Lenstra Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Hahaha, dit heb ik bij Zerrouki (en ik trek @Urbeto mee voor de bus). Als hij de verkeerde kleur haarband in heeft dan word ik al boos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 2 uur geleden zei Magikarp: Ik ben er klaar mee. #PriskeOut Stemmingmakerij deze post #telegraaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Op 4-1-2023 om 21:10 zei Jotew: Twente heeft groot gelijk dat het hoog in de boom gaat zitten. Daarnaast zou hij ook gewoon voor Feyenoord een meerwaarde zijn met zijn spel en op zijn positie. Maargoed, stel je Matsje Wieffer toch lekker op Reminder dat Jotew anderhalf geleden riep dat Zerrouki beter was dan Mats Wieffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september (bewerkt) 25 minuten geleden zei PJHoutman: Reminder dat Jotew anderhalf geleden riep dat Zerrouki beter was dan Mats Wieffer Och och, een speler ontwikkeld zich in 1,5 jaar tijd in een rap tempo en de ander komt niet uit de verf. Grote vent om even je zogenaamde gelijk te halen. Weet niet wat kanslozer is. Jouw post of het feit dat je de moeite neemt zo’n oude post op te gaan zoeken. 😂 4 september bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Krijg je betaald per goede take? Nee toch? Dan moet je er toch gewoon lekker om kunnen lachen joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Op 4-1-2023 om 21:15 zei MetalMichael: Denk dat laatstgenoemde je nog zal verbazen. Talent scout! Nee, nu niet flauw doorklikken en lezen dat ik Zerrouki een goede toevoeging vond (maar wel te duur). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 15 minuten geleden zei Jotew: Och och, een speler ontwikkeld zich in 1,5 jaar tijd in een rap tempo en de ander komt niet uit de verf. Grote vent om even je zogenaamde gelijk te halen. Weet niet wat kanslozer is. Jouw post of het feit dat je de moeite neemt zo’n oude post op te gaan zoeken. 😂 Was aan t zoeken wat de feeling rond Zerrouki was toen dat begon te spelen. Niks persoonlijks, maar wel heel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Blijft gewoon een topgozer die te Kloese. Luister altijd erg graag naar hem (verademing!). trouwens, wat is die Dennis van Eersel pedant zeg. Ook weer in dit interview. Wordt ook steeds erger lijkt het. Zit me bij Rijnmond aan tafel soms ook vreselijk aan die vent te ergeren als het over Feyenoord gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Praat makkelijk, maar vind het verhaal over wachten tot het laatste moment wat zwak. Al 6-12 maanden mee bezig. Voetbalwereld eigen. Niks mee te maken, je kan dat toch gewoon eerder regelen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 26 minuten geleden zei Magikarp: Praat makkelijk, maar vind het verhaal over wachten tot het laatste moment wat zwak. Al 6-12 maanden mee bezig. Voetbalwereld eigen. Niks mee te maken, je kan dat toch gewoon eerder regelen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 6 minuten geleden zei 007mark: Komt het onder de streep wel op neer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Op 13-8-2024 om 18:25 zei 007mark: Maar heb niet het idee dat al die geruchten, dat lekken (hoi Sjaak Troost) en het naar buiten brengen de club heel erg helpt. Na Buonanotte de 2e transfer die hierdoor klapt. Op 13-8-2024 om 18:42 zei Magikarp: Charlotte heeft echt 1908.nl niet opengehad en is daar ook echt niet door gaan twijfelen. Je overschat de invloed van dat 'fan'paginaatje. https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-liep-buonanotta-mis-door-uitgelekte-informatie Koekoek. Ja, ik ben ietwat selectief in het knippen van mijn post en die van jou. Echter wordt mijn punt dus wel bevestigd. Fijn dat ze dit gaan onderzoeken, want dit is ontzettend onprofessioneel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 2 minuten geleden zei 007mark: https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-liep-buonanotta-mis-door-uitgelekte-informatie Koekoek. Ja, ik ben ietwat selectief in het knippen van mijn post en die van jou. Echter wordt mijn punt dus wel bevestigd. Fijn dat ze dit gaan onderzoeken, want dit is ontzettend onprofessioneel. Ging over de knie van Stengs. Lul de behanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Citaat "Ik kan van hieruit niet oordelen wat ze bij Southampton hebben gedaan bij die transfer van Bijlow, maar ik vind het opvallend dat ze vijf minuten na het afketsen Aaron Ramsdale van Arsenal haalden." Te Kloese weet niet dat je gewoon met meerdere spelers voor dezelfde positie tegelijkertijd bezig mag zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september (bewerkt) Tuurlijk wel, maar zó kort op een medische keuring van een speler die je (naar eigen zeggen) wil hebben een andere presenteren is opvallend. Wat hij een zin daarna zegt, zo snel gaan zulke transfers niet. 6 september bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Op 5-9-2024 om 14:51 zei 007mark: Wil je dit topic niet meer zo vervuilen aub? Die kop hoeven we niet meer te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Nou, sta in de rij van de passe-partout verkoop. Was van plan om 234,- neer te gaan leggen om 4x naar Ramiz Zerrouki te gaan kijken in de Champions League. Dan heb je natuurlijk een klap van de molen gehad, maar heb dus nog 28.000 wachtenden voor mij, waardoor dit zeer waarschijnlijk aan ons voorbij gaat. Hou mij alsnog wel aanbevelen, mocht iemand hier één van die laatste 3 thuiswedstrijden niet kunnen. Dan neem ik graag dat kaartje over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Je moet waarschijnlijk toch weer korfballen in de Zaanstreek joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Givairo Read bijgetekend tot 2028. Verrassend wel, betekent imo dat er vertrouwen is dat hij echt wat gaat betekenen bij Feyenoord 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Timber aanvoerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Waarom Bowser, mis ik iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Zo juicht hij altijd 13 september bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Ah, wist niet dat dat met Bowser te maken had. Dacht dat hij Weghorst zijn ding na wilde doen maar te korte armpjes had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Nee degene in het T-rex pak was Gimenez. Denk af en toe nog steeds dat hij daar in rondloopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 10 uur geleden zei PJHoutman: Givairo Read bijgetekend tot 2028. Verrassend wel, betekent imo dat er vertrouwen is dat hij echt wat gaat betekenen bij Feyenoord 1. Dat hoeft toch niet, hoe vaak zie je niet dat spelers gewoon verlengd worden om te kijken of het evt wat wordt, en anders verkocht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten