Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 1 minuut geleden zei Grote Ree: Bij die 2-2 had ie op zijn minst mogen duiken. Die was wel echt onhoudbaar hoor, fantastische kopbal. Milambo hinderde hem ook nog behoorlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 1 minuut geleden zei Grote Ree: Ja, zo kan ie wel weer hè. Feestvieren doe je maar lekker in het Groningen-topic. Of moet ik de Duitsers ook nog feliciteren met het gewonnen punt? Gemiste kans om hem een strafpunt te geven met omschrijving: Gefeliciteerd met je gewonnen punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Sick Blik: Die was wel echt onhoudbaar hoor, fantastische kopbal. Milambo hinderde hem ook nog behoorlijk. Hij zat inderdaad goed in de hoek, dus hij zou hem niet gehad hebben waarschijnlijk. Desondanks vind ik het altijd een brevet van onvermogen wanneer een keeper aan de grond genageld staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) Hebben we geen terugkoopoptie op Slot bedongen? Deze man, en dan alleen al voor de camera dat rondje met iedereen... Afschuwelijke kerel. Ik denk dat we Aad de Mos moeten polsen als A(a)dje-interim, ik zie ook nul komma nul spirit erin. Die spelers willen niet door het vuur gaan voor deze Wiskunde-leraar (zoals hij terecht werd genoemd), met zijn idiote gewoontes en oninspirerende gestalte. 14 september bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Moet toch kunnen dat Djurovski een geintje maakt? Snap goed dat die blij is, bonuspuntje voor Groningen. Af en toe een grapje zoals dat naar elkaar vind ik niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Seizoen is al klaar. PSV rond januari/februari al kampioen. Plek 2 gaat heel zwaar worden. Alles wat opgebouwd is, is na 3 maanden alweer afgebroken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) Pure provocatie in ons topic. Kan echt niet, wat een schande. Heb het gerapporteerd hoor boys. Haha tuurlijk man, lekker laten gaan. Ik ben nu toevallig de biografie van Bert Jacobs aan het lezen. Die heet Hotskotsbegoniavoetbal. Dat is wat Groningen doet. Rennen, vliegen, vallen weer opstaan. Nog een keer er tussen weer een beuk daar. Het lijkt he-le-maal nergens op. Ze kunnen nog geen bal over 10 meter recht vooruit spelen maar het publiek vindt het prachtig. Als je dan als Feyenoord (terecht) met 0-2 voorkomt moet je het uitspelen. Maar Ueda hield geen bal vast. Milambo viel dramatisch in. Smal die hartstikke kut speelt. Dan is het al gauw niet goed genoeg. Gelukkig nu makkie donderdag tegen Leverkusen 14 september bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 12 minuten geleden zei Sick Blik: Moet toch kunnen dat Djurovski een geintje maakt? Snap goed dat die blij is, bonuspuntje voor Groningen. Af en toe een grapje zoals dat naar elkaar vind ik niks mis mee. Bonus punt? Gewoon twee te weinig. Niks geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 42 minuten geleden zei Arezo: Pure provocatie in ons topic. Kan echt niet, wat een schande. Heb het gerapporteerd hoor boys. Haha tuurlijk man, lekker laten gaan. Ik ben nu toevallig de biografie van Bert Jacobs aan het lezen. Die heet Hotskotsbegoniavoetbal. Dat is wat Groningen doet. Rennen, vliegen, vallen weer opstaan. Nog een keer er tussen weer een beuk daar. Het lijkt he-le-maal nergens op. Ze kunnen nog geen bal over 10 meter recht vooruit spelen maar het publiek vindt het prachtig. Als je dan als Feyenoord (terecht) met 0-2 voorkomt moet je het uitspelen. Maar Ueda hield geen bal vast. Milambo viel dramatisch in. Smal die hartstikke kut speelt. Dan is het al gauw niet goed genoeg. Gelukkig nu makkie donderdag tegen Leverkusen Vind het wel schokkend dat je zo 'outworked' wordt door Groningen met gebrek aan een betere Nederlandse term, terwijl Priske zo aan het drammen was met zijn 'high intensity' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Jaaaaa hij levert weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 4 uur geleden zei 007mark: Jaaaaa hij levert weer. Zijn spelling is ook niet je van het met zijn dissapointing... Sowieso, ik kan nooit achter deze man meer staan als Feyenoord-fan zal ik maar zeggen, daar ik sinds 2017 ben gestopt met seizoenskaart en niet meer kan gaan. In ieder geval, al winnen we de CL... Deze man mag altijd gratis en voor niet weg, sterker nog: Ze krijgen er gratis een Fugees CD bij van me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Zou Prisme het nummer hebben van John Troost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Hoe was Lotomba mannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoe was Lotomba mannen? Redelijk onopvallend, veel ging over links. Wat ik met Paixao begrijp, maar met Smal erachter een stuk minder. Vond Lotomba verder okay, nog een prima assistje. Zou hem een 6 geven. Verder wil ik deze post graag wijden aan enkele wijze woorden: New Day - new opportunities. Discipline and teamwork. God sees everything 15 september bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 2 uur geleden zei Thierryvane: Hoe was Lotomba mannen? Redelijk goed aan de bal, al was die vrij passief de eerste 60 min, nonchalant en slordig in zijn verdedigende positiespel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 21 uur geleden zei MarcFR: Seizoen is al klaar. PSV rond januari/februari al kampioen. Plek 2 gaat heel zwaar worden. Alles wat opgebouwd is, is na 3 maanden alweer afgebroken Wat was er opgebouwd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 10 minuten geleden zei putdus: Wat was er opgebouwd dan? Jij hebt drie jaar onder een steen gelegen? Hoef ik niet echt uit te leggen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Zojuist zei Sick Blik: Jij hebt drie jaar onder een steen gelegen? Hoef ik niet echt uit te leggen toch? Je bent er een tijdje niet geweest he. Putdus kun je het best lekker laten lullen in de ruimte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Zojuist zei Sick Blik: Jij hebt drie jaar onder een steen gelegen? Hoef ik niet echt uit te leggen toch? Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 5 minuten geleden zei putdus: Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet. meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Putdus heeft ook gelijk, Slot heeft gepiekt met de selectie. Echter was het gister beduidend minder als wat er de afgelopen twee jaar op het veld stond. Komende weken zal het vast beter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 37 minuten geleden zei putdus: Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet. En met de nodige mooie verkopen erbij de afgelopen jaren, Feyenoord is als club behoorlijk opgeklommen de laatste 3 jaar. Mja je ziet wat 1 belachelijke transferzomer kan doen. Desondanks zijn er nog steeds een paar uitstekende spelers, waaronder Hancko wat een van de beste Feyenoord spelers is die ik ooit heb mogen aanschouwen. De jeugdopleiding is ook aardig opgepoetst sinds Arnesen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 39 minuten geleden zei Sick Blik: En met de nodige mooie verkopen erbij de afgelopen jaren, Feyenoord is als club behoorlijk opgeklommen de laatste 3 jaar. Mja je ziet wat 1 belachelijke transferzomer kan doen. Desondanks zijn er nog steeds een paar uitstekende spelers, waaronder Hancko wat een van de beste Feyenoord spelers is die ik ooit heb mogen aanschouwen. De jeugdopleiding is ook aardig opgepoetst sinds Arnesen. Dan typ je aardig netjes voor een zesjarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 5 minuten geleden zei putdus: Dan typ je aardig netjes voor een zesjarige. Onnodig Put, dit kan jij beter want soms heb je gelijk maar verwoord je het gewoon kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september (bewerkt) 10 uur geleden zei putdus: Dan typ je aardig netjes voor een zesjarige. Sterk tegenargument. Volwassen ook. Ik kijk nu 20 jaar naar Feyenoord en ik kan geen betere speler bedenken dan Hancko. 16 september bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten