ReneLeBlanc Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 1 uur geleden zei Arezo: Toch ook maar even een Feyenoord opsomming, omdat er ook een Ajax en een PSV opsomming is. Keepers Bijlow Als hij fit is is hij een super keeper, dit wel alleen al jaren niet lukken. Het moet nu echt een keer een seizoen. Mijn mening is dat wanneer het weer een seizoen vol blessures wordt Feyenoord om zich heen moet gaan kijken. Marciano Moet beter. Tis echt een 6je als reservekeeper en dan uit ik me op mijn positiefst Jansen Behlahsen (de keeperstrainert) ziet het zitten in hem. Wordt in November 21 en zijn contract loopt einde seizoen af. Wat ik van hem gezien heb is niet best. Verdediging Geertruida Prima rechtsback. Benieuwd wat er met Senesi gaat gebeuren want kan me ook voorstellen dat Slot hem wanneer Senesi vertrekt als Lcv gaat gebruiken. Zit redelijk dicht tegen Oranje aan i.m.o. Pedersen Begon goed, daarna op de bank beland. Is wat interesse uit Engeland voor hem. Heeft eigenlijk alles, mist alleen overzicht in de laatste fase van het spel. Hall Geruchten dat hij verhuurd gaat worden, zou ik een goede optie vinden. Trauner Super eerste seizoen, benieuwd of hij dit kan doortrekken. Is gewoon een zekerheidje achterin Senesi Heeft nog een contract voor 1 seizoen + een optie vanuit de club. Moet echt gaan knallen dit seizoen. Vormt een complementair duo met Trauner. Is natuurlijk ook nog een kans dat hij vertrekt, is veel belangstelling voor. Benita en Valk zijn mee op trainingskamp, zij krijgen de kans zich daar te bewijzen. Vind met name Valk helemaal niets. Een lange bonenstaak. Benita ben ik benieuwd naar, heeft beetje pech dat zijn positie goed bezet is. Dit zijn alle verdedigers, Er moeten er nog 3 bij. 1 centrale, 2 linksbacks en eigenlijk ga je dan alsnog maar met 7 volwaardige eredivisiespelers het seizoen in. Werk aan de winkel. Maatsen heeft afgezegd. Had een mooie vervanger voor Malacia geweest. Middenveld Aursnes Heerlijke aankoop gebleken, mogen er wat mij betreft nog een paar van komen. Aursnesjes. Is gehaald voor een ton of 5. Meteen goed. Nog een een seizoen presteren en dan hopelijk voor het minimaal 20 voudige verkopen. Slot heeft gisteren in een interview aangegeven dat dit de intentie is bij Feyenoord. Hendrix Niet goed genoeg. Wil er eigenlijk weinig meer over kwijt. Kan het niveau gewoon niet aan. Wieffer Heel benieuwd naar. Qua transfersom is dit een Aursnesje. Heeft geduchte concurrentie op zijn positie. Toornstra Mister Feyenoord op dit moment, heerlijke teamspeler die je bijna overal kan neerzetten. Zal de eerste man op 10 zijn voorlopig. Kokcu Heeft aangegeven te willen blijven. Als hij nog beter gaat presteren dan vorig seizoen doet hij het goed. Een seizoen met 10 doelpunten en 10 assists zou de intentie moeten zijn Bassett Heeft nog een huurcontract voor 1 jaar, daarna kan Feyenoord hem kopen. Eerste halfjaar heeft hij kunnen wennen. Hij werd in het begin 'mini Til' genoemd. Zou lekker zijn als dit er uitkomt qua statistieken. Kleijn en Naujoks mogen mee op trainingskamp. Kleijn is een onder 18 international. Pas net 17 jaar. Speelde tegen Kopenhagen als LB, omdat daar niemand voor is. Opvallend dat Milambo en Hartjes en Dermane niet mee zijn, waarschijnlijk een signaal dat ze niet goed genoeg bezig zijn. Benieuwd wat het plan is met deze spelers. Diemers gaat vertrekken, ik hoop op een transfer in plaats van een nieuwe verhuurperiode. In principe is dit op dit moment de sterkste linie denk ik. Zou wel een 10 bij mogen wat mij betreft. Aanval Jahanbakhsh Moet beter na vorig seizoen. Moet zijn kans pakken nu Sinisterra en Nelson vertrokken zijn. Anders ben ik bang dat hij niet meer goed genoeg is. Walemark Na een aanpassingsperiode van een halfjaar moet hij het laten zien. Is een aankoop van 3,5 miljoen, dus daar verwacht ik veel van. Knallen en je kans pakken. Danilo Na een goed jaar bij Twente en een mislukt jaar bij Ajax ben ik heel benieuwd. Wat kan hij? Hoe past hij in de tactiek die Slot nastreeft? Tabouni Grote onbekende voor mij. Speelde met name zijn wedstrijden voor Jong AZ. Is in principe dus net zo'n aankoop als Wieffer. Een talent uit de KKD. Benieuwd naar. Kan zijn kansje pakken nu Sini weg is. Bozenik Terug na een grotendeels mislukte verhuurperiode in Duitsland. 4 miljoen voor betaald maar niet goed genoeg. Jammer, vind het een sympathiek ventje. Echt zo'n speler die het bij een andere club wel laat zien. Bannis en Azarkan zijn niet mee, Azarkan gaat verlengen en wordt verhuurd aan Excelsior. Bannis wordt gemikt op een definitieve transfer. Baldé schijnt het een beetje te bont te maken en Slot vindt hem niet goed genoeg. Exit. ik verwacht een spits en een buitenspeler. Gnonto zou 1 van die 2 posities moeten vervullen. Geertruida 'prima rechtsback'? Maat, die gozer is wel beter dan 'prima' is door het vertrek van Mazraoui gewoon de beste rechtsback die er in de Eredivisie rondloopt, verzaakt eigenlijk nooit en zal wanneer die centraal komt te spelen alleen nog maar beter renderen. Je noemt Hall bij de verdedigers maar het is eerder dat Benita tot de verdedigers geschaard mag worden en Hall zich mag bewijzen, Benita zal namelijk sowieso wel blijven Hall staat op de nominatie om weg te gaan omdat Benita hem voorbij gestreefd is. Verdedigend moet er sowieso nog wat bijkomen, linksback, extra CV (back-up zeker als Senesi gaat, en misschien ook nog een RA om vertrek van Pedersen op te vangen). Ik las vanmiddag dat Brenet toch af heeft gezien van de contractaanbieding van Twente omdat Feyenoord met een beter voorstel is gekomen nu Malacia weggaat en Maatsen niet doorgaat, don't shoot me if i'm wrong maar zag het voorbij komen. Wieffer vond ik tegen Kopenhagen in de eerste helft als één van de weinige een fijne indruk maken. Natuurlijk moet het beter maar hij liep met de lamme en de blinde op het veld (lees Diemers en Hendrix). Heeft een ongekend loopvermogen en zal zeker zijn minuutjes denk wel mogen maken. Heeft ook wel wat weg van Til, maar dat is vooral door zijn uiterlijk gecombineerd met zijn loopje en loopvermogen. Bassett moet het nu wel echt laten zien, was het eerste halfjaar echt te traag en ook tegen Kopenhagen vertraagde die het spel meerdere malen. Kleijn kan wel eens de verrassing van het seizoen gaan worden, deed het ook wel netjes. Diemers is niet mee op trainingskamp omdat zijn vrouw op het punt van bevallen staat en die gaat never nooit verhuurd worden want heeft nog maar een eenjarig contract. Interesse van Fortuna en Cambuur en door de aanstaande geboorte van zijn kind wilt hij ook liever binnen de landgrenzen blijven. Ik vind het vooral verrassend dat Dermane niet mee is, waar Milambo en Hartjes laten afweten laat hij het wel zien en met zijn motoriek kan die ook nog wel echt een goede invloed hebben op ons spel. Aanvallend is het wel heel magertjes door het aanstaande vertrek van Sinisterra. Geen linksbuiten omdat Linssen natuurlijk ook loesoe is en eigenlijk twee rechtsbuitens waarbij het do or die is. Walemark hoop ik wel echt op want ik gun het die jongen heel erg. Heeft echt een fluwelen techniek en hoop vooral dat wat die zegt over zijn fysiek en inhoud waar is. Danilo heeft wel echt potentie. Je ziet aan alles dat het echt een killer is maar hij had de pech dat die tegen Kopenhagen dus ook met de lamme en de blinde op het veld stond en totaal geen aanvoer kreeg. Natuurlijk, we trainden nog geen week maar het was echt heel magertjes haha. Bannis is overigens geblesseerd, als die fit was geweest was die waarschijnlijk wel meegegaan omdat het rijtje qua spelers wel mee valt wat we mee hebben. Ik denk dat we deze week nog wel één of twee transfers zullen afronden en dat die dan meteen worden ingevlogen naar Oostenrijk om tegen Salzburg misschien wel minuten te maken. Taabouni heb ik zaterdag ook aan het werk gezien en die probeerde nog wel het een en ander. Kwam niet uit de verf maar hij zag het allemaal wel, maar wat wil je als je ballen gaat spelen op fucking Nesto Groen. Die man kan er echt helemaal geen hout van haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zou goed kunnen dat Gnonto nu wel snel afgehandeld kan worden en ik heb een beetje het gevoel dat hij wordt gezien als vervanger van Sinisterra. Of zal die echt voor de spits positie gehaald worden? 25 mil + 5 miljoen aan bonussen en een doorverkoopclausule. Ik vind het helemaal geen slechte deal, in tegendeel zelfs. Ik heb ook wel goede hoop dat hij kan slagen in de Premier League. Hoop wel dat Leeds een beter jaar tegemoet gaat, maar ze zijn wel bedrijvig op de transfermarkt en met Adams halen ze ook wel een mooie vervanger voor Philips. Laten we nu eindelijk maar eens zelf door gaan pakken want dit wordt een beetje amateuristisch. Oh en betreft Baldé. Het is onnodig maar ik hoor verhalen dat hij het echt heel bont maakt. Loopt echt alle kantjes er vanaf, heeft misschien met begeleiding te maken maar volgens mij is hij gewoon totaal ongeschikt voor topsport. Ik weet bijna wel zeker dat die als linksbuiten gehaald wordt. Speelde veel op de flank, in de spits was het als 2 spitsen systeem, en data + analyses wijzen ook meer op een buitenspeler. Ik hoop ook dat die gaat slagen. Snap niet hoe je een speler een gefaalde stap kan toewensen. Voor ons als club is het financieel gezien ook alleen maar beter dat die slaagt, daarnaast gun ik het die jongen ook gewoon. Maar goed, altijd een zure supporter geweest. Taabouni kan echt wel een verrassing worden. Verwachten mensen heel weinig van, maar echt een talentvolle jongen die nu ook in een fijne omgeving komt met zijn jeugdvriend Orrie. Heb ook het idee dat die meer als linksbuiten wordt gezien, al weet ik niet waar die zaterdag speelde? Weinig van meegekregen. 5 juli 2022 bewerkt door RicardoKaka8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 19 uur geleden zei RicardoKaka8: Ik weet bijna wel zeker dat die als linksbuiten gehaald wordt. Speelde veel op de flank, in de spits was het als 2 spitsen systeem, en data + analyses wijzen ook meer op een buitenspeler. Ik hoop ook dat die gaat slagen. Snap niet hoe je een speler een gefaalde stap kan toewensen. Voor ons als club is het financieel gezien ook alleen maar beter dat die slaagt, daarnaast gun ik het die jongen ook gewoon. Maar goed, altijd een zure supporter geweest. Taabouni kan echt wel een verrassing worden. Verwachten mensen heel weinig van, maar echt een talentvolle jongen die nu ook in een fijne omgeving komt met zijn jeugdvriend Orrie. Heb ook het idee dat die meer als linksbuiten wordt gezien, al weet ik niet waar die zaterdag speelde? Weinig van meegekregen. Ja PJ ziet volgens mij liever alles wat van ons vandaan komt mislukken ofzo, zelden zo'n pessimistische Feyenoord supporter gezien haha Dat zou betekenen Gnonto als linksbuiten en dan nog een spits erbij, of misschien nog wel een linksbuiten want volgens mij hebben we gewoon geen linksbuitens meer. Taabouni speelde zaterdag meer vanuit het centrum/rechts dan vanaf links. 'T Zand kwam er in de tweede helft in als linksbuiten en Slory als rechtsbuiten, Taabouni speelde toen op 10, maar dat waren de laatste 20 minuten ofzo. Ik zie Orrie helaas ook nog wel vertrekken, zeker als die Adams naar Leipzig helemaal definitief is. Daarna zal Senesi ook nog wel volgen en start je gewoon helemaal opnieuw haha. Ben je straks 80/90 miljoen rijker heb je geen spelers meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja PJ ziet volgens mij liever alles wat van ons vandaan komt mislukken ofzo, zelden zo'n pessimistische Feyenoord supporter gezien haha Dat zou betekenen Gnonto als linksbuiten en dan nog een spits erbij, of misschien nog wel een linksbuiten want volgens mij hebben we gewoon geen linksbuitens meer. Taabouni speelde zaterdag meer vanuit het centrum/rechts dan vanaf links. 'T Zand kwam er in de tweede helft in als linksbuiten en Slory als rechtsbuiten, Taabouni speelde toen op 10, maar dat waren de laatste 20 minuten ofzo. Ik zie Orrie helaas ook nog wel vertrekken, zeker als die Adams naar Leipzig helemaal definitief is. Daarna zal Senesi ook nog wel volgen en start je gewoon helemaal opnieuw haha. Ben je straks 80/90 miljoen rijker heb je geen spelers meer. Ja, denk je? Ik vind zijn Rijnmond + VI interview juist veelzeggend. Krijg de indruk dat die dolgraag blijft, had vorig seizoen meer het idee dat die zou gaan. Leipzig zie ik niet het benodigde bedrag neerleggen en ook Senesi zie ik eigenlijk gewoon blijven. Vind 't wel jammer dat Azarkan verhuurd wordt. Zeker als je dan leest hoe hij behandeld is door Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 45 minuten geleden zei RicardoKaka8: Ja, denk je? Ik vind zijn Rijnmond + VI interview juist veelzeggend. Krijg de indruk dat die dolgraag blijft, had vorig seizoen meer het idee dat die zou gaan. Leipzig zie ik niet het benodigde bedrag neerleggen en ook Senesi zie ik eigenlijk gewoon blijven. Vind 't wel jammer dat Azarkan verhuurd wordt. Zeker als je dan leest hoe hij behandeld is door Slot. Ja denk ik wel, ik lees vooral dat de clubs niet echt concreet worden maar als dit wel gebeurd hij ook nog wel is zal gaan. Puur gevoel hoor, hoe vaak zie je wel niet dat een speler maar blijft zeggen dat die heel graag wilt blijven en uiteindelijk gaat. Senesi is wel stil om en zou wel heel tof zijn als die blijft maar dan moet die wel bijtekenen. Ik vrees namelijk dat die +1 ervoor zorgt dat die voor een klein bedrag weg kan haha. Ik had Azarkan ook liever zien blijven, zeker met tegenstanders die zich helemaal ingraven had je wat aan dat ventje gehad maar Slot zag t duidelijk niet in hem zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 21 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja denk ik wel, ik lees vooral dat de clubs niet echt concreet worden maar als dit wel gebeurd hij ook nog wel is zal gaan. Puur gevoel hoor, hoe vaak zie je wel niet dat een speler maar blijft zeggen dat die heel graag wilt blijven en uiteindelijk gaat. Senesi is wel stil om en zou wel heel tof zijn als die blijft maar dan moet die wel bijtekenen. Ik vrees namelijk dat die +1 ervoor zorgt dat die voor een klein bedrag weg kan haha. Ik had Azarkan ook liever zien blijven, zeker met tegenstanders die zich helemaal ingraven had je wat aan dat ventje gehad maar Slot zag t duidelijk niet in hem zitten. Ik krijg de indruk dat die het vorig jaar al niet zitten. Zo behandel je spelers met potentie voor je groep niet. Ik denk dat bijna iedereen wel vind dat hij een kans verdiende, mede doordat Walemark en Alireza teleurstelden. Als dit over Advocaat naar buiten kwam, ook wat hij over Balde had gezegd, dan was de wereld te klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Op 5-7-2022 om 17:40 zei RicardoKaka8: Ik weet bijna wel zeker dat die als linksbuiten gehaald wordt. Speelde veel op de flank, in de spits was het als 2 spitsen systeem, en data + analyses wijzen ook meer op een buitenspeler. Ik hoop ook dat die gaat slagen. Snap niet hoe je een speler een gefaalde stap kan toewensen. Voor ons als club is het financieel gezien ook alleen maar beter dat die slaagt, daarnaast gun ik het die jongen ook gewoon. Maar goed, altijd een zure supporter geweest. Taabouni kan echt wel een verrassing worden. Verwachten mensen heel weinig van, maar echt een talentvolle jongen die nu ook in een fijne omgeving komt met zijn jeugdvriend Orrie. Heb ook het idee dat die meer als linksbuiten wordt gezien, al weet ik niet waar die zaterdag speelde? Weinig van meegekregen. Omdat ik wil dat onze beste spelers bij ons spelen? Rare conclusie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: Omdat ik wil dat onze beste spelers bij ons spelen? Rare conclusie. Nee, is me al eerder opgevallen in het topic. Het is voor je club sportief gezien ook gewoon goed als spelers een succesvolle transfer maken. Als iedere speler faalt en terug komt, denken clubs ook wel even na voordat ze weer een speler voor veel geld van ons kopen, aangezien ze toch altijd falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Dilorosun wordt weer aan ons gelinkt. Ik vraag me toch af wie die verhaaltjes toch elke keer verzint. Het lijkt er namelijk op dat we weer helemaal geen scouting hebben omdat we alleen maar bij dezelfde spelers uitkomen, of zal het komen doordat Slot graag een Nederlandse kern wilt hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Logische naam die duidelijk een bepaalt profiel heeft. Nederlands, speelt niet te vaak in het buitenland, heeft al een keer bij het Nederlands elftal gezeten. Sinkgraven past ook redelijk in dat profiel net als Ekkelenkamp. Zoals ik in mijn langere post aangaf hoop ik zelf wel op een Aursnesje of een Traunertje. Waarschijnlijk vandaag Sinisterra die rond komt. Dan verwacht ik zomaar zo'n dag dat Feyenoord ineens 2-3 spelers op een dag haalt. Wat kneiterhard nodig is zoals eerder aangehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Komend seizoen maar een paar keer Leeds aanzetten op Viaplay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 12 minuten geleden zei 007mark: Komend seizoen maar een paar keer Leeds aanzetten op Viaplay Als die een beetje hetzelfde traject als Jahanbaksh volgt in Engeland hoef je ViaPlay niet zo vaak aan te zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 (bewerkt) Hoor nu het gerucht van Quagliata, viel mij sowieso aanvallend op. Potentie, ook met Italië nationale elftal naar trainingskamp geweest, maar dat is Sorentini van Volendam ook Over de andere reacties hier, zo'n Azarkan heeft wel een grote mond he. Joh van Excelsior KKD naar Feyenoord is een gigantische stap, zeker voor iele mannetjes als hij. Lijkt mij logisch dat die eerst het in de Eredivisie mag bewijzen. Net als Taabouni, jarenlang als groot talent gezien. Maar op z'n 20ste nog niet doorgebroken bij een subtopper, ja of je daar nou van uit moet gaan straks, laat die jongen maar eerst bewijzen bij een andere club. Ik dacht eerst dat is misschien een iel mannetje, die moet wennen aan fysiek maar dat is bij hem geen sprake van, grote jongen wel. 32 wedstrijden 5 goals en 3 assists in KKD is ook niet echt cijfers waarvan je dacht dat wordt een serieuze kandidaat voor een plaats voorin bij Feyenoord 1. 7 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Die Quagliata lekker laten gaan. Zo'n absurd bedrag voor een KKD speler, terwijl we krap bij kas zitten, heb je geen klote aan. Doorschakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Leuk profiel wel maar Heracles heeft het hoog in hun bol gekregen joh. 2 miljoen voor zo'n speler, dan maar weer door zoeken hoor. Wel spijtig dat ondanks het nu allemaal afgerond is er nog niets inkomends is afgerond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Leuk profiel wel maar Heracles heeft het hoog in hun bol gekregen joh. 2 miljoen voor zo'n speler, dan maar weer door zoeken hoor. Wel spijtig dat ondanks het nu allemaal afgerond is er nog niets inkomends is afgerond. Dat is toch helemaal niet zo'n gek bedrag? Italiaans jeugdinternational. Ik moet zeggen dat hij mij in de wedstrijden tegen Ajax altijd positief opviel. Dan is 2 miljoen toch niet zo bijster gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Leuk profiel wel maar Heracles heeft het hoog in hun bol gekregen joh. 2 miljoen voor zo'n speler, dan maar weer door zoeken hoor. Wel spijtig dat ondanks het nu allemaal afgerond is er nog niets inkomends is afgerond. Hoezo hebben ze het hoog in de bol als ze een leuk bedrag vragen voor een jeugdinternational, terwijl ze weten dat de koper net een leuk bedrag heeft ontvangen? Sounds like smart business. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 22 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hoezo hebben ze het hoog in de bol als ze een leuk bedrag vragen voor een jeugdinternational, terwijl ze weten dat de koper net een leuk bedrag heeft ontvangen? Sounds like smart business. Totdat er niemand is die het wil betalen en je een arbitragezaak krijgt, omdat de speler in kwestie niet zo blij is met je handelswijze. Enfin, allemaal onderdeel van het onderhandelingsspel natuurlijk. We gaan zien wat er van komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Leuk profiel wel maar Heracles heeft het hoog in hun bol gekregen joh. 2 miljoen voor zo'n speler, dan maar weer door zoeken hoor. Wel spijtig dat ondanks het nu allemaal afgerond is er nog niets inkomends is afgerond. Wat zou jij er dan voor betalen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik vind twee miljoen vrij fors, zeker gezien hij daarmee in de top 10 van grootste verkopen van Heracles zou komen en ze nou niet bepaald een geweldig jaar hebben gehad. De beste man heeft nog maar een één-jarig contract en heeft wel een goed jaar achter de rug maar ook niet meer dan dat. Ik zou max 1,5 miljoen uitgeven aan 'm en dat is dan inclusief bonussen. Millie + 500k aan bonussen, ze mogen het van mij best vragen maar hoop dat Feyenoord het niet betaald voor m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Kan die spaghettivreter een beetje ballen? Ik vind 2 miljoen voor een Italiaanse jeugdinternational met een 1 jarig contract redelijk markt comfort. Ik kijk uit niet naar clubs uit Overijsel en Gelderland. Beetje onderhandelen moet ie voor 1.5 toch gehaald kunnen worden. Wie weet willen ze Bannis wel erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Totdat er niemand is die het wil betalen en je een arbitragezaak krijgt, omdat de speler in kwestie niet zo blij is met je handelswijze. Enfin, allemaal onderdeel van het onderhandelingsspel natuurlijk. We gaan zien wat er van komt. Mwah, die arbitragezaken vallen de afgelopen jaren wel mee, ook omdat de spelers lang niet altijd gunstige voorwaarden d'r uit halen. Niet elke afgeketste transfer leidt direct tot een rechtzaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Mwah, die arbitragezaken vallen de afgelopen jaren wel mee, ook omdat de spelers lang niet altijd gunstige voorwaarden d'r uit halen. Niet elke afgeketste transfer leidt direct tot een rechtzaak. Zeker, maar in dit specifieke geval zijn de omstandigheden wel aanwezig: jeugdinternational, gedegradeerd, geïnteresseerde clubs uit hoogste (Italiaanse) divisies, in Feyenoords geval zelfs Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 minuut geleden zei MetalMichael: Zeker, maar in dit specifieke geval zijn de omstandigheden wel aanwezig: jeugdinternational, gedegradeerd, geïnteresseerde clubs uit hoogste (Italiaanse) divisies, in Feyenoords geval zelfs Europees voetbal. En de wetenschap dat toekomstige clubs zien dat je een gewetenloze rat bent, die ten koste van alles zijn loopbaan wil bevorderen. Yup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ruilen tegen Mark Diemers. Oh wacht, dan moet je alsnog 2 miljoen bijbetalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten