bas huijsmans Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 14 minuten geleden zei Kyrill: Als uberhaupt fit al is. Bijlow gaat het EK gewoon halen als hij geen terugval heeft. Hij is 'maar' 8 weekjes geblesseerd. tuurlijk is keepen in de PL moeilijker, maar als je daar keept betekent het niet direct dat je beter bent dan een andere keeper. Bijlow, Verbrugge en Flekken gaan gewoon mee en dan kan koeman bepalen wie er gaat keepen. Dan is het hopen voor Feyenoord dat die voor Bijlow kiest en dat ze er dan meer geld aan kunnen verdienen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Bijlow gaat het EK gewoon halen als hij geen terugval heeft. Hij is 'maar' 8 weekjes geblesseerd. tuurlijk is keepen in de PL moeilijker, maar als je daar keept betekent het niet direct dat je beter bent dan een andere keeper. Bijlow, Verbrugge en Flekken gaan gewoon mee en dan kan koeman bepalen wie er gaat keepen. Dan is het hopen voor Feyenoord dat die voor Bijlow kiest en dat ze er dan meer geld aan kunnen verdienen True that Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Het lijkt me dat we het verkopen van Bijlow gewoon uit ons hoofd moeten zetten. Ik kan me niet voorstellen dat er een club serieus geld op tafel gaat leggen voor een keeper die 30% van het seizoen mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari 17 uur geleden zei 007mark: Denk dat je wel Bijlow er weer in moet zetten. Te meer omdat je dan kan hopen dat hij als international het EK speelt, en je er nog 20 miljoen voor kan vangen. 20 miljoen? Persoonlijk denk ik wat wat PJ ook zegt er helemaal geen clubs (die interessant voor hem zijn) interesse hebben/hem willen halen als eerste keeper. Daarbij kan ik me al helemaal niet voorstellen dat als een club het overweegt ze 20 miljoen betalen voor een keeper waar ze qua fitheid niet op aan (lijken te) kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari 4 uur geleden zei timpy00: 20 miljoen? Persoonlijk denk ik wat wat PJ ook zegt er helemaal geen clubs (die interessant voor hem zijn) interesse hebben/hem willen halen als eerste keeper. Daarbij kan ik me al helemaal niet voorstellen dat als een club het overweegt ze 20 miljoen betalen voor een keeper waar ze qua fitheid niet op aan (lijken te) kunnen. Het woord 'hopen' in mijn post geldt ook voor de bijzin waarin ik die 20 miljoen noem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Ik hoop ook dat een club 150 miljoen neerlegt voor Zerrouki. Maar tenzij Al-Nassr langskomt is dat onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Op 29-3-2023 om 11:43 zei MetalMichael: De officiële mededeling is er nu: Van der Belt van Zwolle naar Feyenoord. Gelimiteerde som, was dacht ik 800.000. Op 29-3-2023 om 13:16 zei PJHoutman: Ayoub en Antonucci denk ik. Grote successen wat dat betreft Conclusie: niemand meer vastleggen in maart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Onder 19 heeft weinig te vertellen tegen Bayern in de Youth League, 3-0 bij de rust. Niet onverwacht ook, want alle spelers die ook maar enigszins bij het eerste betrokken zijn, doen niet mee. Zechiël, Milambo, Read, Slory en Sauer er om verschillende redenen niet bij. Volgend jaar wel interessant bij de oudste jeugd, want o18 wordt opgeheven en er komt een o19 competitie. Betekent dat er van 2 elftallen (huidige o17 en o18) één elftal gemaakt moet gaan worden. Heb overigens begrepen dat Van Persie de o21 gaat doen als die promoveren naar de 2e divisie, anders gaat hij met o19 de competitie en de UYL doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 7 minuten geleden zei MetalMichael: de o21 gaat doen als die promoveren naar de 2e divisie Die moeten dan toch kampioen worden van de voorjaarreeks, dan in een onderling duel afrekenen met Twente/Heracles en dan nog afwachten hoe laag Jong Sparta (het laagst geklasseerde Jong team nu) eindigt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari (bewerkt) 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Die moeten dan toch kampioen worden van de voorjaarreeks, dan in een onderling duel afrekenen met Twente/Heracles en dan nog afwachten hoe laag Jong Sparta (het laagst geklasseerde Jong team nu) eindigt? Ja. Jong Sparta moet dan rechterrijtje eindigen (10e of lager). Spoiler Promotie vanuit de competitie Onder 21 divisie 1 naar de 2 e divisie Er kan sprake zijn van promotie van de competitie Onder 21 divisie 1 naar de 2e divisie. Hierbij geldt het navolgende: • indien het laagst geklasseerde beloftenteam in de 2e divisie niet is geëindigd op de posities 10 t/m 18 dan is er geen promotie vanuit de competitie Onder 21 divisie 1 naar de 2e divisie; • indien het laagst geklasseerde beloftenteam in de 2e divisie is geëindigd op de posities 10 t/m 16 en in de competitie Onder 21 divisie 1 is een team algeheel kampioen geworden waarvan de betaaldvoetbalorganisatie tijdig een garantieverklaring heeft afgegeven, dan volgt met inachtneming van artikel 17 lid 4 sub c van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal een beslissingswedstrijdenreeks (uit en thuis, waarbij het beloftenteam uitkomend in de 2 e divisie het thuisrecht heeft in de 2e wedstrijd). De winnaar hiervan moet deelnemen aan de 2e divisie in het seizoen 2024/’25 (de verliezer moet deelnemen aan de competitie Onder 21 divisie 1 in het seizoen 2024/’25); • indien het laagst geklasseerde beloftenteam in de 2e divisie is geëindigd op de posities 17 of 18, dan degradeert dit beloftenteam rechtstreeks naar de competitie Onder 21 divisie 1 indien in de competitie Onder 21 divisie 1 een team algeheel kampioen is geworden waarvan de betaaldvoetbalorganisatie tijdig een garantieverklaring heeft afgegeven. Dit laatstgenoemde team promoveert in dat geval rechtstreeks naar de 2 e divisie. Ingeval de betaaldvoetbalorganisatie van de algeheel kampioen geen garantieverklaring heeft seizoen 2023/’24 | 1 augustus 2023 worden. P. 6 afgegeven, dan promoveert de runner-up rechtstreeks naar de 2e divisie als de betreffende betaaldvoetbalorganisatie tijdig een garantieverklaring heeft afgegeven. Jong Sparta nu 10e, Jong Almere City () 7e. 28 februari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Zal je wel zien dat die net 9e worden haha En instromen in de Derde Divisie kan eigenlijk niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Op 27-2-2024 om 21:14 zei PJHoutman: Conclusie: niemand meer vastleggen in maart. Dus je hoop dat ze vandaag nog Babadi bekend maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Halve finale vanavond! FC Groningen zal het helemaal dicht gooien achterin, heeft Lukkien al aangegeven. Hebben we dit seizoen al een aantal keer lastig mee gehad, ploegen die dat probeerden. Hopelijk kunnen we het deze keer wel snel beslissen en wat krachten sparen richting zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Het zal grotendeels afhangen van de 'staging' van Feyenoord vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wat een begin . Sfeer is kut en we spelen in zaterdag derdeklasser tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Middenveld niet onder controle, dus ook niet verrassend dat de goal zo ontstaat. Stengs maar matig vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Beschamende vertoning met een meer dan verdiende tussenstand. Zullen de heren inmiddels wakker zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Flikker die Stengs echt zo gauw mogelijk van t veld. Waardeloze voetballer als die niet in vorm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Met Stengs en Ueda speel je de facto met 9 man en dan wordt het lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ze moeten meer inzet tonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wat minder slordig balverlies zou helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 12 minuten geleden zei MetalMichael: Met Stengs en Ueda speel je de facto met 9 man en dan wordt het lastig. Je vergeet Lopez nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari En wellicht een doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten