Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Socrates:

Tis nog een wonder dat al die treinen van de NS nog heel zijn dan.

Daar wordt men nooit vastgehouden.

Het lukt Feyenoord blijkbaar niet om de herrieschoppers buiten te houden. Ik zou zeggen dat ze er dan beter mee kunnen leren omgaan. Want hoe ze het nu doen, is het helemaal niks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UItstraf is gewoon terecht al vind ik het jammer want was graag weer meegegaan. Vak sluiten is begrijpelijk maar waarom dan noordzijde ipv vak Z waar de zooi vandaan komt? Tegen Besiktas in 2014 werd er ook shit gegooid uit E en F en die moesten tegen Zorya juist dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-11-2022 om 13:36 zei RicardoKaka8:

Ja. Vind ik wel. Buiten dat er wat sanitaire voorzieningen zijn gesloopt is er niks gebeurd. En als (ik wil hier niet de schuld bij hun leggen, voordat iemand dat gaat insinueren) Graz zich aan de afspraken had gehouden en niet de fans weer onnodig lang vast hadden gehouden in het stadion, was er niks gebeurd. 

Dat je dit probeert goed te praten..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Zeven mensen zijn aangehouden na het vernederen en mishandelen van een 21-jarige Feyenoord-liefhebber, afgelopen zomer tijdens het oefenduel van de Rotterdammers met Olympique Lyon. Het slachtoffer, dat de wedstrijd bijwoonde met zijn 16-jarige broer, werd onder meer uitgescholden en geslagen.

Dat meldt de politie. De zeven Feyenoord-fans verpestten de wedstrijdbeleving van de twee Groningers. Het broertje had na lang sparen twee kaartjes voor de wedstrijd tegen Lyon op 24 juli kunnen kopen. De twee zijn al jaren supporter van de club, maar hebben zelden de kans om naar De Kuip te gaan. Door omstandigheden had de 21-jarige jongen echter alleen een sportbroek met FC Groningen-logo bij zich.

Ongeveer een halfuur na het begin van de wedstrijd kwam een zevental Feyenoord-supporters op de 21-jarige jongen af. Ze sloegen hem, scholden hem uit en duwden hem hard, waardoor hij tussen de stoeltjes van de tribune viel. Eén van verdachten trok daarbij de gewraakte sportbroek bij de man uit en nam die mee. Het 16-jarige broertje voelde zich ondertussen enorm geïntimideerd, zo schrijft de politie.

Na afloop, bij het verlaten van het stadion, was de vernedering nog niet ten einde en werd de 21-jarige weer uitgescholden en geduwd. De man deed aangifte, waarna een onderzoek werd gestart. De identiteit van de zeven verdachten, tussen de 22 en 39 jaar, kon worden achterhaald. Zij zijn allemaal aangehouden en gehoord. Als het onderzoek is afgerond bepaalt de officier van justitie wie zich voor de rechter zal moeten verantwoorden.

Haha was dit echt een dingetje afgelopen zomer? Wat een triest leven hebben deze gasten dan zeg. Als die nou een Ajax broekie aan had kon ik het me nog enigszins voorstellen al zou je het nooit met geweld moeten gaan oplossen. 

En dan ben je verdomme 39 :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-11-2022 om 13:36 zei RicardoKaka8:

Ja. Vind ik wel. Buiten dat er wat sanitaire voorzieningen zijn gesloopt is er niks gebeurd. En als (ik wil hier niet de schuld bij hun leggen, voordat iemand dat gaat insinueren) Graz zich aan de afspraken had gehouden en niet de fans weer onnodig lang vast hadden gehouden in het stadion, was er niks gebeurd. 

:5

Dit is toch recht praten wat krom is? 

"Ja, als die politieagent me niet vastgepakt had, had ik hem geen stoot op de neus hoeven geven". Ik zie de rechter al fronsen.

Je snapt dat juist zo'n gedachtegang precies de gedachten zijn van die hersenloze supporters die dit doen he? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

:5

Dit is toch recht praten wat krom is? 

"Ja, als die politieagent me niet vastgepakt had, had ik hem geen stoot op de neus hoeven geven". Ik zie de rechter al fronsen.

Je snapt dat juist zo'n gedachtegang precies de gedachten zijn van die hersenloze supporters die dit doen he? 

Ja, ik snap heel goed dat 't verkeerd overkomt, en wanneer je "gehoor" geeft eraan je eigenlijk de slechte mensen beloond. Heb zelf in Marseille urenlang vast gezeten zonder maar een enkele agressieve intentie te hebben, dus gelukkig hoor ik daar zelf niet onder. Bekeek het gewoon vanuit hun perspectief.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei lennard95:

Maat die regels van de mls zijn mega complex, de kans dat je iets verkeerd doet is heel groot

Mijn werk is soms ook complex, maar dat betekend niet dat ik me niet aan de regels hoef te houden. Heb dat hele stuk niet gelezen en het kan me in tegenstelling tot Cimbomcu ook niet zoveel schelen wat hij in Amerika heeft uitgevreten, maar het is natuurlijk een beetje een drogreden om iets goed praten omdat de regels complex zijn.

Zal je trouwens even taggen @cimbomcu voordat @Bogatyr weer over mijn ballen begint😘

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Beppu:

Mijn werk is soms ook complex, maar dat betekend niet dat ik me niet aan de regels hoef te houden. Heb dat hele stuk niet gelezen en het kan me in tegenstelling tot Cimbomcu ook niet zoveel schelen wat hij in Amerika heeft uitgevreten, maar het is natuurlijk een beetje een drogreden om iets goed praten omdat de regels complex zijn.

Zal je trouwens even taggen @cimbomcu voordat @Bogatyr weer over mijn ballen begint😘

Laten we dat eenmalig houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-12-2022 om 17:55 zei Beppu:

Zal er niet nog ergens een terugkoopclausule onderin een bureaulade liggen voor Amrabat? Wat een speler.

Zit net te kijken, maar speelde in het seizoen voorafgaan aan dat hij weg ging naar Club Brugge ook gewoon 21 wedstrijden. Niet eens heel weinig. Weet ook niet helemaal meer waarom hij precies weg is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites