Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Sowieso word ik een beetje simpel van al die commentaren nu. En dan niet per se over Feyenoord, maar Ajax - Paderborn, PSV gelijk tegen Cercle, Utrecht dat verliest van Schotse semiprofs. 

Vroeger speelde je de eerste wedstrijd tegen JVC Cuijk of TEC en dan liep iedereen weer te zeiken dat het van die saaie wandelpotjes waren. Deze wedstrijden doen er in het geheel niet toe, het interesseert me echt geen ene klap of Kopenhagen er 7 of 70 scoort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telegraaf: Til gaat tekenen bij PSV

hahahaha wat een nepperd. dacht dat ie Feyenoord zo'n fijne club vond 😂😂😂

Edit: overigens alleen september/oktober vorig jaar leuke dingen laten zien en daarna mezelf vooral lopen ergeren aan hem, maar toch. Gekke move.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was erbij op Varkenoord maar het was wel echt heel dramatisch. Ook niet heel gek aangezien de competitie voor Kopenhagen over 2 weken al start en wij nog niet eens een week getraind hadden en alle internationals (en dat zijn er een stuk meer in vergelijking met de laatste jaren) er niet bij waren. Mensen die om de jeugd schreeuwen mogen ook wel weer even hun mond houden want de 'toptalenten' als Milambo bijvoorbeeld komen echt nog zwaar te kort. Van wie ik wel gecharmeerd was waren Kleijn en Wieffer. Mooi loopvermogen heeft Wieffer en hij ziet dingen wel, maar als ik met Markie Diemers op het veld zou staan zou ik ook helemaal knetter worden. Danilo had ook nog wel een mooie pegel op de paal maar verder helemaal niet in stelling gebracht.

En oja, over dat nieuwe thuisshirt. Ik vind het kraagje heel lelijk, en ook de stof voor het shirt is het niet helemaal. Het is een beetje glimmende stof, ziet er gewoon niet heel mooi uit in het echt vind ik. Zeker niet als je het thuisshirt van vorig jaar ernaast legt. De mouwen hebben ook geen afwerking, terwijl ik dat juist één van de mooiste dingen van vorig seizoen vond. Ik heb nu dus ook nog een shirt van Til, nou die kan dus ook de prullenbak in. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik was erbij op Varkenoord maar het was wel echt heel dramatisch. Ook niet heel gek aangezien de competitie voor Kopenhagen over 2 weken al start en wij nog niet eens een week getraind hadden en alle internationals (en dat zijn er een stuk meer in vergelijking met de laatste jaren) er niet bij waren. Mensen die om de jeugd schreeuwen mogen ook wel weer even hun mond houden want de 'toptalenten' als Milambo bijvoorbeeld komen echt nog zwaar te kort. Van wie ik wel gecharmeerd was waren Kleijn en Wieffer. Mooi loopvermogen heeft Wieffer en hij ziet dingen wel, maar als ik met Markie Diemers op het veld zou staan zou ik ook helemaal knetter worden. Danilo had ook nog wel een mooie pegel op de paal maar verder helemaal niet in stelling gebracht.

En oja, over dat nieuwe thuisshirt. Ik vind het kraagje heel lelijk, en ook de stof voor het shirt is het niet helemaal. Het is een beetje glimmende stof, ziet er gewoon niet heel mooi uit in het echt vind ik. Zeker niet als je het thuisshirt van vorig jaar ernaast legt. De mouwen hebben ook geen afwerking, terwijl ik dat juist één van de mooiste dingen van vorig seizoen vond. Ik heb nu dus ook nog een shirt van Til, nou die kan dus ook de prullenbak in. ;c 

Wat ik de laatste 2-3 jaar van Milambo heb gezien vond ik nooit zo overtuigend (net als Hartjes trouwens). Dan zie ik meer potentieel in Kleijn. Maar zag dat hij tegen Kopenhagen als linksback speelde? Daar moest hij bij NL u17 ook al eens invallen, maar zie hem toch liever op het middenveld. 

Ben benieuwd hoe Jayden Slory zich kan ontwikkelen. Vind het een leuk talentje, maar rechtsbenige rechtsbuitens zijn toch een uitstervend ras aan het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin mij toch beetje zorgen te maken nu ook Sinisterra vanwege 'persoonlijke redenen' niet op zijn 1e training is. Daarbij ook nog de twijfels of Gnonto en Maatsen komen...

Hopelijk wat beter nieuws weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei 007mark:

Begin mij toch beetje zorgen te maken nu ook Sinisterra vanwege 'persoonlijke redenen' niet op zijn 1e training is. Daarbij ook nog de twijfels of Gnonto en Maatsen komen...

Hopelijk wat beter nieuws weer.

4 juli | 11:15 | Sinisterra niet op Feyenoord-training om transfer af te ronden
Luis Sinisterra is maandagochtend niet op de training van Feyenoord verschenen. De Colombiaanse aanvaller krijgt van de club de ruimte om een transfer af te ronden naar een nog onbekende club.

Gaat dus om Leeds United: https://www.telegraaf.nl/sport/819931648/leeds-united-zorgt-voor-recordtransfer-sinisterra?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeds wel een mooie club voor hem. Bedrag ook zeker niet slecht. Ga dan Leeds nog wat meer volgen denk ik :D

Let's go Arne en Dennis op de transfermarkt. Als we 40% kunnen herinvesteren van Malacia en Sinisterra, zoals eerder gezegd, dan is dat zo rond de 15 miljoen. Moet voor een club als Feyenoord dan toch wel wat te halen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinisterra weg is wel echt jammer hoor. Echt een gemis voor de Eredivisie maar vooral Feyenoord natuurlijk. Besef even dat vrijwel alle goals van afgelopen seizoen weg zijn, Linssen, Dessers, Til en nu Sinisterra. Als je nu Senesi en Kokcu ook nog verkoopt is het helemaal klaar hahaha. ;c;c;c

Milambo maakt inderdaad niet de stappen die ik verwacht had dat hij ze zou zetten maaaaaar is ook nog steeds erg jong he. Hartjes weet ik niet zo goed, dat ze beiden niet mee zijn naar Oostenrijk maar Kleijn wel zegt natuurlijk ook genoeg. Besef trouwens even dat we geen linksback mee hebben naar Oostenrijk en ook geen linksbuiten eigenlijk. Gaat weer een geweldige voorbereiding worden zo. ;c Maatsen gaat voorlopig ook niet door omdat Chelsea m de kans wil geven. Top gehandeld weer, die had je toch allang binnen moeten hebben man.

Erik Botheim trouwens nog steeds transfervrij, kom op halen die man. Gegarandeerd succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste moment om Sini te verkopen lijkt me. Colombia niet naar het WK, dus die bonus ga je niet pakken, en het is maar zeer de vraag of hij komend jaar weer zo gaat excelleren. Toch ook wel wat blessuretjes hier en daar. 

Met de inkomsten van Malacia en Sini zou je toch wel op vijf à zes plekken moeten kunnen versterken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, die gaat gewoon falen in Engeland net zoals de meeste buitenspelers die vanuit de Eredivisie die kant op vertrekken. 

Nu ik dat zeg, is er ook ergens een overzicht van transfers van Eredivisie naar Premier League van dit decennium? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Nee joh, die gaat gewoon falen in Engeland net zoals de meeste buitenspelers die vanuit de Eredivisie die kant op vertrekken. 

Nu ik dat zeg, is er ook ergens een overzicht van transfers van Eredivisie naar Premier League van dit decennium? 

Maakt dat uit dan? Zolang Feyenoord bijna 30 miljoen krijgt?:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 mil exclusief bonussen wordt nu over gesproken. Echt meer dan prima bedrag hoor als het waar is. Hierdoor hebben we meteen sterkere onderhandelingspositie ten opzichte van Orkun. Leipzig staat op het punt om Adams ook naar Leeds te sturen, laat ze maar naar ons toekomen want dat zal dan het volgende transferrecord worden denk ik. :D 

Zal deze week wel het een en ander op gang gaan komen qua transfers want als je de selectie ziet waarmee we naar Oostenrijk zijn vertrokken. ;c;c;c drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdje afwezig geweest door een defecte laptop, sinds deze week weer terug. Zag net dat AD hun artikel inderdaad heeft aangepast naar 25 + bonus. Engelse media praten over 29. Volgens mij is er geen enkel medium meer wat <25 suggereert, als ik het goed heb. Tevreden? Ik wel in ieder geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Chiemel:

https://www.transfermarkt.com/eredivisie/transferrekorde/wettbewerb/NL1/plus/1/galerie/0?saison_id=alle&land_id=alle&ausrichtung=alle&spielerposition_id=alle&altersklasse=alle&leihe=&w_s=&zuab=0

En dan alle andere landen er uit denken ;c Maar je ziet wel de gekste transfers voorbij komen, Bazoer bijvoorbeeld nog 12 miljoen voor gehad :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou goed kunnen dat Gnonto nu wel snel afgehandeld kan worden en ik heb een beetje het gevoel dat hij wordt gezien als vervanger van Sinisterra. Of zal die echt voor de spits positie gehaald worden?

25 mil + 5 miljoen aan bonussen en een doorverkoopclausule. Ik vind het helemaal geen slechte deal, in tegendeel zelfs. Ik heb ook wel goede hoop dat hij kan slagen in de Premier League. Hoop wel dat Leeds een beter jaar tegemoet gaat, maar ze zijn wel bedrijvig op de transfermarkt en met Adams halen ze ook wel een mooie vervanger voor Philips. Laten we nu eindelijk maar eens zelf door gaan pakken want dit wordt een beetje amateuristisch.

Oh en betreft Baldé. Het is onnodig maar ik hoor verhalen dat hij het echt heel bont maakt. Loopt echt alle kantjes er vanaf, heeft misschien met begeleiding te maken maar volgens mij is hij gewoon totaal ongeschikt voor topsport. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

I hoop dat Sini heerlijk faalt daar en dat ie volgend jaar voor vier miljoen terug te halen is. Maar verder uitstekende transfer.

En daarna weer genoegen moeten nemen met 12 miljoen omdat spelers van ons niet slagen in het buitenland? Nee bedankt. Laat hem maar lekker daar slagen en ons een nieuw groeibriljantje halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk oprecht dat hij kan slagen en nog kan doorgroeien. Hopelijk daarna nog een keer een dikke transfer voor de doorverkoopclausule :< Maar dat is misschien ook wel weer meer hoop dan realisme hehe.

Eerste wat ik zeg heb ik wel vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ook maar even een Feyenoord opsomming, omdat er ook een Ajax en een PSV opsomming is.

Keepers

Bijlow Als hij fit is is hij een super keeper, dit wel alleen al jaren niet lukken. Het moet nu echt een keer een seizoen. Mijn mening is dat wanneer het weer een seizoen vol blessures wordt Feyenoord om zich heen moet gaan kijken.

Marciano Moet beter. Tis echt een 6je als reservekeeper en dan uit ik me op mijn positiefst

Jansen Behlahsen (de keeperstrainert) ziet het zitten in hem. Wordt in November 21 en zijn contract loopt einde seizoen af. Wat ik van hem gezien heb is niet best.

Verdediging

Geertruida Prima rechtsback. Benieuwd wat er met Senesi gaat gebeuren want kan me ook voorstellen dat Slot hem wanneer Senesi vertrekt als Lcv gaat gebruiken. Zit redelijk dicht tegen Oranje aan i.m.o.

Pedersen Begon goed, daarna op de bank beland. Is wat interesse uit Engeland voor hem. Heeft eigenlijk alles, mist alleen overzicht in de laatste fase van het spel.

Hall Geruchten dat hij verhuurd gaat worden, zou ik een goede optie vinden.

Trauner Super eerste seizoen, benieuwd of hij dit kan doortrekken. Is gewoon een zekerheidje achterin

Senesi Heeft nog een contract voor 1 seizoen + een optie vanuit de club. Moet echt gaan knallen dit seizoen. Vormt een complementair duo met Trauner. Is natuurlijk ook nog een kans dat hij vertrekt, is veel belangstelling voor.

Benita en Valk zijn mee op trainingskamp, zij krijgen de kans zich daar te bewijzen. Vind met name Valk helemaal niets. Een lange bonenstaak. Benita ben ik benieuwd naar, heeft beetje pech dat zijn positie goed bezet is.

Dit zijn alle verdedigers, Er moeten er nog 3 bij. 1 centrale, 2 linksbacks en eigenlijk ga je dan alsnog maar met 7 volwaardige eredivisiespelers het seizoen in. Werk aan de winkel. Maatsen heeft afgezegd. Had een mooie vervanger voor Malacia geweest.

Middenveld

Aursnes Heerlijke aankoop gebleken, mogen er wat mij betreft nog een paar van komen. Aursnesjes. Is gehaald voor een ton of 5. Meteen goed. Nog een een seizoen presteren en dan hopelijk voor het minimaal 20 voudige verkopen. Slot heeft gisteren in een interview aangegeven dat dit de intentie is bij Feyenoord. 

Hendrix Niet goed genoeg. Wil er eigenlijk weinig meer over kwijt. Kan het niveau gewoon niet aan.

Wieffer Heel benieuwd naar. Qua transfersom is dit een Aursnesje. Heeft geduchte concurrentie op zijn positie. 

Toornstra Mister Feyenoord op dit moment, heerlijke teamspeler die je bijna overal kan neerzetten. Zal de eerste man op 10 zijn voorlopig.

Kokcu Heeft aangegeven te willen blijven. Als hij nog beter gaat presteren dan vorig seizoen doet hij het goed. Een seizoen met 10 doelpunten en 10 assists zou de intentie moeten zijn

Bassett Heeft nog een huurcontract voor 1 jaar, daarna kan Feyenoord hem kopen. Eerste halfjaar heeft hij kunnen wennen. Hij werd in het begin 'mini Til' genoemd. Zou lekker zijn als dit er uitkomt qua statistieken.

Kleijn en Naujoks mogen mee op trainingskamp. Kleijn is een onder 18 international. Pas net 17 jaar. Speelde tegen Kopenhagen als LB, omdat daar niemand voor is. Opvallend dat Milambo en Hartjes en Dermane niet mee zijn, waarschijnlijk een signaal dat ze niet goed genoeg bezig zijn. Benieuwd wat het plan is met deze spelers. Diemers gaat vertrekken, ik hoop op een transfer in plaats van een nieuwe verhuurperiode.

In principe is dit op dit moment de sterkste linie denk ik. Zou wel een 10 bij mogen wat mij betreft.

Aanval 

Jahanbakhsh Moet beter na vorig seizoen. Moet zijn kans pakken nu Sinisterra en Nelson vertrokken zijn. Anders ben ik bang dat hij niet meer goed genoeg is.

Walemark Na een aanpassingsperiode van een halfjaar moet hij het laten zien. Is een aankoop van 3,5 miljoen, dus daar verwacht ik veel van. Knallen en je kans pakken. 

Danilo Na een goed jaar bij Twente en een mislukt jaar bij Ajax ben ik heel benieuwd. Wat kan hij? Hoe past hij in de tactiek die Slot nastreeft?

Tabouni Grote onbekende voor mij. Speelde met name zijn wedstrijden voor Jong AZ. Is in principe dus net zo'n aankoop als Wieffer. Een talent uit de KKD. Benieuwd naar. Kan zijn kansje pakken nu Sini weg is.

Bozenik Terug na een grotendeels mislukte verhuurperiode in Duitsland. 4 miljoen voor betaald maar niet goed genoeg. Jammer, vind het een sympathiek ventje. Echt zo'n speler die het bij een andere club wel laat zien. 

Bannis en Azarkan zijn niet mee, Azarkan gaat verlengen en wordt verhuurd aan Excelsior. Bannis wordt gemikt op een definitieve transfer.  Baldé schijnt het een beetje te bont te maken en Slot vindt hem niet goed genoeg. Exit.

ik verwacht een spits en een buitenspeler. Gnonto zou 1 van die 2 posities moeten vervullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites