Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 4-1-2023 om 21:10 zei Jotew:

Twente heeft groot gelijk dat het hoog in de boom gaat zitten. Daarnaast zou hij ook gewoon voor Feyenoord een meerwaarde zijn met zijn spel en op zijn positie. Maargoed, stel je Matsje Wieffer toch lekker op :mrgy:

Reminder dat Jotew anderhalf geleden riep dat Zerrouki beter was dan Mats Wieffer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei PJHoutman:

Reminder dat Jotew anderhalf geleden riep dat Zerrouki beter was dan Mats Wieffer

Och och, een speler ontwikkeld zich in 1,5 jaar tijd in een rap tempo en de ander komt niet uit de verf. Grote vent om even je zogenaamde gelijk te halen. Weet niet wat kanslozer is. Jouw post of het feit dat je de moeite neemt zo’n oude post op te gaan zoeken. 😂

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jotew:

Och och, een speler ontwikkeld zich in 1,5 jaar tijd in een rap tempo en de ander komt niet uit de verf. Grote vent om even je zogenaamde gelijk te halen. Weet niet wat kanslozer is. Jouw post of het feit dat je de moeite neemt zo’n oude post op te gaan zoeken. 😂

Was aan t zoeken wat de feeling rond Zerrouki was toen dat begon te spelen. Niks persoonlijks, maar wel heel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft gewoon een topgozer die te Kloese. Luister altijd erg graag naar hem (verademing!).

trouwens, wat is die Dennis van Eersel pedant zeg. Ook weer in dit interview. Wordt ook steeds erger lijkt het. Zit me bij Rijnmond aan tafel soms ook vreselijk aan die vent te ergeren als het over Feyenoord gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Magikarp:

Praat makkelijk, maar vind het verhaal over wachten tot het laatste moment wat zwak. Al 6-12 maanden mee bezig. Voetbalwereld eigen. Niks mee te maken, je kan dat toch gewoon eerder regelen dan?

image.jpeg.9a717655c85f85a406c04b5259c679ee.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-8-2024 om 18:25 zei 007mark:

Maar heb niet het idee dat al die geruchten, dat lekken (hoi Sjaak Troost) en het naar buiten brengen de club heel erg helpt. Na Buonanotte de 2e transfer die hierdoor klapt.

Op 13-8-2024 om 18:42 zei Magikarp:

Charlotte heeft echt 1908.nl niet opengehad en is daar ook echt niet door gaan twijfelen. Je overschat de invloed van dat 'fan'paginaatje. 

https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-liep-buonanotta-mis-door-uitgelekte-informatie

Koekoek. Ja, ik ben ietwat selectief in het knippen van mijn post en die van jou. Echter wordt mijn punt dus wel bevestigd. Fijn dat ze dit gaan onderzoeken, want dit is ontzettend onprofessioneel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-liep-buonanotta-mis-door-uitgelekte-informatie

Koekoek. Ja, ik ben ietwat selectief in het knippen van mijn post en die van jou. Echter wordt mijn punt dus wel bevestigd. Fijn dat ze dit gaan onderzoeken, want dit is ontzettend onprofessioneel. 

Ging over de knie van Stengs. Lul de behanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

"Ik kan van hieruit niet oordelen wat ze bij Southampton hebben gedaan bij die transfer van Bijlow, maar ik vind het opvallend dat ze vijf minuten na het afketsen Aaron Ramsdale van Arsenal haalden."

Te Kloese weet niet dat je gewoon met meerdere spelers voor dezelfde positie tegelijkertijd bezig mag zijn? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, sta in de rij van de passe-partout verkoop. Was van plan om 234,- neer te gaan leggen om 4x naar Ramiz Zerrouki te gaan kijken in de Champions League. Dan heb je natuurlijk een klap van de molen gehad, maar heb dus nog 28.000 wachtenden voor mij, waardoor dit zeer waarschijnlijk aan ons voorbij gaat.

Hou mij alsnog wel aanbevelen, mocht iemand hier één van die laatste 3 thuiswedstrijden niet kunnen. Dan neem ik graag dat kaartje over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei PJHoutman:

Givairo Read bijgetekend tot 2028. Verrassend wel, betekent imo dat er vertrouwen is dat hij echt wat gaat betekenen bij Feyenoord 1.

Dat hoeft toch niet, hoe vaak zie je niet dat spelers gewoon verlengd worden om te kijken of het evt wat wordt, en anders verkocht wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites