Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Package deal naar Al Hobbelduif incoming. 15 miljoen, heb je een Tunesische en Japanse international. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Bijlow eigenlijk geruisloos weer heel goed na zijn blessure, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Trauner doet weer even alsof hij tegenover Zeefuik staat. Zelfde vibe bij deze tegengoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Zojuist zei 007mark: Trauner doet weer even alsof hij tegenover Zeefuik staat. Zelfde vibe bij deze tegengoal. Die gaat geen basisspeler meer worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Ali x Ueda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Paar spelers liggen al met hun hoofd al op het strand, denk ik. En Feyenoord speelde eigenlijk ook maar met 10 spelers, aangezien Zerrouki op het veld stond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 5 uur geleden zei MetalMichael: Die gaat geen basisspeler meer worden. Beelen > Trauner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Goed teken ook. 3 jaar binnengekomen als een baas, en nu wordt/ is iemand beter dan hem. Goed teken. En een absolute held in het kampioensjaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Geen Roma komend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Nuri Sahin staat schijnbaar ook op de lijst voor een nieuwe trainer. Zie eigenlijk iemand anders maar ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Heb al hele zieke grappen voorbij zien komen over een Nuri op de Nederlandse velden. Ik hou zelf wel van die gitzwarte humor, maar ik laat hem even lopen. Zie het eigenlijk wel zitten om voor een jonge talentvolle trainer te gaan. Sowieso wel goed om een beetje out of the box te denken en niet altijd maar met het bord op schoot te scouten zoals we veel hebben gezien in de periode voor 2021. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Wat een verschrikkelijk knappe gozer die Sahin. Gelijk halen. Naast een gozer met een goede uitstraling langs dat lijntje gaan we ook weer meer dames in de Kuip zien. Het Pelle effect, altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Wat denk jij hiervan @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Zou het een goede vinden hoor: https://www.footballtransfers.com/en/transfer-news/uk-premier-league/2024/04/who-is-nuri-sahin-liverpool-real-madrid-borussia-dortmund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 9 minuten geleden zei Keeza: Zou het een goede vinden hoor: https://www.footballtransfers.com/en/transfer-news/uk-premier-league/2024/04/who-is-nuri-sahin-liverpool-real-madrid-borussia-dortmund Ik kan me voorstellen dat je Nuri Sahin als coach niet kent, maar als je de speler niet kent heb je toch ook aardig onder een steen geleefd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Hij heeft het bij Antalya toen goed gedaan als interim. Volgens mij ging die toen niet door omdat hij geen papieren had, maar dat weet ik niet zeker, misschien dat @Acquafresca dat weet. Verder is het de meest veelbelovende trainer van Turkije en ook echt wel een vakidioot. Gehaald naar Dortmund om daar misschien ooit ook wel trainer te worden. En als je dit doet als trainer, ben je sowieso een held: @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Is bij Dortmund ook gehaald, omdat Terzic tactisch niet de sterkste blijkt te zijn. Je haalt iig een grote meneer binnen. O.a. Haji Wright en Buksa zijn door zijn inzet naar Antalya gegaan. Met Wright binnen een jaar bijna 8 miljoen verdiend. Met zo een club verleden heb je wel de kennissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 5 uur geleden zei Oerlie: Ik kan me voorstellen dat je Nuri Sahin als coach niet kent, maar als je de speler niet kent heb je toch ook aardig onder een steen geleefd? Ik heb het ook over Sahin als coach wat dus een groot trainerstalent moet zijn, vooral op tactisch gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Ik gun het Nuri van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 2 minuten geleden zei Urbeto: Mooi gemaakt wel! Vanmiddag staan er net aan 11 man op t veld 😅 Hoop op een mooi afscheid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Trauner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Wel weer tekenend dat Ueda tegen zo’n tegenstander niets voor elkaar krijgt. Verder wel een mooi afscheidspotje voor Slot, Hancko en Geertruida zo. Kijk absoluut niet uit naar de leegloop die we deze zomer kunnen verwachten. Kloesoe zal weinig tijd hebben voor Hoek van Holland denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Seizoensreview, misschien leuk voor wat discussie. Heb bijna elke pot gezien, dus hier mijn beoordelingen: Keepers: Justin Bijlow: 8,5 Ik doe niet mee aan dat gezeik hier van o.a. al die mensen in de media die niks van keepen begrijpen. Bijlow heeft een geweldig seizoen gekeept en het is zeer onfortuinlijk dat hij weer een tijdje eruit lag. Hoop echt dat hij gewoon blijft, want hij is van uitzonderlijk niveau voor de Eredivisie. Timon Wellenreuther: 8 Alles gedaan, plus meer dan wat je van een reservekeeper verwacht. Hier en daar wat kleine onzekerheidjes en foutjes, maar niks wat echt punten heeft gekost. Laat af en toe wel eens een bal erin rollen die imo houdbaar is, maar een fantastische reservekeeper. Verdedigers: Bart Nieuwkoop: 6,5 Viel me aan het begin echt ontzettend tegen. Dacht zelfs dat hij minder dan Pedersen was, maar herpakte zich prima en speelde een geweldige wedstrijd thuis tegen Ajax. Ook een paar potten redelijk nuttig als rechtsbuiten geweest, al zie ik hem liever niet meer op die positie terug. Lutsharel Geertruida: 8,5 Begon wat onscherp aan het seizoen, wat slordigheidsfoutjes, weet niet meer precies in welke potten, maar heeft toch wel wat punten gekost. Herpakte zich daarna uitstekend, begon erop los te scoren, ontzettend belangrijk te zijn in de opbouw, maar zelfs ook in het aanvalsspel. Het zal me verbazen als Lutsha blijft, maar die gaan we echt ontzettend missen. Gernot Trauner: 8 Behoorlijk wat blessureleed gehad, maar als hij speelde was het gewoon vrijwel altijd prima. Leek in de opbouw een tijdje echt onvervangbaar te zijn, maar door óf de ontwikkeling van wat spelers óf het vernuft van Slot óf beide werd dit na een tijdje redelijk opgelost. Thomas Beelen: 7,5 Leek wat te vroeg gebracht te worden aan het begin, maar herstelde ook uitstekend en hield zich na een tijdje erg goed staande, smaakt zeker naar meer! David Hancko: 9,5 Voor mij echt dé man van het seizoen. Speelde elke wedstrijd dit seizoen volgens mij en ook vrijwel alle minuten. Nauwelijks op een foutje te betrappen. Vanuit de linksback positie ook aanvallend een enorm wapen. Het lijkt me dat hij bij een transfer vooral daar gebruikt zal gaan worden, maar ook centraal is hij enorm goed, zoveel zekerheid. Quilindschy Hartman: 7,5 Begon ook zwakjes aan het seizoen, had moeite om in de juiste posities te komen. Toen die zijn topvorm begon te bereiken raakte die geblesseerd. Hopelijk komt hij op volle kracht weer terug. Marcos Lopez: 4,5 Een van de zwakste schakels dit seizoen. Veroorzaakt bijna altijd chaos en paniek als hij speelt. Niet voor niks dat Slot hem na een tijdje gewoon niet meer opstelde, is gewoon echt niet goed genoeg. Mag imo vertrekken. Middenvelders: Mats Wieffer: 9 Zoals velen een matig begin van het seizoen, maar werd steeds beter en beter. Na een tijdje echt onmisbaar en het verschil met of zonder Wieffer in het veldspel is echt dag en nacht. In mijn ogen echt verrassend hoe extreem hij zich in 2 seizoenen tijd ontwikkeld heeft. Ramiz Zerrouki: 4 Van alle spelers die relatief veel tot veel minuten hebben gekregen, vond ik Zerrouki met afstand de zwakste. Het is mij een compleet raadsel waarom ze zo lang achter hem aan zaten en zo ontzettend veel geld voor hem betaald hebben. Is ontzettend traag, onavontuurlijk, maar toch ook onzuiver in zijn passing en lijkt continu verloren op het veld te staan. Lijkt me niet dat hij weg gaat, maar ik heb weinig reden om te geloven dat hij beter gaat voetballen volgend seizoen, helemaal zonder Slot die toch de meeste spelers uitstekend weet te ontwikkelen. Quinten Timber: 8,5 De verrassing van het seizoen. Talent zat er altijd al in, maar was heel erg zoekende vorig jaar, met een paar hele grote fouten in grote wedstrijden. Dit seizoen echt heel indrukwekkend. Heeft hele unieke kwaliteiten qua fysiek en dribbelvermogen, begint steeds beter te passen en begint zelfs geplaatst te schieten. Iets wat hij vorig jaar echt geen enkele keer deed. Denk dat Timber nog wel stappen kan zetten en ik denk dat hij nog wel een jaartje blijft ook. Thomas van den Belt: 4,5 Mist echt de kwaliteiten, doet wel zijn best, maar het gaat gewoon allemaal een paar tempo's te hoog voor hem. Zal waarschijnlijk volgend jaar uitgeleend gaan worden, denk niet dat hij het ooit gaat redden bij Feyenoord. Antoni Milambo: 7 Niet heel veel gespeeld, maar laat echt hele leuke dingen zien. Hopelijk volgend jaar de eerste middenvelder die van de bank komt. Calvin Stengs: 7 Wilde eigenlijk Stengs een lager cijfer geven, maar zijn statistieken zijn daar te goed voor. Goed tegen de kleintjes, vrij anoniem in de belangrijke wedstrijden. Mist echt een aantal kwaliteiten die je imo nodig hebt als je stappen wil zetten op die positie, maar heeft wel veel meer rendement dit seizoen dan de afgelopen jaren. Op rechtsbuiten vind ik hem overigens echt alles te kort komen. Ondrej Lingr: 6,5 Onze versie van Chuba Akpom. Geen goede voetballer, maar scoort zo makkelijk. O.a. in de beker belangrijk geweest met zijn goal. Als hij weg wil, lekker laten gaan. Aanvallers: Yankuba Minteh: 7,5 De meest polariserende voetballer in de selectie. Wisselt compleet idiote rare dingen af met geniale acties. Kan absoluut goed voetballen en dat maakt het des te frustrerend om naar te kijken. Was tegen Go Ahead thuis echt bizar goed, tegen Ajax trouwens ook. Zonder die rare acties had ik een 8 gegeven denk ik. Alireza Jahanbakhsh: 5 Uiteraard een hele lieve en leuke jongen en naast het veld ongetwijfeld belangrijk, maar op het veld gewoon niks laten zien dit seizoen. Igor Paixao: 7,5 Soms echt wedstrijden lang frustrerend onzichtbaar, maar echt een aantal hele belangrijke en knappe goals gescoord, o.a. in de bekerfinale. Luka Ivanusec: 6,5 Je ziet aan alles dat hij goed kan voetballen, maar het kwam er dit seizoen nog té weinig uit, voor de aanschafprijs. Slot zal hem niet voor niks op de bank gezet hebben. Leo Sauer: 8 Ja ik ga Sauer zeker een 8 geven. Hele beperkte kansen gehad, maar elke keer als hij invalt gebeurt er van alles en nog wat. Ontzettend belangrijke goal tegen Sparta o.a. ook. Onmiskenbaar veel talent. Santiago Gimenez: 8 Eerste seizoenshelft een 10, tweede seizoenshelft een 6. Jammer dat het zo in elkaar kakte, maar ergens ook wel begrijpelijk. Blijft nog maar gewoon een seizoentje, heeft nog genoeg te leren bij Feyenoord. Plus dan is mijn klassieker shirtje niet gelijk zo gedateerd Ayase Ueda: 5,5 Maakt nog weinig indruk op me. Begint de laatste wedstrijden wel iets meer leuke dingen te doen, maar is dit echt de spits waar je de komende jaren mee door wil gaan? Dat weet ik nog niet, ben nog niet overtuigd. Harde voeten, weinig gevoel voor timing en een beetje langzaam aan de bal. Arend Martijn: Arne Slot: 9 Geweldig gedaan dit seizoen. Niet perfect, iets te lang aan Nieuwkoop als rechtsbuiten vastgehouden, de inkopen toch niet geweldig weten in te passen en het aanvalsspel was iets te voorspelbaar, maar dan ben ik echt aan het mierenneuken. Geweldige potten gespeeld in de CL, gewoon goed gepresteerd in de Eredivisie, die weliswaar wat zwakker was dan de voorgaande jaren, maar wel nog de beker gewonnen. Gaat uiteraard slagen bij Liverpool, want Arne is op alle fronten beter dan iemand dan Ten Hag. Feyenoord in zijn geheel: 8,5 Al met al jammer dat je niet echt voor de titel hebt meegedaan, mede door een sterk PSV en jammer dat je het tegen de Romeinse ploegen wederom laat liggen, maar we hebben echt lekker voetbal gezien en veel potten met relatief gemak gewonnen. Het halfje erbij is omdat je ontzettend veel waarde op het veld hebt nu en dat de toekomst van de club er zeer rooskleurig uit ziet, zelfs zonder Arne. Nu hopen dat we een goede trainer krijgen en dat Don Kloesoe ook een ploeg op het veld kan zetten die het volgend jaar tegen PSV op kan nemen voor de titel. Dat zou qua financiën toch mogelijk moeten zijn zou je zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten