstrijd. Wat vrij normaal was overigens gezien zijn leeftijd toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september In dit topic: mensen die Ono niet hebben zien spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 1 uur geleden zei PJHoutman: In dit topic: mensen die Ono niet hebben zien spelen Poh ja, eens. Ben het wel eens met @Sick Blik dat het moeilijk is om verschillende posities te vergelijken en ook verschillende tijden wat dat betreft. Zal van de week eens kijken of ik een elftal kan samenstellen van beste/favoriete Feyenoordspelers die ik zelf heb zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 6 uur geleden zei timpy00: Zegt vooral iets over jou inzicht op het spel. En dit over jouw inzicht in het gebruik van bezittelijk voornaamwoorden. Dat gezegd hebbende: nergens voor nodig om deze opmerking richting putdus te plaatsen. Het is al lang bekend dat jij hem geen kijk op het spelletje vindt hebben, dat hoef je niet continu te herhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 8 minuten geleden zei Grote Ree: En dit over jouw inzicht in het gebruik van bezittelijk voornaamwoorden. Dat gezegd hebbende: nergens voor nodig om deze opmerking richting putdus te plaatsen. Het is al lang bekend dat jij hem geen kijk op het spelletje vindt hebben, dat hoef je niet continu te herhalen. Mijn gebruik van de Nederlandse taal op het forum kan inderdaad beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Om hoeveel jaar geleden ging het? Ik kan me een Cruz herinneren, van Hooijdonk en Kalou. Verder allemaal gewoon kut inderdaad, Bosveld op nummer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Dudek (Bijlow) Emerton (Janmaat) Van Wonderen (Vlaar) De Vrij (Hancko) Van Bronckhorst (Kongolo) El Ahmadi (Wieffer) Bosvelt (Van Gastel) Ono (Sahin) Tim Vincken, die éne wedstrijd tegen Ajax Kuijt (Toornstra) Van Hooijdonk (Pellè) Van Persie (Sinisterra) Zoiets zou het voor mij zijn. Heb de generatie Blinker, Taument, Kiprich, Larsson net niet actief genoeg meegemaakt. Combinatie van kwaliteit, impact en heldenstatus. En natuurlijk de mogelijkheid om Van Hooijdonk en Van Persie in hetzelfde team te zetten, succes gegarandeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Nu komt alles goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Was toch al de hele week een heet hwangijzer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 50 minuten geleden zei PJHoutman: Dudek (Bijlow) Emerton (Janmaat) Van Wonderen (Vlaar) De Vrij (Hancko) Van Bronckhorst (Kongolo) El Ahmadi (Wieffer) Bosvelt (Van Gastel) Ono (Sahin) Tim Vincken, die éne wedstrijd tegen Ajax Kuijt (Toornstra) Van Hooijdonk (Pellè) Van Persie (Sinisterra) Zoiets zou het voor mij zijn. Heb de generatie Blinker, Taument, Kiprich, Larsson net niet actief genoeg meegemaakt. Combinatie van kwaliteit, impact en heldenstatus. En natuurlijk de mogelijkheid om Van Hooijdonk en Van Persie in hetzelfde team te zetten, succes gegarandeerd. Kan me hier wel in vinden. Jammer voor beide Kalou's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Stop de tijd, Tomasson boven Pellè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 57 minuten geleden zei PJHoutman: Dudek (Bijlow) Emerton (Janmaat) Van Wonderen (Vlaar) De Vrij (Hancko) Van Bronckhorst (Kongolo) El Ahmadi (Wieffer) Bosvelt (Van Gastel) Ono (Sahin) Tim Vincken, die éne wedstrijd tegen Ajax Kuijt (Toornstra) Van Hooijdonk (Pellè) Van Persie (Sinisterra) Zoiets zou het voor mij zijn. Heb de generatie Blinker, Taument, Kiprich, Larsson net niet actief genoeg meegemaakt. Combinatie van kwaliteit, impact en heldenstatus. En natuurlijk de mogelijkheid om Van Hooijdonk en Van Persie in hetzelfde team te zetten, succes gegarandeerd. En wie laat je de vrije trappen nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 18 minuten geleden zei PJHoutman: Was toch al de hele week een heet hwangijzer Er gaat geen enkele tegenstander hem inbeomhwang houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Lelijke gozer die Koreaan. Had je nooit moeten halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Wat vind je trouwens van die woordgrappen van Markie en die chagrijnige Zeeuw hierboven @Bolderbast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september (bewerkt) 4 uur geleden zei PJHoutman: In dit topic: mensen die Ono niet hebben zien spelen Die was goed inderdaad. Cruz ooit tegen Juve in de Champions League. Wereld partij speelde hij toen. 16 september bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 29 minuten geleden zei bas huijsmans: En wie laat je de vrije trappen nemen? Vincken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten