Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Sick Blik:

Die was wel echt onhoudbaar hoor, fantastische kopbal. Milambo hinderde hem ook nog behoorlijk.

Hij zat inderdaad goed in de hoek, dus hij zou hem niet gehad hebben waarschijnlijk. Desondanks vind ik het altijd een brevet van onvermogen wanneer een keeper aan de grond genageld staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we geen terugkoopoptie op Slot bedongen? Deze man, en dan alleen al voor de camera dat rondje met iedereen... Afschuwelijke kerel. Ik denk dat we Aad de Mos moeten polsen als A(a)dje-interim, ik zie ook nul komma nul spirit erin. Die spelers willen niet door het vuur gaan voor deze Wiskunde-leraar (zoals hij terecht werd genoemd), met zijn idiote gewoontes en oninspirerende gestalte.

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pure provocatie in ons topic. Kan echt niet, wat een schande. Heb het gerapporteerd hoor boys.

Haha tuurlijk man, lekker laten gaan. Ik ben nu toevallig de biografie van Bert Jacobs aan het lezen. Die heet Hotskotsbegoniavoetbal. Dat is wat Groningen doet. Rennen, vliegen, vallen weer opstaan. Nog een keer er tussen weer een beuk daar. Het lijkt he-le-maal nergens op. Ze kunnen nog geen bal over 10 meter recht vooruit spelen maar het publiek vindt het prachtig.

Als je dan als Feyenoord (terecht) met 0-2 voorkomt moet je het uitspelen. Maar Ueda hield geen bal vast. Milambo viel dramatisch in. Smal die hartstikke kut speelt. Dan is het al gauw niet goed genoeg. Gelukkig nu makkie donderdag tegen Leverkusen ;c

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Sick Blik:

Moet toch kunnen dat Djurovski een geintje maakt? Snap goed dat die blij is, bonuspuntje voor Groningen. Af en toe een grapje zoals dat naar elkaar vind ik niks mis mee.

Bonus punt? Gewoon twee te weinig. Niks geluk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Arezo:

Pure provocatie in ons topic. Kan echt niet, wat een schande. Heb het gerapporteerd hoor boys.

Haha tuurlijk man, lekker laten gaan. Ik ben nu toevallig de biografie van Bert Jacobs aan het lezen. Die heet Hotskotsbegoniavoetbal. Dat is wat Groningen doet. Rennen, vliegen, vallen weer opstaan. Nog een keer er tussen weer een beuk daar. Het lijkt he-le-maal nergens op. Ze kunnen nog geen bal over 10 meter recht vooruit spelen maar het publiek vindt het prachtig.

Als je dan als Feyenoord (terecht) met 0-2 voorkomt moet je het uitspelen. Maar Ueda hield geen bal vast. Milambo viel dramatisch in. Smal die hartstikke kut speelt. Dan is het al gauw niet goed genoeg. Gelukkig nu makkie donderdag tegen Leverkusen 

Vind het wel schokkend dat je zo 'outworked' wordt door Groningen met gebrek aan een betere Nederlandse term, terwijl Priske zo aan het drammen was met zijn 'high intensity'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Screenshot_20240914_235313_Instagram.jpg.dc0d4a8a8c0837bcc7b3a489490edd23.jpg

Jaaaaa hij levert weer.

Zijn spelling is ook niet je van het met zijn dissapointing... Sowieso, ik kan nooit achter deze man meer staan als Feyenoord-fan zal ik maar zeggen, daar ik sinds 2017 ben gestopt met seizoenskaart en niet meer kan gaan. In ieder geval, al winnen we de CL... Deze man mag altijd gratis en voor niet weg, sterker nog: Ze krijgen er gratis een Fugees CD bij van me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Hoe was Lotomba mannen?

Redelijk onopvallend, veel ging over links. Wat ik met Paixao begrijp, maar met Smal erachter een stuk minder. Vond Lotomba verder okay, nog een prima assistje. Zou hem een 6 geven.

Verder wil ik deze post graag wijden aan enkele wijze woorden:

New Day - new opportunities.

Discipline and teamwork.

God sees everything 

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sick Blik:

Jij hebt drie jaar onder een steen gelegen? :D Hoef ik niet echt uit te leggen toch?

Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei putdus:

Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet.

meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei putdus:

En met de nodige mooie verkopen erbij de afgelopen jaren, Feyenoord is als club behoorlijk opgeklommen de laatste 3 jaar. Mja je ziet wat 1 belachelijke transferzomer kan doen. Desondanks zijn er nog steeds een paar uitstekende spelers, waaronder Hancko wat een van de beste Feyenoord spelers is die ik ooit heb mogen aanschouwen. 

De jeugdopleiding is ook aardig opgepoetst sinds Arnesen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Sick Blik:

En met de nodige mooie verkopen erbij de afgelopen jaren, Feyenoord is als club behoorlijk opgeklommen de laatste 3 jaar. Mja je ziet wat 1 belachelijke transferzomer kan doen. Desondanks zijn er nog steeds een paar uitstekende spelers, waaronder Hancko wat een van de beste Feyenoord spelers is die ik ooit heb mogen aanschouwen

De jeugdopleiding is ook aardig opgepoetst sinds Arnesen.

Dan typ je aardig netjes voor een zesjarige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites