Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

De la Torre vandaag trouwens voor 2 miljoen naar Celta de Vigo. Dus zo heel gek is dat bedrag niet. Quagliata was samen met De la Torre en Fadiga een van de weinige sterkhouders bij Heracles afgelopen seizoen. En laatstgenoemde heeft inmiddels ook een mooie transfer gemaakt naar de Ligue 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en Fadiga leverde ook maar 375k op. Quaqliata is daar echt geen veelvoud van waard. Ik vind De la Torre ook geen 2 miljoen waard qua spel, maar die levert dat deels ook op doordat hij inmiddels vast international van de VS is; dat ligt gewoon lekker in de markt. 

Ik heb te weinig van Quagliata gezien om echt een inhoudelijk oordeel te vellen, maar ik vind het wel een hoog bedrag voor een degradant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie van Dessers? Als je Slot ziet gaat dat gewoon gebeuren.

Ik vind het wel dubieus dat hij eerst zelf af leek te zien van Feyenoord, toen erachter kwam dat er geen concrete interesse is van aansprekende clubs en nu is Feyenoord die meer geld hebben om aan zijn salariseisen te voldoen ineens weer een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Als Dessers bereid is als tweede spits te komen voor een ton of drie is hij welkom. Anders lekker wat anders gaan doen. 

Lijkt mij ook nog een hele kluif voor hem om een Danilo in vorm uit de basis te houden ja. Tenzij Feyenoord geen vleugels weet te halen en Slot 4-4-2 gaat spelen of Danilo op de vleugels zet ;c

Dilrosun is hopen dat die het weer op de rit kan krijgen. In potentie wel een lekkere winger voor de Eredivisie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel lekker wedstrijdje gespeeld tegen Salzburg zeker omdat zij gewoon met hun A-ploeg kwamen opdraven de hele wedstrijd. Verder is Dilrosun wel een welkome versterking want op de vleugels zijn we gewoon vrij beperkt.

Dessers hoeft van mij niet te komen overigens, gepasseerd station en hij wilt denk ik alleen maar als er blijkt dat er echt geen andere club voor hem komt. Denk dat hij met Feyenoord gewoon een back-up bij zich houdt maar als er een club komt die 2 miljoen salaris betaald is die meteen weg. Ben ook bang voor een one season wonder dus nee laat hem maar links liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals denk niet dat hij gehaald is als dé vervanger voor Sinisterra. Hij is een multifunctionele speler en in zijn interview geeft hij aan dat Slot vooral een 10/rechtsbuiten in hem ziet. Gnonto moet waarschijnlijk de vervanger worden van Sinisterra en ik hoop met de berichtgeving van gisteren dat Feyenoord daar nu ook echt in gaat doorpakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die man heeft gewoon een gebrek aan ambitie joh. Durft niet eens voor z'n plek te vechten in Rotterdam terwijl die op beiden flanken kans maakt, niet dat ik er rouwig om ben dat die niet komt hoor haha.

Eindelijk komen er weer wat geruchten omhoog borrelen zoals die Mavienko en Hancko. Hancko ken ik alleen van FM en daar was het een zeer bruikbare speler ;c Nu is het wachten tot PSV één van deze transfers kaapt. Zag dat Gini trouwens niet mee was met PSG op trainingskamp, die zal nu ook wel z'n spullen gaan pakken toch? Denk niet dat die terugkomt naar ons overigens, daarvoor verdient die veels te veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-in-de-markt-voor-adil-aouchiche

Hele interessante naam eerlijk gezegd. Ooit zelf in FM naar Feyenoord gehaald (;c), maar was dus ook al een keer hier aan een post begonnen met interessante spelers van degradanten. Hij was de eerste die ik tegenkwam, omdat hij te boek staat als erg groot talent. Kreeg vervolgens tijdnood, dus post nooit afgemaakt haha. 

Anyway, zie hem graag komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aouchiche zou een hele mooie zijn hoor. Pareltje, ook al 70 wedstrijden Ligue 1 in de benen op zijn 19e, dat is toch niet mis. Als je dan ook wat beelden van hem ziet en statistieken erbij pakt krijg je wel het idee dat hij iets kan met de bal aan de voet ;c Hoop dat de linksback zsm binnenkomt of in ieder geval een speler die hier uit de voeten kan want ik wil niet nog een wedstrijd naar Hendrix kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige wat ik kwijt wil over de wedstrijd van zaterdag is dat Dilrosun leuke dingen heeft laten zien. Ook wel een signaal naar Jahanbaksh dat hij maar 30 minuten mocht mee doen of niet?

Verder gaat er nu in de Poolse media dat Szymanski zo goed als rond is en nog deze week gekeurd zou  moeten worden. Betere versie van Til imo met veeeel meer voetballend vermogen. Zou toch wel tof zijn als we die in ieder geval een jaartje naar hier kunnen halen en dus met optie tot koop. Als Kokcu en Senesi dit jaar niet gaan zullen ze volgend jaar gaan waardoor we dus weer genoeg in het laadje zullen krijgen. Zelfde geldt voor Geertruida. Als het dus niet lukt om dit jaar een 10 te kopen dan maar volgend jaar en deze Szymanski op huurbasis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnt dat Castellanos nog steeds op het lijstje staat bij Feyenoord. Heb vannacht die goal ook weer gezien van m, wat een droom van een spits zou dit zijn zeg. Ik weet het, het is waarschijnlijk totaal onrealistisch maar jezus anus wat een spits zou dit zijn. :< Dan maar keertje grof geld betalen, doe het lekker in 3 termijnen want met hem haal je de EL finale. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor de dubbelpost maar we zijn dus zeer concreet voor Santiago Gimenez, een 21-jarige Mexicaanse spits van Cruz Azul. Heeft op zijn 21e ook al vier interlands voor Mexico gespeeld en zou de fysiek sterke spits moeten zijn waar FTM en 1908 over spraken. Ik heb wat beelden gezien en wat Mexicaans commentaar over hem gelezen en ben wel benieuwd naar hem. Komt hoogstwaarschijnlijk ook uit het netwerk van Ten Kloese natuurlijk en vind de Zuid-Amerikaanse tour sowieso wel interessant. Hoop dat die deze week nog kan aansluiten samen met die Pool en dan zsm die Hancko binnen halen. Komst van Gimenez wordt trouwens los gezien van Gnonto. Zag trouwens dat Datro Fofana ook wordt genoemd in de wandelgangen mocht Gnonto niet kunnen komen. Wel leuk die Fofana heeft bij mij de Eredivisie in FM helemaal kort en klein geschoten en is ook echt een groot talent. Kunnen nog wel eens leuke weken worden met eventueel die Fransoos en Timber nog. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites