aron24 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Oh Santi toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Santi gaat ook iets teveel in zichzelf geloven Vond het eerst een heel makkelijke pingel, maar wel duidelijk dat hij geen enkel moment met de bal bezig is en wel Santi neer trekt. Rood is dan puur door de spelregels, omdat hij laatste man is, maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Wat een idiote beslissing om een panenka te proberen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 2 minuten geleden zei joostmakaay: Polletje compenseert even voor vorige week Door een terechte rode kaart te geven? Hoop dat Slot Santi wel ff duidelijk maakt dat deze fratsen bij 5-0 misschien leuk zijn, maar niet bij 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Die goal moet nu wel gaan vallen toch? Wat een redding ook op dat ‘schot’ van dichtbij van Hartman (mooie aanval) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Je gunt het de keeper van RKC niet, maar denk dat nu de ban wel eens gebroken kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Dit duurde echt veel te lang. Maar fijn dat de bal in het netje ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) 25 minuten geleden zei MetalMichael: Je gunt het de keeper van RKC niet, maar denk dat nu de ban wel eens gebroken kan zijn. Nou, dat valt toch vies tegen. Jezus, Nieuwkoop.... Wat een oerdomme kaart weer. 4 november 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 We hebben wat pech dat die keepert alles pakt, maar ik vind Sauer echt lekker invallen weer zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Gelukkig wel winst, maar je mist hier toch ook de kans om aan hoger doelsaldo te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Op 30-10-2023 om 12:17 zei Urbeto: Dat Higler het verkeerd ziet vind ik nog tot daar aan toe. Hij denkt namelijk dat Propper de bal speelt en geeft een corner. Wat ik echter véél schrijnender vind is dat de VAR die het wél goed kan zien hier niets mee doet. Het lijkt inmiddels welhaast een jaarlijkse traditie te worden om extreem dubieuze beslissingen tegen je te krijgen in Enschede. Niks aan de hand hoor die situatie, ik snap de ophef niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Beetje een opportunitische post dit, maar dat is voetbal ook soms. Wereld ziet er na goedmaken van de achterstand en puntverlies van AZ/Twente ineens stuk beter uit dan gister in 30e minuut. Virtueel 2e (AZ staat achter in duel wat uitgespeeld moet worden), en hopelijk volgende week gaatje pakken tegen AZ. Op naar Lazio! Hopelijk weer eens wat rendement vanaf de flanken, want is weer een probleem dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 15 minuten geleden zei 007mark: Beetje een opportunitische post dit, maar dat is voetbal ook soms. Wereld ziet er na goedmaken van de achterstand en puntverlies van AZ/Twente ineens stuk beter uit dan gister in 30e minuut. Virtueel 2e (AZ staat achter in duel wat uitgespeeld moet worden), en hopelijk volgende week gaatje pakken tegen AZ. Op naar Lazio! Hopelijk weer eens wat rendement vanaf de flanken, want is weer een probleem dit seizoen. Feyenoord en AZ mooi gelijkspelen aankomend weekend, wij (Twente) winnen van NEC en pakken met alle liefde die 2e plaats wel hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei 007mark: Beetje een opportunitische post dit, maar dat is voetbal ook soms. Wereld ziet er na goedmaken van de achterstand en puntverlies van AZ/Twente ineens stuk beter uit dan gister in 30e minuut. Virtueel 2e (AZ staat achter in duel wat uitgespeeld moet worden), en hopelijk volgende week gaatje pakken tegen AZ. Op naar Lazio! Hopelijk weer eens wat rendement vanaf de flanken, want is weer een probleem dit seizoen. Ik zou mij als Feyenoord zijnde echt geen zorgen maken over AZ/Twente, die gaan lekker strijden om plek 3 op gepaste afstand. 5 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 4 uur geleden zei RanDMC: Niks aan de hand hoor die situatie, ik snap de ophef niet. Zeg dat je stekeblind bent, zonder te zeggen dat je stekeblind bent. Chapeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 55 minuten geleden zei Urbeto: Zeg dat je stekeblind bent, zonder te zeggen dat je stekeblind bent. Chapeau. Net zo blind als de VAR die er ook niks in zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 2 minuten geleden zei RanDMC: Net zo blind als de VAR die er ook niks in zag. Je weet wie er VAR was he? Weet niet of dat zo'n goede aanbeveling voor je is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Je weet wie er VAR was he? Weet niet of dat zo'n goede aanbeveling voor je is. Makkelie toch? Die heeft er prima oog voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 2 uur geleden zei RanDMC: Makkelie toch? Die heeft er prima oog voor. Van Boekel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 4 uur geleden zei RanDMC: Net zo blind als de VAR die er ook niks in zag. Laten we in dat geval even erbij pakken hoe de KNVB dit incident bekeken heeft. Het is overigens jammer dat het zo door de wandelgangen naar buiten moet komen. Transparantie in dit soort situaties zou de KNVB sieren. Citaat ''Daar ben je wel even mee bezig'', vertelt Slot voorafgaand de wedstrijd tegen RKC Waalwijk in gesprek met ESPN. ''In eerste instantie ga je kijken naar wat er beter kan. Als je dinsdag ook nog de terugkoppeling krijgt dat het een strafschop had moeten zijn, dan blijft het er nog iets meer inzitten. Temeer omdat het dan de tweede gele kaart was geweest en dus rood, met nog 25 minuten te spelen. Dus één omdat je vindt dat je de spelers met de neus op de feiten moet drukken. Twee, omdat je terugkoppeling krijgt dat het een strafschop had moeten zijn.'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 8 uur geleden zei Urbeto: Laten we in dat geval even erbij pakken hoe de KNVB dit incident bekeken heeft. Het is overigens jammer dat het zo door de wandelgangen naar buiten moet komen. Transparantie in dit soort situaties zou de KNVB sieren. Misschien weet je het niet, maar rendier is twente supporter. Dat zou verklaren waarom hij er niets in ziet. Tis natuurlijk een penalty, ongeacht of de bal nog in de buurt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 20 uur geleden zei RanDMC: Niks aan de hand hoor die situatie, ik snap de ophef niet. Het is in principe wel te vergelijken met de penalty die PSV krijgt dit weekend. Til schiet naast maar wordt wel neer getrapt. Je kan het schot proberen te blokken met een sliding, maar als je daarmee de speler raakt is het gewoon een overtreding. Dat is het risico van de sliding. Verder is de sliding van Propper natuurlijk geen rood en krijgt Hoogma rood door de manier waarop die Til raakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zal de overdreven manier waarop Gimenez viel nog invloed hebben gehad? Die was namelijk overduidelijk op zoek naar een penalty. Voor ik boze Feyenoorders over me heen krijg: ja, het was een penalty. Ik kan me alleen ergens ook wel voorstellen dat je, als je het snel moet beoordelen, denkt dat er niets aan de hand is als je iemand naar de grond ziet gaat op een manier die duidelijk niet (alleen) door contact wordt veroorzaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 minuten geleden zei Arles: Zal de overdreven manier waarop Gimenez viel nog invloed hebben gehad? Die was namelijk overduidelijk op zoek naar een penalty. Voor ik boze Feyenoorders over me heen krijg: ja, het was een penalty. Ik kan me alleen ergens ook wel voorstellen dat je, als je het snel moet beoordelen, denkt dat er niets aan de hand is als je iemand naar de grond ziet gaat op een manier die duidelijk niet (alleen) door contact wordt veroorzaakt. Snap je gedachtegang hoor en denk ook wel dat een scheids daardoor beïnvloedt wordt. Maar juist daar is de VAR er voor lijkt mij. Die moet de sliding/overtreding beoordelen en niet kijken naar eventueel toneelspel er na zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Misschien weet je het niet, maar rendier is twente supporter. Dat zou verklaren waarom hij er niets in ziet. Tis natuurlijk een penalty, ongeacht of de bal nog in de buurt is. Bij de herhaling in de samenvatting hieronder vind ik de manier van inkomen onbesuisd (benen aan beide kanten van Gimenez' benen geplaatst) maar ik heb het gevoel dat hij hem niet raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten