Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

33 miljoen vast, 2 miljoen aan potentiële bonussen en 15% doorverkoop lijkt het op.

Nou, Don Dennis. Laat even zien dat je ook wat goede spelers hiervan kan halen dan! Want de touwen en stoeltjes zijn in Rotterdam inmiddels uitverkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Beppu:

Optimisme en paniek als dagkoersen, Tweets, lange uiteenzettingen en lijstjes in het Feyenoord topic. We zijn nu echt de grootste club van Nederland:<

Je mist nog wel een paar mensen die een onhaalbare naam graag zien komen.

Wellicht dat Schick haalbaar is als spits?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat we gewoon moeten gaan voor een mix van ervaring en eigen talent.

---------------- Bellamy --------------
Paxioa --- Slabbekoorn --- Stengs
------- Zechiel ----- Milambo
Iedereen behalve Smal ----- Hanko ---- Beelen ----- Geertruida
----------- Wellenreuther -

Opzich heb je dan gewoon het beste en meest getalenteerde team op papier. Alleen jammer van die schoolmeester

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Vind dat we gewoon moeten gaan voor een mix van ervaring en eigen talent.

---------------- Bellamy --------------
Paxioa --- Slabbekoorn --- Stengs
------- Zechiel ----- Milambo
Iedereen behalve Smal ----- Hanko ---- Beelen ----- Geertruida
----------- Wellenreuther -

Waarom geen Sleegers? Ook een enorm talent. Ipv Bellamy is Gnonto ook wel een goede vind ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Waarom geen Sleegers? Ook een enorm talent. Ipv Bellamy is Gnonto ook wel een goede vind ik

Gnonto zit nog in het vliegtuig. Sleegers is ook goed maar disciplinair gestraft natuurlijk nadat 'ie met Janota is betrapt achter het fietsenhok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Gnonto zit nog in het vliegtuig. Sleegers is ook goed maar disciplinair gestraft natuurlijk nadat 'ie met Janota is betrapt achter het fietsenhok.

Ohja tuurlijk. Jacob Lensky heeft ze daar betrapt. Die staat denk ik daarom wel linksback in de volgende wedstrijd. Meteen het probleem met Smal opgelost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord op zoek naar een keeper, middenvelder en rechtsbuiten de komende week

Keeper: De Gea. Is transfervrij

Middenvelder: Rabiot. zonder club, Rotterdam is op rij afstand van zijn moedertje.

Rechtsbuiten: Femke Bol. snelheid op de flank en kan over tackles van simpele backs heen springen, sympathiek, zonder club. Kunnen we ruilen met hoogspringer Ueda. 

Verder die Deense Charlatan eruit knikkeren en een jongen van de club voor de groep zetten a la John de Wolf, Kuyt, Hanegem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Magikarp:

Alsof ik de whatsappberichten van @007mark zit te lezen. Wat is dit voor plagiaat? Eén van de twee zal echt aan bronvermelding moeten gaan doen.

Als Mark iets nuttigs zegt kun je er vanuit gaan dat dat van mij af komt. Die grap hierboven is dan weer volledig voor zijn rekening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Beppu:

Feyenoord op zoek naar een keeper, middenvelder en rechtsbuiten de komende week

Keeper: De Gea. Is transfervrij

Middenvelder: Rabiot. zonder club, Rotterdam is op rij afstand van zijn moedertje.

Rechtsbuiten: Femke Bol. snelheid op de flank en kan over tackles van simpele backs heen springen, sympathiek, zonder club. Kunnen we ruilen met hoogspringer Ueda. 

Verder die Deense Charlatan eruit knikkeren en een jongen van de club voor de groep zetten a la John de Wolf, Kuyt, Hanegem.

Is de Gea alweer ontslagen bij Fiorentina joh? Gaat hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Van welke spelers willen we nog af? Koop ik daar ook nog even een shirtje van want al die spelers vertrekken niet veel later. Zerrouki is al besteld.

Heb je even?

Bijlow

Trauner

Mitchell

Smal

Nieuwkoop

Kasanwirjo

Zerrouki

Stengs

Nadje

Lingr

Bullaude

Ivanusec

Osman

Walemark

Hadj Mossa

Gimenez

Ueda

Carranza

Priske

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Nu al van Priske af willen is toch wel wat voorbarig toch? Oké het is allemaal nog niet geweldig, maar na Slot kan toch eigenlijk niemand het meteen goed doen. Qua resultaten begint Priske niet heel veel anders dan Slot vorig jaar. 

Het gaat me niet om de resultaten. Gaat me vooral om het feit dat ie vanaf dag 1 maar wat doet, en het grootste probleem zijn die stories op instagram.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Het gaat me niet om de resultaten. Gaat me vooral om het feit dat ie vanaf dag 1 maar wat doet, en het grootste probleem zijn die stories op instagram.

Snap dat het als Feyenoorder zo voelt. Maar het kan toch niet echt zijn dat hij maar wat doet? Zal Te Kloese (en co) er dan zover naast zitten met zijn aanstelling? Kan natuurlijk best, maar de keuze lijkt weloverwogen genomen te zijn en heeft het tot op heden goed gedaan bij zijn vorige clubs. Wat niet wegneemt dat dit een complete mismatch kan zijn natuurlijk. Vind het alleen zo vroeg om hem nu al af te serveren. 

Kan me namelijk ook best voorstellen dat zo’n spelersgroep nog heel erg aan het tijdperk Slot hangt en dat het niet per sé makkelijker maakt voor Priske. Veranderingen vindt de mens meestal vervelend en voetballers zeker. Mede ook omdat er nu wat geruchten opduiken dat o.a. Geertruida en Timber niet echt blij met Priske zijn (bron; @Richarð.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Of dit is een Mexicaanse 'el Castor' natuurlijk. Zou ook nog kunnen. 

Wel de grootste/belangrijkste journalist volgens mij. Stuk betrouwbaarder dan de logistiek planner van de Pernisser haven die op z'n kloten kreeg vanwege neppe ziekmeldingen.

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Snap dat het als Feyenoorder zo voelt. Maar het kan toch niet echt zijn dat hij maar wat doet? Zal Te Kloese (en co) er dan zover naast zitten met zijn aanstelling? Kan natuurlijk best, maar de keuze lijkt weloverwogen genomen te zijn en heeft het tot op heden goed gedaan bij zijn vorige clubs. Wat niet wegneemt dat dit een complete mismatch kan zijn natuurlijk. Vind het alleen zo vroeg om hem nu al af te serveren. 

Kan me namelijk ook best voorstellen dat zo’n spelersgroep nog heel erg aan het tijdperk Slot hangt en dat het niet per sé makkelijker maakt voor Priske. Veranderingen vindt de mens meestal vervelend en voetballers zeker. Mede ook omdat er nu wat geruchten opduiken dat o.a. Geertruida en Timber niet echt blij met Priske zijn (bron; @Richarð.).

De geruchten van Richard moet je altijd dubbelchecken ;) Zou ze overigens groot gelijk geven dat ze niet blij zijn met Priske, en dat gevoel heb ik zelf ook. Denk echt dat er nauwelijks draagvlak is, omdat hij dus maar wat aanmoddert. Werkt leuk bij een club als Sparta Praag, zonder echte namen en zonder echte druk. Dit is gewoon te hoog en te serieus voor Priske. Ik heb geen half jaar nodig om dat te zien.

Is ook ontslagen in Belgie toch?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites